CafeSlim Proefpakket

Dagelijks komen er nieuwe producten die beloven dat ze helpen bij het afvallen. Regelmatig schrijven we reviews over deze producten die je hier kunt vinden. In dit gedeelte kun je ook ervaringen uitwisselen met nieuwe producten.
Plaats reactie
Mevrouw s

Re: CafeSlim Proefpakket

Bericht door Mevrouw s » 09 aug 2014, 19:06

Proefpakket besteld en wil graag het abonnement stop zetten.

Mvg
Mevrouw s

pompke

Bericht door pompke » 16 aug 2014, 14:59

Je kunt in de voorwaarden een telefoonnummer vinden. Daarmee kun je het opzeggen. Heb ik ook gedaan. Waardeloos product!

gaby adema

Bericht door gaby adema » 20 aug 2014, 15:37

Graag zeg ik dat abonnement op van café slim èn mango slim! Ik zit hier ongewenst aan vast en word nu al 2 maanden van mn rekening afgeschreven á 25 euro per stuk...

Klantnummer 84835199 mango slim
Klantnummer 12257121 café slim

G ADEMA

[email protected]

Bericht door [email protected] » 20 aug 2014, 17:03

Goedemiddag

Bij deze wil ik graag het abonnement met café slim opzegging ,ik heb deze pillen tot 2x toe thuisgestuurd gekregen ,terwijl er toch echt op de site stond dat ik na het proefpakket nog 1x toegestuurd zou krijgen voor 24,00 en niet dat ik er altijd aan vast zou zitten.

Ik zie/merk weinig tot geen resultaat dus vandaar de opzegging!!

In afwachting van uw bericht!
Mvg sanne

[email protected]

Michelle Koot

Bericht door Michelle Koot » 22 aug 2014, 03:05

Graag wil ik het abonnement opzeggen. Er is automatisch een maandpakket afgeschreven na het ontvangen van het proefpakket. Ik wil het niet meer ontvangen.
Kenmerk : 85620059.
Ik hoop op en snelle bevestiging.
Met vriendelijke groet
Michelle

Melanievries1989

Bericht door Melanievries1989 » 25 aug 2014, 11:53

Ik wil bij deze het abbonement cafeslim opzeggen

klantnummer 26493667 ik ben in afwachting van bevestiging.

Alvast bednakt, Melanie de Vries

Yemen

Bericht door Yemen » 25 aug 2014, 19:07

Twee maanden geleden heb ik bij jullie cafe slim en thee besteld. Maar als proef. Nu krijg ik elke maand een nieuwe verpakking en wordt geld van mijn rekening geschreven, terwijl ik het niet meer wil.
Waar moet ik nu terecht om mij zelf hier af te melden, want ik wil het niet meer gebruiken en gebruik het niet meer. Ik merk dat ik niet van de pilletjes ben en ben hard aan het sporten.
Ik hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen! Wil namelijk mijn geld weer gestord hebben en zal de pakketjes, zodra ik die in ontvangst heb terug verzenden.

Met vriendelijke groet, Yemen

Brussel

Bericht door Brussel » 26 aug 2014, 19:38

Ik heb een proefpakket besteld en jullie geen opdracht gegeven voor een maandelijkse afschrijving van 24.95 voor cafeslim
Ik wil hiermee alles opzeggen en beëinigen.
Wil graag een bevestigingsmail van stopzetten.
transactie referentie 87224765
Kenmerk machtiging DDPS-247234426-201407241241587-6

Geri-Anne Gieling

Bericht door Geri-Anne Gieling » 26 aug 2014, 22:41

Graag wil ik per direct mijn maand abonnement opzeggen van de café slim pillen. Vriendelijke groet, Geri-Anne Gieling

Mooke

Bericht door Mooke » 28 aug 2014, 11:59

Hierbij wil ik mijn lidmaatschap opzeggen, voor cafeslim en mangoslim
Klantnr. 32428735
Graag niets meer sturen en geen rekeningen meer afboeken.. Ik zou graag een bevestiging willen ontvangen dat dit vanaf nu 28-8-14 stopgezet is..

roxane1988

Bericht door roxane1988 » 28 aug 2014, 13:10

hallo

ik heb bij jou een proefpakket bij jullie besteld en ik hoefde alleen maar 6.95 te betalen maar nu zie ik dat jullie iedere maand geld van mij rekening afhalen en ik heb daar geen toestemming voor geven dus bij deze wil ik niks meer ontvangen van jullie ik wil graag een reactie terug

vriendelijke groet Roxane

machtiging: DDPS-246034897-201406202011176-8

TBoringa

Bericht door TBoringa » 04 sep 2014, 10:05

Hallo,

Ik ben niet tevreden over het product en wil dan ook per direct de opsturing van Cafeslim stopzetten. Ik ben alleen akkoord gegaan met een proefpakket en heb geen toestemming gegeven voor andere afschriften, maar toch zie ik elke maand €24,90 van mijn rekening verdwijnen terwijl ik het product niet eens wil.

mvg,

Thessa Boringa

corrie

cafeslim klacht

Bericht door corrie » 29 sep 2014, 15:51

Ik heb een tijdje geleden een proefpakket van cafe slim aangevraagd. Er is er nu €24,90 afgeschreven voor een maandpakket elke maand weer. Ik begrijp dat ik akkoord ben gegaan met algemene voorwaarden en dat ik bij het aanvragen van het proefpakket een soort abbonement ben aangegaan... Maar ik wil toch echt graag eerst het product kunnen testen voordat ik €24,90 voor een maandpakket betaal. Ik wil graag zo snel mogelijk mijn geld terug. Als ik eerst een proefpakket krijg dan bepaal ik daarna wel of ik een maandpakket wil. Bij deze wil ik ook het 'abbonement' stopzetten en wil ik geen producten meer ontvangen! Ik heb het bedrag laten terugboeken op mijn postbank.

Joke

klacht CafeSlim Proefpakket

Bericht door Joke » 30 sep 2014, 09:15

ik heb bij cafeslim een proefpakket besteld , en ik wil nu per direct de vervolgpakketten afzeggen . er word maandelijks een bedrag van 24,90 afgeschreven zonder dat ik hiervoor mijn toestemming heb gegeven . het kenmerk is 93303s175683 .
mvg joke compagner.

ik doe het maar op deze manier , want er is nergens een telefoon nummer te traceren waarop ik kan bellen

Anja Hillebrand

Bericht door Anja Hillebrand » 01 okt 2014, 19:36

bij deze wil ik mijn abonnement per direct opzeggen. en wens ik dat er geen bedragen meer van mijn rekening geschreven wordt!
M.V.G Anja Hillebrand klantnummer 36489422
in afwachting van uw reactie

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe Dieet en Afslankproducten”