Gratis Mangoslim Proefpakket

Dagelijks komen er nieuwe producten die beloven dat ze helpen bij het afvallen. Regelmatig schrijven we reviews over deze producten die je hier kunt vinden. In dit gedeelte kun je ook ervaringen uitwisselen met nieuwe producten.
Plaats reactie
Annemarieke
Gratis Mangoslim Proefpakket

Bericht door Annemarieke » 16 apr 2014, 18:25

Slim afvallen

- Verlies gewicht
- Verhoog uw energie
- Verlies vasthoudend vet
- Snellere stofwisseling

Klik hier voor meer informatie en vraag een gratis proefpakket aan

maaike

Re: Gratis Mangoslim Proefpakket

Bericht door maaike » 30 apr 2014, 22:14

Ik heb nu al een aantal keren geprobeerd om het abonnement op Mango Slim op te zeggen, maar telkens blijven jullie pakketjes sturen en bedragen van mijn rekening afhouden.

Bij deze verzoek ik u dringend hiermee te stoppen.

Met vriendelijke groet,
Maaike

Kim van der Velden

Bericht door Kim van der Velden » 07 jul 2014, 19:21

Geachte Heer, Mevrouw,

Hierbij verzoek ik, en voor zover nodig sommeer ik, u per direct de toezending van het product Mango Slim en de incasso van (maandelijkse) bedragen van mijn rekeningnummer te stoppen.

Ik heb uitsluitend een proefpakket aangevraagd (en deze ook ontvangen) tegen betaling van €6,95. Ik ben op geen enkele wijze bewust met u een overeenkomst aangegaan tot het daarna gaan kopen van het product. Ik heb het proefpakket zelfs nog niet eens kunnen uitproberen. Toch heeft u mij nu op 3 juli een nieuw product toegezonden en een bedrag van € 24,95 van mijn rekening nummer afgeschreven.

Voor zover u van mening bent dat uw wel een rechtsgeldige overeenkomst voor verdere toezending van het product met mij bent aangegaan betwist ik dit. Mocht het ontstaan van een dergelijke overeenkomst wel in rechte vast (kunnen) komen te staan dan maak ik bij deze gebruik van het wettelijke recht om binnen een bedenktijd van 14 dagen de overeenkomst te ontbinden.

Ik zal het nu ontvangen pakket ongeopend aan u retourneren en bij mijn bank nagaan of het mogelijk is de incasso te storneren en verdere incasso’s van uw bedrijf te blokkeren.
Mocht dit niet mogelijk zijn dan zal ik verzoeken het ten onrechte geïnde bedrag (dan wel de ten onrechte geïnde bedragen mocht u nog verdere bedragen afschrijven) aan mij terug te betalen.

Mocht u door blijven gaan met het toezenden van het product en het afschrijven van bedragen van mijn rekening dan zie ik mij genoodzaakt een advocaat in de hand te nemen. De te maken kosten zal ik dan op u verhalen.

Ik heb dit verzoek ook, in uitgebreidere vorm, zowel per aangetekende post als per gewone post aan u toegezonden.

Met vriendelijke groet,

Kim van der Velden
Klantnummer 64764574

Angelique.

Bericht door Angelique. » 14 aug 2014, 08:05

Ik heb een proefpakketten ontvangen van Mangoslim en cafeslim, maar heb geen aanwijzing ontvangen hoe ik kan opzeggen. Ik wil voorkomen dat ik een vervolgbestelling krijg.
Kunt u mij vertellen hoe ik dit kan opzeggen?!
Met vriendelijke groet,
Angelique

kelly p

Bericht door kelly p » 22 sep 2015, 12:19

Hallo,

Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden een keer een gratis proefpakket van mogen ontvangen.
Na een paar dagen gebruik kreeg ik last van buikpijn en diarree dus heb ik besloten te er mee te stoppen.
Ik heb me toen gelijk bij jullie afgemeld, een week later kreeg ik alsnog van jullie een pakketje met van die pillen.
Ik heb nogmaals contact met jullie op gezocht omdat ik hier niet mee wou door gaan. Dit pakketje heb ik gelijk terug gestuurd.
Nu krijg ik een rekening van Alektum incasso van 65 euro maar dat dit fout is gegaan is toch niet mijn fout?
Als ik binnen 14 dagen geen reactie terug heb beschouw ik deze factuur als afgedaan en zal ik niet reageren op verdere correspondentie.

Graag zie ik uw reactie tegemoed,

Met vriendelijke groet,

Kelly

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe Dieet en Afslankproducten”