Starten met Vitadis Slanker Leven

Vragen over Vitadis
Plaats reactie
Pascaline

Starten met Vitadis Slanker Leven

Bericht door Pascaline » 28 mei 2014, 19:23

Ik ben een 1.57 m groot en weeg op het ogenblik 71 kg. Anderhalf jaar geleden woog ik 60-62kg, maar door een depressie van een goed jaar ben ik omhoog gegaan, beetje bij beetje. Sedert september van verleden jaar nogmaals naar boven sedert een ongeval waardoor ik ben aangereden door een moto en in een rolstoel belandde. Drie maanden geleden was mijn hoogste piek 74kg maar door herbalife 6 kg naar beneden. Nu terug 3 omhoog. Sporten kan dus niet meer, iedere dag revalidatie om terug te kunnen gaan. Bij het minste kom ik bij. Ik ben een genieter 'hou van lekker eten en een glaasje wijn' maar dit kan niet meer...

Ik zou vitadis heel graag proberen, neem wel iedere dag medicatie (al 12 jaar ziekte van crohn) en nog een pilletje antidepressiva die ik niet mag stoppen wegens het ongeval. In het verleden ook weigh-watchers geprobeerd, ging moeilijk af...Iedereen ging af en ik gaf niet meer graag mijn antwoord in de groep daar ik niks verloor of terug bijkwam. Mijn vriendin doet nu dit dieet en is al bijna 15 kg kwijt in 2 maand. Chapeaux voor haar...zou het ook graag proberen maar heb schrik voor de eerste dagen...

Weightcare heb ik ook al geprobeerd, groene thee (verse), groene thee-koffie ?, pillen appel-chroom ?,...Ik denk ook dat ik vocht ophou, vele mensen denken dat ik niet zoveel weeg, geen echte dikke billen (geen cellulitis) maar een dikke maag en vet rondom mijn taille en buik en dit sedert dat ik antidepressiva neem. Ervoren had ik geen opgezwollen maag, ik neem ook wel iets tegen de maag Ik neem een 6-8 pillen per dag. Een 6 weken geleden had ik 4 infiltraties in mijn voet (cortisone) en als ik ziek ben, is het altijd cortisone daar ik geen antibiotica mag innemen door mijn ziekte van Crohn (darmen).

Mijn ideaal gewicht is een 60 kg-62 kg. Ik denk niet dat ik ooit de 58 kg nog zal halen, maar mijn BMI is alleszins hoger dan 25.

Ik heb het moeilijk maar toch interesse...ik weet...als ik eraan begin dat ik verder moet doen want kosteloos is het ook niet...

Met vriendelijk groeten

Pascaline

Aicha

Re: Starten met Vitadis Slanker Leven

Bericht door Aicha » 01 jul 2014, 21:15

Niet twijfelen maar gewoon starten :)
Heel veel succes!

Aicha

renate

Bericht door renate » 29 aug 2014, 10:33

bestel jij losse items of heb je een pakket???

renate

Pascaline

Bericht door Pascaline » 31 aug 2014, 22:51

In mei schreef in nog dat ik dacht dat ik de 58 nooit zou halen maar inmiddels zijn we drie maanden verder en ik zit al meer dan twee weken op de 57 kilo! Om je vraag te beantwoorden, ik heb eerst het fase 1 pakket gevolgd en vervolgens aansluitend het fase 2 pakket. Hierna ben ik verder gegaan met de recepten die je gratis bij de pakketten ontvangt en af en toe bestel ik losse producten uit de vitadis webshop die ik uit de pakketen ken. Vooral de reepjes en snacks helpen me om het vol te houden en mijn streefgewicht te behouden.

Vitadis is een absolute aanrader! als je nog vragen hebt, dan beantwoord ik ze graag.

Pascaline

Plaats reactie

Terug naar “Vragen over Vitadis”