CafeSlim Proefpakket

Dagelijks komen er nieuwe producten die beloven dat ze helpen bij het afvallen. Regelmatig schrijven we reviews over deze producten die je hier kunt vinden. In dit gedeelte kun je ook ervaringen uitwisselen met nieuwe producten.
vivalavie

Re: CafeSlim Proefpakket

Bericht door vivalavie » 04 jan 2015, 08:48

Heb een cafeslim pakket besteld en wens het abonnement meteen stop te zetten. Geheel tegen mijn bedoeling in is er een maandbedrag afgeschreven, ik heb alleen een proefpakket besteld tegen afschrijving van verzendkosten. Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
C Woestenberg
DDPS-251567306-201412100614450-8
DDPS-251567307-201412100615034-0

Yemen

Bericht door Yemen » 05 jan 2015, 19:59

Hallo bij deze wil ik dat jullie vanaf nu mijn bestellingen beëindigen! Ik probeer al maanden te laten beindigen, alleen weet niet hoe!! Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen! Mijn rekeningnummer is: 157944700 .Anders neem ik andere maatregelen. Verder weet ik ook niet hoe ik het moet oplossen.

Hopelijk lossen jullie het snel op!

Mvg, Y.Koktas

C la Verge

Bericht door C la Verge » 10 jan 2015, 13:29

Heb net een cafeslim pakket besteld en wens het abonnement meteen stop te zetten.
Met vriendelijke groet, C la Verge

Cindie

Bericht door Cindie » 13 jan 2015, 12:21

ik ben zo stom geweest om via facebook een proefpakket te bestellen van CafeSlim,

ik wil deze graag annuleren..

mvgr

Cindie

Gwyneth

Bericht door Gwyneth » 13 jan 2015, 15:36

Ik heb een proef pakket café slim besteld en toen stond erbij dat ik nog iets erbij moest nemen en kon nemen. Nu zie ik dat ik dubbel verzendkosten van 8.95 betaald heb. Maar ik bestel alles samen en het komt samen binnen en dan moet ik toch dubbel verzendkosten betalen. Dat ben ik dus niet blij mee. Ik vind dat jullie dit duidelijker moeten aangeven en mensen niet onnodig op kosten jagen die niet nodig zijn. Met vriendelijke groet,

Gwyneth

tiny

Bericht door tiny » 13 jan 2015, 21:15

hierbij wil ik mijn gratis cafeslim proefpakket annuleren,ik lees hier slechte revieuws over en wil niet meer meedoen,je betaald dubbele kosten wordt automatich lid en dat is niet de bedoeling.daar mogen jullie wel duiderlijker in zijn want dit vind ik de klant misleiden. met vriendelijke gr,tiny

Jeroen

Bericht door Jeroen » 14 jan 2015, 18:02

Goedendag,

Zojuist mijn proefpakket ontvangen met product nr. 31000025. Bij deze wens ik mijn abonnement per direct stop te zetten en wens ik geen 1ste proefpakket te ontvangen verzoek ik u dan ook geen kosten af te schrijven van onze rekening welke bij bekend onder klant nr: 89162014.
Zie graag uw bevestiging via het bij u bekende mail adres tegemoet.
Mvg,
Jeroen

nicolek

Bericht door nicolek » 15 jan 2015, 21:28

Hallo ik heb vanavond een proefpakket aangevraagd maar wil per direct ook het lidmaatschap stopzetten, ik lees hier allemaal dat je dan vast zit aan betalingen maar ik heb u niet gemachtigd om dit maandelijks te doen, doen jullie dit wel ben ik genoodzaakt stappen te ondernemen.
Mijn mail adres is [email protected] en ik wacht op een reactie van u!!

Joke van Dijk

Bericht door Joke van Dijk » 16 jan 2015, 16:50

Hierbij zeg ik per direct mijn abonnement op cafeSlim op
Klantnummer: 58042480

Ook zeg ik hierbij direct mijn abonnement op MangoSlim op
Klantnummer: 10087413

Dit omdat ik eerst wil zien welk effect het op mij heeft, voordat de volgende bestelling in de bus valt.

Met vriendelijke groet,

Joke van Dijk

Versteegh

Bericht door Versteegh » 21 jan 2015, 22:50

Bij deze wil ik per direct het abonnement opzeggen, ik heb een proefpakket besteld en er wordt nu maandelijks een bedrag van 24,90 afgeschreven! Dit was absoluut niet de bedoeling. Graag verneem ik hoe ik dit kan beëindigen mitsdien dit niet afdoende is. Mvg versteegh kenmerk: 107438695.

Gast

Bericht door Gast » 28 jan 2015, 15:12

Graag wil ik mijn abonnement per direct opzeggen.
Bij voorbaat dank. Mijn klantnummer is 39335583

kim Kempkens

Bericht door kim Kempkens » 30 jan 2015, 20:20

Ik heb mijn gratis proefpakket ontvangen van café slim, vitaboost en mangoslim en wil bij deze het verdere abonnement opzeggen. Klantnr.33115818.
Graag ontvang ik reactie op mailadres. [email protected].
groeten

kim Kempkens

Bericht door kim Kempkens » 30 jan 2015, 20:27

Ik heb mijn gratis proefpakket ontvangen van café slim, vitaboost en mangoslim en wil bij deze het verdere abonnement opzeggen. Product nr 31000019 Klantnr.33115818.
Productnr.31000025 Klantnummer 52651770
productnr. 31000026 klantnr.13768750
Graag ontvang ik reactie op mailadres. [email protected].
groeten

reginadeon

Bericht door reginadeon » 02 feb 2015, 12:44

Bij deze wil ik mijn abonnement opzeggen na het krijgen van mijn proefpakket. Moet ik hier verder nog wat voor doen?? Vg regina

reginadeon

Bericht door reginadeon » 02 feb 2015, 12:47

Bij deze wil ik mijn abonnement opzeggen na het krijgen van mijn proefpakket. Moet ik hier verder nog wat voor doen?? Vg regina productnum : 31000025 klantnum 67548673

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe Dieet en Afslankproducten”