liraglutide afvallen, ervaringen en bijwerkingen
-
Bartp
Hallo iedereen,
Ik sukkel met mijn gewicht zo lang ik me kan herinneren. Heb al alles geprobeerd, sommige dingen werken...slechts tijdelijk. Ben nu al enkele maanden onder behandeling bij een endocrinoloog
Hij heeft eerst een bloedonderzoek gedaan, vervolgens heeft hij me Saxenda (liraglutide) aanbevolen. Het is een klein spuitje dat ik dagelijks onderhuids plaats. Eerste dagen wat misselijk geweest, daarna ging het over. Ben al 9 kilo kwijt!
Het enige minpunt van de behandeling is de prijs... maar met dit resultaat heb ik het er wel voor over.
Review, Ervaringen en Bijwerkingen, kun je Afvallen met Lliraglutide?
Veel succes iedereen!
Groetjes,
Bart
Ik sukkel met mijn gewicht zo lang ik me kan herinneren. Heb al alles geprobeerd, sommige dingen werken...slechts tijdelijk. Ben nu al enkele maanden onder behandeling bij een endocrinoloog
Hij heeft eerst een bloedonderzoek gedaan, vervolgens heeft hij me Saxenda (liraglutide) aanbevolen. Het is een klein spuitje dat ik dagelijks onderhuids plaats. Eerste dagen wat misselijk geweest, daarna ging het over. Ben al 9 kilo kwijt!
Het enige minpunt van de behandeling is de prijs... maar met dit resultaat heb ik het er wel voor over.
Veel succes iedereen!
Groetjes,
Bart
-
Monica66
Re: liraglutide
Op hoeveel tijd ben je die 9 kg verloren?
Ik ben gestart sinds 2 weken, en inderdaad het verminderd je eetlust.
Ik ben nu al 4 kg verloren.
Wel een beetje last van mijn maag, maar verder geen enkele andere bijwerkingen.
Als het zo verder gaat kan ik dit produkt echt aan iedereen aanraden dat met overgewicht kampt.
Groeten,
Monica
Ik ben gestart sinds 2 weken, en inderdaad het verminderd je eetlust.
Ik ben nu al 4 kg verloren.
Wel een beetje last van mijn maag, maar verder geen enkele andere bijwerkingen.
Als het zo verder gaat kan ik dit produkt echt aan iedereen aanraden dat met overgewicht kampt.
Groeten,
Monica
-
Stefan
Hoi hoi,
Ik gebruik 1 week nu aan 0.6 mg, heb dit samen met een dieet met weinig koolhydraten gedaan en 3 x per week 90 minuten op de crosstrainer.
Ik ben op 1 week 5 kilo afgevallen.
S'morgens en s'middags een shake en s' avonds een warme maaltijd.
Regelmatig een glas water door de dag.
Tot nu toe totaal geen bijwerkingen...
Wordt vervolgd...
Grs Stefan
Ik gebruik 1 week nu aan 0.6 mg, heb dit samen met een dieet met weinig koolhydraten gedaan en 3 x per week 90 minuten op de crosstrainer.
Ik ben op 1 week 5 kilo afgevallen.
S'morgens en s'middags een shake en s' avonds een warme maaltijd.
Regelmatig een glas water door de dag.
Tot nu toe totaal geen bijwerkingen...
Wordt vervolgd...
Grs Stefan
-
sandy003
Hoi hoi, ik wil het ook heel graag proberen maar ik word door mijn huisarts niet doorgestuurd.
Ik zou graag willen weten hoe jullie dit doen? Volgens mij is het ook best prijzig.
Ik zou graag willen weten hoe jullie dit doen? Volgens mij is het ook best prijzig.
-
mam
is dat hetzelfde of de victoza injectie , ik heb deze gekocht op aanraden van men huisarts . maar heb ze nog niet gebruikt
- Obi
- Vetvrij Groentje
- lengte:156cm
- Startdatum:1 januari 2009
- Startgewicht:... kg
- huidiggewicht:... kilo
- Streefgewicht:... kg
- Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :
Hallo,
Ik heb 2 weken geleden een doos Saxenda gekocht en het enkele keren gebruikt, maar ga er mee stoppen. Het zijn nog 4 volle pennen en de vijfde is zo goed als niets uit. Ik verkoop ze voor 195€
Indien er iemand die het al gebruikt interesse heeft, laat maar weten. Ik woon in Antwerpen.
Ik heb 2 weken geleden een doos Saxenda gekocht en het enkele keren gebruikt, maar ga er mee stoppen. Het zijn nog 4 volle pennen en de vijfde is zo goed als niets uit. Ik verkoop ze voor 195€
Indien er iemand die het al gebruikt interesse heeft, laat maar weten. Ik woon in Antwerpen.
-
Annette75
Ik ben geïnteresseerd om liraglutide (saxenda, victoza) over te nemen van mensen..
Ik ben er erg tevreden over.
10 kilo afgevallen vanaf eind januari tot nu.
De werking neemt wel af heb ik het idee.
Maar goed. Ik bestelde via dokter online maar die is al een tijdje uit de lucht...
Weet iemand waar ik het nog meer kan verkrijgen?
Ik ben er erg tevreden over.
10 kilo afgevallen vanaf eind januari tot nu.
De werking neemt wel af heb ik het idee.
Maar goed. Ik bestelde via dokter online maar die is al een tijdje uit de lucht...
Weet iemand waar ik het nog meer kan verkrijgen?
-
pien
Ha Obe,
Ik ben wel geinteresseerd in restant pennen. Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt?
Ik ben wel geinteresseerd in restant pennen. Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt?
-
Taniabgm
HalloObi schreef:Hallo,
Als je die saxenda nog hebt wil ik deze graag overkopen van jou
Grtjes tania
- Obi
- Vetvrij Groentje
- lengte:156cm
- Startdatum:1 januari 2009
- Startgewicht:... kg
- huidiggewicht:... kilo
- Streefgewicht:... kg
- Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :
Hoi allemaal,
sorry voor de tijdelijke geen reactie maar ik wegens drukte even geen tijd gehad voor internet.
Ik heb de pennen nog steeds te koop. Gekocht bij Apotheek New Pharma in Brussel.
Je kan me een mailtje sturen op (zet hier [email protected]) ziggobe
sorry voor de tijdelijke geen reactie maar ik wegens drukte even geen tijd gehad voor internet.
Ik heb de pennen nog steeds te koop. Gekocht bij Apotheek New Pharma in Brussel.
Je kan me een mailtje sturen op (zet hier [email protected]) ziggobe
-
VeerleC

Hallo,
Stefan welke shakes gebruik jij er bij?
Mij is niks gezegd, gewoon op uw eten letten zei dokter...
Alvast bedankt!
-
yannic
hoi,
ik ben sinds 2 jaar terug 12 kilo bijgekomen door te stoppen met roken,ik voel me lelijk,pas nergens meer in,en zou me graag terug mooi willen voelen,heb al alles geprobeerd,ik wou eigenlijk zo'n balonneke in mijn maag laten zetten,dat je er nadien terug uit haalt,maar nu hoor ik van dit nieuw produkt,heb enkel wat schrik van de bijwerking,ben wat panisch aangelegd.
Wat raden jullie aan?
ik ben sinds 2 jaar terug 12 kilo bijgekomen door te stoppen met roken,ik voel me lelijk,pas nergens meer in,en zou me graag terug mooi willen voelen,heb al alles geprobeerd,ik wou eigenlijk zo'n balonneke in mijn maag laten zetten,dat je er nadien terug uit haalt,maar nu hoor ik van dit nieuw produkt,heb enkel wat schrik van de bijwerking,ben wat panisch aangelegd.
Wat raden jullie aan?
-
Lira
Heb nog 4 dichte dozen (8 stuks) victoza over. Wilt iemand het overnemen ? €175
-
Gaby
Ik ben nieuw hier. Ik wil het graag proberen en van u overnemen. Hoe kom ik met u in contactLira schreef:Heb nog 4 dichte dozen (8 stuks) victoza over. Wilt iemand het overnemen ? €175
-
gaby
Als er iemand pennen over heeft hoor ik het graag. bedankt