Hoe werkt Vitadis?

Vragen over Vitadis
Plaats reactie
vitadis

Hoe werkt Vitadis?

Bericht door vitadis » 16 mar 2014, 16:51

Bij aanvang krijg je je pakket thuis opgestuurd. Afhankelijk van de fase (er zijn 2 verschillende fases krijg je voedingsproducten die ervoor zorgen dat je snel in de vetverbranding modus (ketose) komt. Anders dan bij de meeste reguliere diëten begint VITADIS zich hier al te onderscheiden. In plaats van enkel shakes en repen heeft VITADIS meer dan 80 verschillende proteïne producten. Van ontbijt to desserts, van snacks tot volledige maaltijden, alles enorm lekker en makkelijk te bereiden.

Melissa brands

Re: Hoe werkt Vitadis?

Bericht door Melissa brands » 03 jun 2014, 23:27

Moet je de producten van vitadis ergens aaan toevoegen? Ik bedoel moet je naast de producten nog boodschappen in huis halen? Ik wil eigenlijk niet alleen maar op astronautenvoer gaan leven. Dit lijkt misschien een beetje bot gezegd maar her is vast wel duidelijk wat im bedoel !smil45

Joke

Bericht door Joke » 21 okt 2014, 06:45

Dag Sanne,

Sinds ik sta ingeschreven voor evt. Een gratis starter pakket, ontvang ik informatie die ik al heb gedownload. Gister weer een email over online coaching maar ik ben al begonnen en overgestapt op fase 2 om geleidelijk aan nog af te vallen. Gaat goed hoor. Even vermelden als ik de link gebruik van de laatste email, kom ik op een profiel van ene Kees Jansen, is dat nou reclame of een foutje.? Wil je mij svp uit jouw bestand verwijderen . Hoor misschien nog later.

Groeten joke

Frank Janssen

Bericht door Frank Janssen » 27 okt 2014, 10:25

Op verschillende sites zijn reviews te vinden over afslankprogramma's. De methode van Vitadis heeft goede reviews. Echter, ik heb een glutenallergie en in jouw pakketten zitten veel producten met gluten. Met andere woorden, jullie standaardpakket kan ik niet kopen. Kunnen jullie een aangepast pakket aanbieden (eventueel tegen meerbetaling) die wel glutenvrij is en nog steeds werkt als dieet? Of kunnen jullie de producten die gluten bevatten uit het pakket laten en mij suggesties geven door welke ik ze zou kunnen vervangen (misschien daarom niet noodzakelijk een precies product aanduiden, maar bijvoorbeeld zeggen dat het zoveel calorieën mag bevatten of zoveel gram eiwitten moet hebben ... ik zeg maar iets)

Voor mij is vermageren niet enkel omdat ik me beter voel met een lager gewicht. Ik heb ook extreme slaap apneu (102 ademstilstanden van meer dan 10 seconden, per uur) en dit zou ook verbeteren met een gewichtsafname.
Indien we een oplossing kunnen vinden om een pakket samen te stellen dat wel glutenvrij is en ik zo jullie dieet kan volgen (probeer ook al in te schatten of het haalbaar is de vervolgpakketten aan te passen), dan verzeker ik jullie ervan dat ik veel reclame ga maken over jullie product, zowel op Facebook als andere sociale media waar ik gebruik van maak en in mijn vriendenkring. Want zo een inspanning van jullie kant moet zeker beloont worden. Ik zie maar weinig diëten op de markt die beschikbaar worden gesteld voor mensen met voedingsallergieën.

Met vriendelijk groeten,

Frank

Krissy

Bericht door Krissy » 13 jan 2015, 15:02

Ik had een vraagje , ik ben vandaag begonnen met fase 1 , ik zou meerdere keren fase 1 volgen want er moeten veel kilo's eraf Ik heb een mail gekregen van vitadis met terug een promotie om het pakket te kunnen aankopen voor 74 euro .

Mijn vraag was nu , hoelang is deze promotie geldig want nu kan ik het financieel moeilijk aan . Volgende week zou het me wel terug lukken , kan ik dan nog steeds genieten van de promotie ? Ik zou dan volgende week donderdag een nieuw pakket aanvragen .

Sorry als ik u steeds lastigval met mijn vragen

Mvg Krissy

crys

Bericht door crys » 16 jan 2015, 16:19

Kreeg bij de bestelling van vitadis een coach die me begeleidde met wat te doen met de eiwitproducten. Ik bestel er 2 extra dozen bij aan maar 45 euro maar daar zit er geen extra informatie in over welke producten het gaat en vermits ze niet allemaal dezelfde zakjes bevatten als in het eerste pakket weet ik niet goed wat ermee aan te vangen. Helemaal geen begeleiding ook niet op internet terug te vinden zoals bij de eerste reeks. Of zoek ik verkeerd?
En wanneer zou het vegetarisch dieetboek uit komen? Gerechten met sampi’s, zalm en tonijn eten we hier niet meer en zeker niet na de reportage van onze TV zender over de viskweek.
PCB’s, kwik en teveel antibiotica... daar heb ik geen zin in en bij zwaarlijvige mensen blijven deze toxische stoffen nog vlugger in het vetweefsel achter.
Maar wel leuk als men wat begeleiding krijgt...
met dank en groetjes,

Plaats reactie

Terug naar “Vragen over Vitadis”