Protislank Kortingscode

Kortingcode's en Actiecode's die je kunt gebruiken bij webshops en aankopen in de winkel. Gericht op dieetproducten of artikelen die bedoeld te maken hebben met voeding en gezondheid
Plaats reactie
anneke.

Protislank Kortingscode

Bericht door anneke. » 23 apr 2014, 09:13

Klik hier en claim jouw ProtiSlank Kortgscode

Tijdelijk ontvang je extra korting en worden geen verzendkosten berekend. Klik op de actiecode en activeer jouw protislank kortingscode.

Protislank Kortingscode LTG4G64

Zo gebruik je de kortingscode

Wanneer je een kortingscode van Protislank heeft dan kunt u deze inleveren bij de kassa van Protislank bij samenvatting bestelling. Hiervoor gelden bijna dezelfde regels als bovengenoemd:

• Ga naar onze webshop en log jezelf in
• Stop de producten die je wilt bestellen in het winkelmandje en ga naar de betaalmethodes
• Kies een betaaloptie en voer de kortingscode in

manon.

Re: Protislank Kortingscode

Bericht door manon. » 28 jan 2015, 15:44

Werkt deze code nog?

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 30 jan 2015, 07:49

Probeer eens LS5GBF4
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

babs.

Bericht door babs. » 21 dec 2015, 09:13

Twee jaar geleden ben ik ruim 20 kilo afgevallen met Protislank. En het ook een jaar lang volgehouden omdat zo te houden. Ben zelfs begonnen met rennen. Helaas toch terug gevallen in het oude patroon en zit er nu weer 7 kilo aan. Vorige week echter het punt gehad dat het genoeg was dus vandaag stevig aan de slag gegaan om toch die kilo’s er weer af te krijgen. Dankzij Protislank (want novashops was een aanslag op mijn budget)

Het is wel zwaarder lijkt wel maar goed wie mooi wil zijn … hahaha

Ik vond het de eerste keer geweldig gaan. Ben ook nog steeds heel positief over protislank. In mijn omgeving zijn ook gelijk anderen aan de slag gegaan met hetzelfde resultaat. Dus zeker de moeite waard als je daarna ook maar blijft opletten. Veel succes!

Plaats reactie

Terug naar “Kortingcode Actiecode”