Paleo ervaring van Tammy

Hier kun je ervaringen uitwisselen met het Paleo Dieet
Plaats reactie
Tammy

Paleo ervaring van Tammy

Bericht door Tammy » 05 mei 2014, 11:59

Mijn Errvaring met Paleo?

De afweer die ontstaat als men zich uitspreekt over het ongezonde voedingspatroon is elke keer enorm. Grootmoeder is oud en zegt ‘idyllische’ dingen. Gevarieerd eten? Dat betekent alles dus. Alsof oma alles weet…die heeft ook maar de industriële revolutie zich zien ontwikkelen met alle gevolgen vandien. Zij weet niet eens dat aardappelen uit Z-Amerika komen en dat die als bijgroente gegeten werden, om maar wat te noemen. Gevarieerd, dat is ook fast-food, gevarieerd snoep en snacks. Gezond verstand gebruiken zegt men ook wel. Wat is dat? Wie heeft dat? Wat bewijst dat je dat hebt en dat het klopt wat het verstand zegt?

Genoeg wetenschappers die zich ermee bezighouden, dus te vinden op internet. Vind je het niks? Dan eet je smakelijk en volgens eigen normen gevarieerd door. Lijkt het je wat? Dan ga je ermee aan de slag.

Het is geweldig dat je in ons land je eigen keuzes mag volgen, of je er nou ziek of juist beter van wordt. (Daar komt wel een kentering in: wie gaat al die zorgkosten betalen?)

Met een paleo of oervoeding keuze doe je verder niemand kwaad. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen: Ik heb me nog nooit zó goed gevoeld! Slank (mt 34), fit, frisse uitstraling, scherpere zintuigen en een heldere geest. Gratis, door anders boodschappen te doen en anders te eten. En niet overal boos over worden scheelt ook een hoop. Zonder ‘ja maar…’ ;)

Tammy (51)

Siggie
Paleo Expert
Paleo Expert
Welk dieet volg jij?: Het Paleo Dieet

Re: Paleo ervaring van Tammy

Bericht door Siggie » 06 mei 2014, 08:52

He hallo Tammy,

Bedankt dat je dit gedeeld hebt. Ook ik ben een tevreden mens, met m'n Paleo. En ik hoop dat steeds meer mensen zich gaan beseffen, wat al die pakjes en andere rommel met je kan doen.

Groetjes: Siggie.
!smil9 !smil11

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met Paleo”