CafeSlim Proefpakket

Dagelijks komen er nieuwe producten die beloven dat ze helpen bij het afvallen. Regelmatig schrijven we reviews over deze producten die je hier kunt vinden. In dit gedeelte kun je ook ervaringen uitwisselen met nieuwe producten.
Sanne Geijbels

Re: CafeSlim Proefpakket

Bericht door Sanne Geijbels » 03 feb 2015, 09:34

Betreft: klacht en opzegging CaféSlim referentie 121405439

Geachte heer/mevrouw,

In december van het vorig jaar heb ik een proefpakket van Café Slim aangevraagd. Hiervoor heb ik toegezegd dat er € 8,95 van mijn rekening zou worden afgeschreven, dit is ook terecht gebeurd. Nu zit ik ineens vast aan een abonnement van € 24,90 per maand. Dit is niet te bedoeling!

VIA DEZE WEG ZEG IK DAN OOK PER DIRECT DIT ABONNEMENT OP!

Daarbij vraag ik u vriendelijk, doch sommeer ik u, de € 24,90 die op 2 februari 2015 zijn afgeschreven terug te storten op rekening NL ** RABO *******481 op naam van S. Geijbels. Hiervoor heb ik namelijk nooit toestemming gegeven! Ik wens dit bedrag vóór 13 februari 2015 terug op mijn rekening te hebben.
Ik zie hier graag een bevestiging van tegemoet, mijn e-mailadres is: [email protected].

Stemt u niet met bovenstaande in, ben ik geacht verdere stappen te ondernemen.

Hoogachtend,

Sanne Geijbels

J.de Ruiter

Bericht door J.de Ruiter » 03 feb 2015, 10:55

Machtig DDps252900857 wil geen verdere toe zendingen meer ontvangen.

Anke richter

Bericht door Anke richter » 05 feb 2015, 09:55

Ik wens mijn abonnement waar ik niet om heb gevraagd stop te zetten! Mijn klantnummer is 36758291 per direct. Ik laat de rest storneren ik ben hier niet van gediend oplichters!

amanda de nie

Bericht door amanda de nie » 05 feb 2015, 10:14

Heb een cafeslim pakket besteld en wens het abonnement meteen stop te zetten. Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,

R.Bidjai

Bericht door R.Bidjai » 06 feb 2015, 09:21

Ik wens mijn abonnement waar ik niet om heb gevraagd stop te zetten! Ik laat de rest storneren ik ben hier niet van gediend oplichters! Ik ga me zelfs afvragen of de inhoud van het proefpakketje wel hetgeen is wat jullie beweren dat het is !smil58

Voor anderen die ook zijn opgelicht:
Ik heb net mijn bank gesproken en heb het onterecht afgeschreven bedrag laten storneren tevens heb ik het bedrijf 'docdatapayments' op de blokkeerlijst gezet. Zij kunnen dus niet meer ongevraagd geld afschrijven!

Simone 't hooft

Bericht door Simone 't hooft » 07 feb 2015, 07:05

Ik heb zojuist een proefpakket besteld van café slim en hierbij beëindig ik graag gelijk het abonnement. In afwachting van uw reactie blijf ik nog

Gr Simone 't Hooft

janmar

Bericht door janmar » 21 feb 2015, 10:46

Ik heb een proefpakket besteld, maar krijg ongewenst een vervolgpakket toegezonden.
Daarvoor heeft u ook geld afgeschreven zonder toestemming. Graag stuur ik dit retour en krijg mijn geld terug.
46671667 = klantnr. Ik wil verder alle afname beeindigen.

mandy

Bericht door mandy » 21 feb 2015, 22:26

Kregen jullie na het aanvragen meteen een email met een bevestiging en gegevens?

Carina

Bericht door Carina » 22 feb 2015, 20:58

Ik heb cafe- en mangoslim voor de verzendkosten van 8,95euro p/s besteld zonder een abbonement!! nu kreeg ik 4 dagen later de vitafit in huis wat ik helemaal niet heb besteld en ook is afgeschreven voor 8,95 euro en nu zag ik dat gisteren 2x 24.90 van mijn rekening is gehaald voor de cafeslim en de mangoslim dus dan zal de vitafit er nog wel achteraan komen maar dit is absoluut niet wat ik wil en wat helemaal niet zomaar kan,
ik vind het belachelijk dat als je iets zoekt op google je er heel slecht bij kan komen en er alleen maar een klachtenkompas is enz enz.,,, dus hopelijk heb ik nu de goede site die me kan helpen van deze belachelijke nepperij,,, want er stond helemaal niets over een abbonement bij ook niet in het boekje die je erbij kreeg dus....
hoor heeeeeell graag van jullie!!!
Oh ja en natuurlijk wil ik geen enkele tablet meer ontvangen en wil de abbonementskosten ook terug ontvangen!!>>

Met een vriendelijke groet ,

Carina

daansmile

Bericht door daansmile » 03 mar 2015, 10:17

Hierbij wil ik mijn vervolg abonnement opzeggen....heb trouwens proefproject ontvangen maar wil geen gebruik maken van verdere vervolg producten. Nu zag ik dat er een bedrag in afgeschreven zonder iets te ontvangen te hebben.ik zou graag het bedrag terug gestort zien op mij rekening.Mocht ik alsnog het product in huis krijgen zal ik deze retour zenden. Groet daan

marjet

Bericht door marjet » 07 mar 2015, 12:26

Graag wil ik mijn abonnement stop zetten. Klantnummer 14759384. Zie graag reactie tegemoet. Met vriendelijke groet marjet

G vd Bosch

Bericht door G vd Bosch » 08 apr 2015, 08:47

Dag graag wil ik dat jullie per direct stoppen met telkens een gratis proefpakket op te sturen en dan vervolgens €24,90- afschrijven. Ik heb eenmalig een proefpakket aangevraagd en niet aangegeven dan elke maand een duur pakket te moeten betalen,
Nu lokale 2 x dat proefpakketje ik m'n bus gehad!
Per direct willink dit allemaal stoppen en geef ik bij mijn bank door dat er geen geld meer geïncasseerd mag!
Graag u reactie en bevestiging op m'n bericht!
Bedankt voor de medewerking
M.vr.gr. G vd Bosch

Jolanda

Bericht door Jolanda » 10 apr 2015, 17:17

Bij deze wil ik geen pillen meer ontvangen..en betaal ook niets meer..ik zou een proefpakket krijgen zonder enige kosten en nu ineens moet ik 19,95 betalen hiervoor.

leyenhorst

Bericht door leyenhorst » 20 apr 2015, 23:27

Net cafeslim proefpakket aangevraagd maar wil dit niet ontvangen en betalen ik annuleer binnen een uur. Dus dat is mooi op tijd. Geen afschrijvingen van mijn rekening svp.

leyenhorst

Bericht door leyenhorst » 20 apr 2015, 23:31

Net cafeslim proefpakket aangevraagd maar wil dit toch niet ontvangen en betalen ik annuleer binnen een uur. Dus dat is mooi op tijd. Geen afschrijvingen van mijn rekening svp.graag een bevestiging van jullie kant.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe Dieet en Afslankproducten”