Milou Skincare [GRATIS PAKKET]

Dagelijks komen er nieuwe producten die beloven dat ze helpen bij het afvallen. Regelmatig schrijven we reviews over deze producten die je hier kunt vinden. In dit gedeelte kun je ook ervaringen uitwisselen met nieuwe producten.
E Schrooten

Re: Milou Skincare [GRATIS PAKKET]

Bericht door E Schrooten » 02 mar 2017, 11:56

Ik zou graag een gratis pakketje ontvangen om te kijken hoe mijn huid er op reageert... Ik vind het nl jammer een product te kopen waarvoor ik vervolgens allergie voor blijk te zijn

Marian van kooij

Bericht door Marian van kooij » 12 mar 2017, 17:29

Graag zou ik wat gratis samples ontvangen om uit te proberen.
Groetjes Marian van kooij

natasja 14-2-1979

Bericht door natasja 14-2-1979 » 14 mar 2017, 15:12

Beste Mensen!
ik heb de dagcrème en oogserum gekocht. het is een vreselijke crème!!! mijn huid wordt er vreselijk droog van zo erg dat het gewoon pijn doet! heb het nu 14 dagen gebruikt en ik heb contact opgenomen met milou en stayhealty, maar hun willen het niet retour nemen en sta ik met een rekening van bijna 70 eu voor producten die ik niet kan gebruiken… ook kun je er geen foundation over doen want dan gaat het kruimelen en een eyeliner pakt niet.. op de site stond dat je garantie had van 14 dagen om het uit te proberen maar dit is een leugen!!! ik adviseer dan ook niet om het product te kopen als je toch wat geld eraan wilt besteden koop dan gewoon producten van bijv. clinique getekend een gefrustreerde mama van 38

gerdienschinkel

Bericht door gerdienschinkel » 05 apr 2017, 08:42

ik gebruik nu twee weken de dagcreme

gerdien schinkel

abagema
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 januari 2009
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kilo
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door abagema » 10 apr 2017, 22:20

Ik zou het ook graag willen proberen en een (gratis) sample ontvangen.

Groet,

Auktje

Henk Schollaardt

Bericht door Henk Schollaardt » 15 apr 2017, 15:54

De uitdrukking Gratis vind ik onjuist uitgedrukt als ik toch Eur. 47,-- moet betalen zeg dan proefpakket voor de halve prijs. Want omdat ik de acceptgirokaart niet herkende heb ik nu Eur.67,-- euro moeten betalen voor mijn vrouw als straf voor te laat betalen !smil82 .

Wilmathoolen

Bericht door Wilmathoolen » 18 apr 2017, 15:04

Heb Milou besteld.helpt helemaal niks.heb contact gehad.krijg je brutaal antwoord.heb gezegd stuur het potje terug.zeggen ze gaat je moet betalen zo niet krijg je een hoge rekening.wij laten je zien wat wij met uw kunnen.zeer grof aan de telefoon.dus mensen jullie zijn gewaarschuwd.ik geef dit ook door aan programma Kassa en opgelicht.wilma thoolen.

Wilmathoolen

Bericht door Wilmathoolen » 18 apr 2017, 15:06

Heb Milou besteld.helpt helemaal niks.heb contact gehad.krijg je brutaal antwoord.heb gezegd stuur het potje terug.zeggen ze gaat je moet betalen zo niet krijg je een hoge rekening.wij laten je zien wat wij met uw kunnen.zeer grof aan de telefoon.dus mensen jullie zijn gewaarschuwd.ik geef dit ook door aan programma Kassa en opgelicht.wilma thoolen.

Wilmathoolen

Bericht door Wilmathoolen » 18 apr 2017, 15:07

Gast

Bericht door Gast » 19 apr 2017, 15:18

!smil47
Wat een troep dat spul!ik moet 47 euro dokke voor dat kleine potje en het ruikt(en smaakt!)naar boter!!!

Gast

Bericht door Gast » 19 apr 2017, 15:20

Wilmathoolen schreef:Heb Milou besteld.helpt helemaal niks.heb contact gehad.krijg je brutaal antwoord.heb gezegd stuur het potje terug.zeggen ze gaat je moet betalen zo niet krijg je een hoge rekening.wij laten je zien wat wij met uw kunnen.zeer grof aan de telefoon.dus mensen jullie zijn gewaarschuwd.ik geef dit ook door aan programma Kassa en opgelicht.wilma thoolen.
Wilma,zullen we samen een klacht indienen?ik kan dit echt niet pikken van die malloten!
Gr linda hofstra !smil47

[email protected]

Bericht door [email protected] » 29 apr 2017, 19:26

Ik zou graag het produkt uittesten op rimpels rond mijn mond.

computer

Bericht door computer » 23 mei 2017, 15:37

ik zou heel graag een gratis sample willen proberen.

florien

Bericht door florien » 30 mei 2017, 09:05

Wil heel graag milou skincare uit proberen

Mir

Bericht door Mir » 01 jun 2017, 08:49

Mijn man verzorgt zijn huid slecht. Daarom heb ik een pot gekocht, zijn huid is dof en slap. Een extra, gratis, pakket kan dus geen kwaad. Hij is 58 jaar, maar wordt vaak ouder geschat. Ik zie, graag, uit naar het gratis, niets -verplichtend pakket!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe Dieet en Afslankproducten”