Reuma sympthomen en klachten

Alle medische ingrepen als liposuctie, maagbanden en farmacuitische afslankmiddelen worden hier uiteengezet en kunnen besproken worden.
Plaats reactie
ferry

Reuma sympthomen en klachten

Bericht door ferry » 18 mar 2014, 07:04

Na het lezen van je forum ben ik enthousiast geworden en zou graag je boek willen bestellen. Momenteel heb ik als 39 jarige helaas al 6 jaar lang last van lichamelijke klachten. Het is begonnen met pijnlijke en vastzittende schouders, vervolgens 2 ontstoken knieën welke niet meer volledig doorbuigen(hurken gaat nauwelijks). Bij de linkerknie inmiddels een soort vergroeiing alsmede een knobbel bij mijn linkerhand. Momenteel zijn er meerdere ontstekingen actief. De reumatoloog kan niets vreemds ontdekken op foto's en in de bloedtest. Sinds een aantal jaren gebruik ik een lichte ontstekingsremmer(Celebrex), dit om de meest heftige pijn te onderdrukken. Daar ik liever geen medicijnen gebruik, ben ik, zoals de meeste lotgenoten, actief zoekende naar oplossingen voor verbeteringen. Momenteel ben ik al twee weken gestopt met gebruik van vlees, koffie, producten waar suiker in zit, melkproducten en alcohol. Nu nog een zuurvrij dieet.
Hopelijk kun je me informatie sturen betreft de bestelmogelijkheden van je boek en mocht je nog persoonlijke tips hebben, verneem ik deze graag van je.

Met vriendelijke groet,
Ferry

Plaats reactie

Terug naar “Medisch”