Afvallen met Acupunctuur
- Samira
- Vetvrij Groentje
- lengte:... cm
- Startdatum:1 juni 2012
- Startgewicht:... kg
- huidiggewicht:... kg
- Streefgewicht:... kg
- Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken : - Locatie:'s Hertogenbosch
Hoi dames,
Ik ben nu bezig met afvallen met acupunctuur en vroeg me af of iemand dit ook heeft geprobeerd. En zo ja wat waren de resultaten??
Je mag hier bij maar 400/500 khalorien eten per dag, maar door de oorlaser gaat je stofwisseling om hoog, zo verbrand je meer en je krijgt er capsules bij om je honger te stillen. Ben benieuwd of het helpt en of dat ik het vol kan houden.
Ik zal jullie wel op de hoogte houden.
Samira
Ik ben nu bezig met afvallen met acupunctuur en vroeg me af of iemand dit ook heeft geprobeerd. En zo ja wat waren de resultaten??
Je mag hier bij maar 400/500 khalorien eten per dag, maar door de oorlaser gaat je stofwisseling om hoog, zo verbrand je meer en je krijgt er capsules bij om je honger te stillen. Ben benieuwd of het helpt en of dat ik het vol kan houden.
Samira
- Fruitdruifje
- Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken : - Locatie:regio Rotterdam
Hopelijk werkt het Samira, we volgen je vorderingen wel. :lol:
Zelf heb ik er geen ervaringen mee, maar het zou best kunnen werken.
Mare....... je had dit ook onder het Topic: Vragen/Tips/ twijfels/onzekerheden, kunnen plaatsen. Die blijft nl bovenaan de lijst staan (Sticky)en wordt dan ook sneller bekeken.
Probeer zo min mogelijk nieuwe onderwerpen te plaatsen, zodat het forum overzichtelijk blijft.
Plaats een nieuw antwoord, maar laat het veld: 'Onderwerp' leeg.
Succes ermee en veel plezier op het forum!
groetjes
Mare....... je had dit ook onder het Topic: Vragen/Tips/ twijfels/onzekerheden, kunnen plaatsen. Die blijft nl bovenaan de lijst staan (Sticky)en wordt dan ook sneller bekeken.
Probeer zo min mogelijk nieuwe onderwerpen te plaatsen, zodat het forum overzichtelijk blijft.
groetjes
lengte: 1.68 / start 14 mrt

Lijnen doe je voor jezelf, nooit voor iemand anders!

Lijnen doe je voor jezelf, nooit voor iemand anders!
- Jolanda34
- Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken : - Locatie:West Tukkerland
Re: Afvallen met Acupunctuur
Hallo Samira,Samira schreef:Hoi dames,
Samira
Ik vraag me ook af of het helpt en of het te doen is, maar ook een vraagje, wordt het vergoed door het ziekenfonds, en zo niet hoeveel kost het dan?
Alvast bedankt en suc6,
Jolanda
Begin gewicht 123,8 kilo (07 mei 07)
Streef gewicht (eerst 110 kilo)
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/ ... weight.png[/img]
Streef gewicht (eerst 110 kilo)
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/ ... weight.png[/img]
- Gonnie
- Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken : - Locatie:Amstelveen
Hallo dames
ik heb het gedaan en ben toen 16 kili afgevallen en deze zijn er nog steeds af. Ik had er geen capsules bij maar wel een vetvrij dieet.
En de naaldjes in je oor zorgen er ook voor dat je bloedsuikerspiegel laag blijft. Daar is dat hele dieet op ge baseerd. Ik mocht daar ook absoluut geen brood bij eten.
Eigenlijke lijkt het sterk op dit maar daar mocht ik smorgens en smiddags alleen kwark of yoghurt.
en savonds een warme maaltijd. maar dan wel zonder vet en 400 gr groenten elke dag weer. maar net als dit werkt het wel ik ben toen al 2 kledingmaten minder gegaan.
Het werd gedeeltelijk vergoed door het ziekenfonds (afhankelijk van je premie)
Dus je hebt een kleine voorsprong op ons door de naaldjes.
Ik wens je veel suc6
Gonnie
ik heb het gedaan en ben toen 16 kili afgevallen en deze zijn er nog steeds af. Ik had er geen capsules bij maar wel een vetvrij dieet.
En de naaldjes in je oor zorgen er ook voor dat je bloedsuikerspiegel laag blijft. Daar is dat hele dieet op ge baseerd. Ik mocht daar ook absoluut geen brood bij eten.
Eigenlijke lijkt het sterk op dit maar daar mocht ik smorgens en smiddags alleen kwark of yoghurt.
en savonds een warme maaltijd. maar dan wel zonder vet en 400 gr groenten elke dag weer. maar net als dit werkt het wel ik ben toen al 2 kledingmaten minder gegaan.
Het werd gedeeltelijk vergoed door het ziekenfonds (afhankelijk van je premie)
Dus je hebt een kleine voorsprong op ons door de naaldjes.
Ik wens je veel suc6
Gonnie
-
Gast
Ik heb ook acupunctuur (1,5 jaar geleden) en nu dit voorjaar laser gedaan. De kilo's blijven eraf en door dit strenge dieet van 3 weken en 3 weken weer stabiliseren blijven de kilo's eraf.
Wel elke maandag vasten en dinsdagmorgen wegen om jezelf in de gaten te houden.
Ik doe dit via PinnekeBV te Vriezenveen. Zie pinneke.nl. Echt een aanrader voor de echte di hart die af wil vallen.

Wel elke maandag vasten en dinsdagmorgen wegen om jezelf in de gaten te houden.
Ik doe dit via PinnekeBV te Vriezenveen. Zie pinneke.nl. Echt een aanrader voor de echte di hart die af wil vallen.

- Sella
- Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken : - Locatie:Den Haag
Misschien een rare vraag, maar ik denk zelf ook weleens aan accupuntuur.
Maar als ik al jullie verhalen erover lees, krijg ik het gevoel dat je vanwege het dieet wat je erbij krijgt afvalt en niet door de accupuntuur zelf ??
Het lijkt alsof je er niet echt veel bij mag eten ?
Wie kan mij hier een antwoord op geven ?
Sella
Maar als ik al jullie verhalen erover lees, krijg ik het gevoel dat je vanwege het dieet wat je erbij krijgt afvalt en niet door de accupuntuur zelf ??
Sella

- Gonnie
- Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken : - Locatie:Amstelveen
Sella het idd het dieet wat je doet afvallen maar de naaldjes zorgen voor een snellere vetverbranding en gaat het hongergevoel tegen. Ook zorgen deze naaldjes ervoor dat de schildklier beter werkt. Anders is het onmogelijk om het dieet wat erbij zit vol te houden. Probeer maar een op 1 dag 3 x 300 gram yoghurt of kwark te eten zonder honger. dat lukt niet maar met de naaldjes wel (dit is trouwens alleen maar de eerste 3 dagen)Sella schreef:Misschien een rare vraag, maar ik denk zelf ook weleens aan accupuntuur.
Sella
daarna mag je al weer wat meer eten maar dan is je bloedsuikerspiegel omlaag gegaan en kan je ver met coliedratenvrij dieet.
- Typmiepie
- Vetvrij VIP II
- lengte:183 cm
- Welk dieet volg jij?:Weight Watchers Flexipoints
- Startdatum:10-6-2013
- Startgewicht:113.3
- Streefgewicht:2e doel - 10%= 101.9
- Gewicht Grafiek:04-1 113.3
30-1 113.4
27-2 112.9
07-3 112.2
04-4 111.5
18-4 110.2
06-5 109.1 (moeder overleden)
31-5 110.4
10-6 110.4
19-6 110.5
25-6 109.2
02-7 109.0
09-7 109.0
16-7 108.7
23-7 108.5
30-7 108.2
19-8 107.6 Yes! -5%!
27-8 107.6
03-9 106.6
10-9 105.7
17-9 105.7
24-9 105.5
01-10 106.2
08-10 105.8 - Locatie:Oost Tukkerland
Ik ben wat aan het rondneuzen hier..
Ben momenteel voor andere zaken onder behandeling bij een acupuncturist. Maar overweeg wel om me voor het afvallen, in de toekomst, ook te laten behandelen...
Bedankt voor de info!
Ben momenteel voor andere zaken onder behandeling bij een acupuncturist. Maar overweeg wel om me voor het afvallen, in de toekomst, ook te laten behandelen...
Bedankt voor de info!
-
blosjes
Re:
Hoi Samira,Fruitdruifje schreef:Hopelijk werkt het Samira, we volgen je vorderingen wel. :lol:
groetjes
Ik heb het ook gedaan en ben in totaal 16 kilo afgevallen. Het beviel mij heel goed, als je inderdaad je vastdag aan houdt kun je het ook goed houden.
Maar dan moet geen grote verbouwing onder gaan aan je huis want dan gaat het niet goed.
Mijn eigen schuld. ben inmiddel weer 8 kilo aangekomen.
Maar wil het wel weer gaan doen.
De eerste keer heb ik het in Duitsland laten doen en daarna in Almelo.
werkt dus perfect.
En voor de mensen die vragen of het vergoed wordt, hangt van je ziekenfond af en de vereniging waar de acupuncturist is aangesloten.
Succes gaat je vast lukken.
Groetjes Bertha
-
Nique
Volgens mij is het van Samira wel al 4 jaar geleden..ben benieuwd hoe het nu met haar gaat.
In ieder geval heb ik ook sinds een week de naaldjes in mijn oor, via een acupuncturist. Samen met het vetvrije dieet. De eerste 2 dagen idd alleen maar yoghurt en daarna 2x daags yoghurt en 1 zo goed als vetvrije maaltijd met min 400gr groente. Het gaat als een tierelier, maar ik heb best wel honger overdag. Het is echter wel te trekken. Maar goed, ik heb over 2 weken weer een afspraak, dus ik moet dit wel volhouden. Volgens mij is er nu na 7 dagen al 2,5 kg af (op mijn weegschaal dan). Ik hoef er maar 8, dus het gaat de goede kant op.
Groetjes, Nique
In ieder geval heb ik ook sinds een week de naaldjes in mijn oor, via een acupuncturist. Samen met het vetvrije dieet. De eerste 2 dagen idd alleen maar yoghurt en daarna 2x daags yoghurt en 1 zo goed als vetvrije maaltijd met min 400gr groente. Het gaat als een tierelier, maar ik heb best wel honger overdag. Het is echter wel te trekken. Maar goed, ik heb over 2 weken weer een afspraak, dus ik moet dit wel volhouden. Volgens mij is er nu na 7 dagen al 2,5 kg af (op mijn weegschaal dan). Ik hoef er maar 8, dus het gaat de goede kant op.
Groetjes, Nique
-
farah
Hey iedereen,
Werkt dit ook als je gewoon vet op bepaalde plaatsen wilt afvallen? Ik ben namelijk 1m68 en 55 kg, maar geraak niet af van mijn dikke dijen...
Werkt dit ook als je gewoon vet op bepaalde plaatsen wilt afvallen? Ik ben namelijk 1m68 en 55 kg, maar geraak niet af van mijn dikke dijen...
-
Annelies1
Plaatselijk afvallen kan inderdaad, ik heb het een jaar geleden gedaan bij een acupunctuurpraktijk in Den Haag. Speciefiek voor mijn buik en heupen. Het heeft voor mij een goed resultaat opgeleverd.
-
Gast
Hallo,
ik wil gaan afvallen met acupunctuur,wie weet er een goed adres in omgeving den haag.
Er zijn er zoveel zie door de bomen het bos niet meer.
groetjes anna.
ik wil gaan afvallen met acupunctuur,wie weet er een goed adres in omgeving den haag.
groetjes anna.
-
Nadia83
Hoi Anna!Gast schreef:Hallo,
groetjes anna.
Ik ben zelf in 2 weken tijd 5 kilo afgevallen door middel van acupunctuur! Ik ben nog steeds bezig, maar ben nu al superblij met het resultaat:D Jij zei dat je op zoek was naar een acupuncturist in Den Haag. Die van mij zit in Rotterdam, maar dat is natuurlijk niet heel ver van Den Haag vandaag. Ze heeft mij toen geprikt voor een snellere stofwisseling en ook om mijn hongergevoel te verminderen. Hierdoor kan ik het dieet wat ik erbij krijg makkelijk volhouden:D Mijn acupuncturist heet Gopala Natuurgeneeskunde (voor het geval dat je ook even wil kijken:D).
Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips en succes met het afvallen! Ik hoop dat het bij jou ook zo gemakkelijk afgaat als bij mij!
Groetjes Nadia.
-
Gast
hoi Samira,
Ik ben12 kilo afgevallen met accupunctuur, maar mocht geen gebak, snoep, banaan, druiven en ananas eten daar zitten heel veel suikers in. Het viel mij reuze mee.
Ik had er een jaar over gedaan.
Alleen als je lichaam aangaf dat je genoeg hebt gehad moet je stoppen met eten.
Groetjes Marika
Ik ben12 kilo afgevallen met accupunctuur, maar mocht geen gebak, snoep, banaan, druiven en ananas eten daar zitten heel veel suikers in. Het viel mij reuze mee.
Ik had er een jaar over gedaan.
Alleen als je lichaam aangaf dat je genoeg hebt gehad moet je stoppen met eten.
Groetjes Marika