Gordon Dieet

Dagelijks komen er nieuwe producten die beloven dat ze helpen bij het afvallen. Regelmatig schrijven we reviews over deze producten die je hier kunt vinden. In dit gedeelte kun je ook ervaringen uitwisselen met nieuwe producten.
Plaats reactie
Melanie.

Gordon Dieet

Bericht door Melanie. » 29 jul 2017, 19:12

Hierbij het dieet dat Gordon volgt. Voor en commentaar komt, Gordon heeft dit zelf beschreven.

Ik krijg ontzettend veel verzoeken om een uitleg te geven welk 'dieet' ik volg en wat ik dan eet. Ook vragen heel veel mensen hoe mijn suikerwaardes zo naar beneden zijn gegaan. Welnu mensen, allereerst is veganistisch eten geen dieet maar een levenswijze of stijl. Het absoluut vermijden van alle dierlijke eiwitten dus geen vlees, vis , kip , zuivel, eieren en kaas. Dat klinkt ongezellig en in het begin denk je wat mag ik dan wel eten? Veel! Er zijn zoveel plantaardige vleesvervangers van vegetarisch gehakt tot een heuse 'hamburger!' Maar ook tofu en soja producten. Let wel, overleg altijd eerst met je internist alvorens te stoppen met medicatie of te verlagen. Een voorbeeld dag van wat ik per dag eet:

Smorgens twee spelt crackers met hummus tomaat en avocado pijnboompitjes of spelt granola met haver/amandelmelk

Vraag voortaan je cappuccino met een melkvervanger! Havermelk mijn absolute favoriet

Drink drie glazen water als je opstaat en mijn favoriet is citron pressè water met citroensap en ik gooi er een shot gember in!

Maak om de dag een kan met verse gemberthee en drink dat gedurende de dagen leeg! Koud ook lekker als limonade. Gember heeft een bloedsuikerverlagende werking evenals kaneel en blauwe bessen.

Vers fruit tussendoor en sappen vermijden behalve wortel met gember. Liever het hele fruit eten ivm vezels!
Handje ongezouten noten en zorg voor snoeptomaatjes en andere snoepgroente

Smiddags een salade met een dressing van olie azijn en balsamico lekker veel groen en ik vind het heerlijk om er 'kip'stukjes(van soja) er op te doen. Er is ook vegan mayonaise en een ceasar dressing is zo gemaakt! Je kunt van spelt brood croutons bakken!
Andere lunch kan een versgemaakte tomatengroentesoep zijn van groentebouilon blokjes en heel veel groente en er zijn vegetarsiche soepballetjes. Vries ook wat in voor later in de week! Zaterdags een grote pan maken! Heerlijk!

Avondeten: er zijn zoveel vegetarische vleesvervangers van burgers tot gehaktballen tot zelfs spekjes etc combineer dat met veel groente. Ik ben zelf dol op spinazie en broccoli! Ik maak een groentelassagne voor de hele week! Met speltlassagbe bladeren of als je gluten wilt vermijden maak je van courgette de pasta bladen!
Ik maak daar ook vaak spaghetti van en zorg dat ik ook een heerlijke basis tomatensaus gemaakt heb. Ik ben ook dol op de bloemkoolpizza bodems ( bij de AH verkrijgbaar) saus erop met edelgist( kaasvervanger smaakt exact als parmezaan!) besprenkelen champignons, vegetarische spekjes, rode uiringen, paprika alle kleuren en je hebt een top lekkere pizza

Bloemkoolrisotto is ook zalig!! We verkopen die ook in blushing.
Er is zoveel te verkrijgen maar je zal er moeite voor moeten doen en consessies maken.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!!

Liefs

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe Dieet en Afslankproducten”