CafeSlim Proefpakket

Dagelijks komen er nieuwe producten die beloven dat ze helpen bij het afvallen. Regelmatig schrijven we reviews over deze producten die je hier kunt vinden. In dit gedeelte kun je ook ervaringen uitwisselen met nieuwe producten.
koornwaard

CafeSlim Proefpakket

Bericht door koornwaard » 28 apr 2015, 19:00

Bij deze wil ik het abonnement per direct stopzetten na het ontvangen van het proefpakket van cafe-slim. Ik vind dit niet kunnen, ik heb niet om een vervolg pakket gevraagd!

svanderleij

Re: CafeSlim Proefpakket

Bericht door svanderleij » 30 apr 2015, 18:18

ik zie dat er al meer dan 100 gedupeerden mij voor zijn gegaan: ook ik wens ALLES bij jullie stop te zetten. Ik heb alleen maar een proefpakket aangevraagd en meer niet. Tot mijn grote verbazing is er daarna 2x € 24,50 van mijn bankrekening afgeschreven, terwijl ik NIETS ontvangen heb!
Het betreft de producten DDPS 255451748 Vita Boost en DDPS 255451744 Café Slim

Uiteraard heb ik allerlei maatregelen bij mijn bank getroffen. Ik wil niets meer met Café Slim te maken hebben en ik wens geen enkel product meer van jullie te ontvangen!

jolanda71

Bericht door jolanda71 » 04 jul 2015, 21:45

hallo ik heb een rekening gehad en ik heb helemaal niets van jullie wat is dit dan dus ik betaal niets aan jullie !smil58

yvonnejg

Bericht door yvonnejg » 20 jul 2015, 23:47

Ik ontvang nog steeds vervolgzendingen op mijn proefpakket. Hierbij zeg ik mijn (vermeend) abonnement per direct op. Volgens de vervolgzendingen sta ik onder 2 klantnummers geregistreerd namelijk 70325518 en 90380216.
Ik ga er vanuit dat er vanaf augustus 2015 geen afschrijvingen meer van mijn bankrekening zullen gaan plaatsvinden.
Ik ontvang graag een bevestiging van u dat mijn (vermeend) abonnement is opgezegd.
m.v.gr.
Yvonne

Bozeklant

Bericht door Bozeklant » 11 sep 2015, 14:43

marilou schreef:Heeft iemand ervaring met Cafeslim?
Ja, afzetters zijn ze bij Pure Products uit Wijk bij Duurstede. Na je proefpakket stuurt men automatisch meer supplementen en ze incasseren hoge bedragen van je rekening. Als je aangeeft dat je dat niet wilt, kunnen ze daar niets aan doen. Walgelijk gewoon. Kreeg Alektum incassobureau op mijn dak. Gelukkig had ik alle mail gewaard en werd het dossier snel gesloten. Ik zou geen zaken doen met Pure Products

erikaschilp

Bericht door erikaschilp » 24 okt 2015, 11:47

Heb net een cafeslim pakket besteld en wens het abonnement meteen stop te zetten.
Ik wens ook zeker geen afschrijvingen van mijn rekening te zien want ik heb GEEN machtiging afgegeven. Beetje jammer dat wij die zo'n moeite hebben om op gewicht te blijven er weer ingeluisd worden!!!

Wienette Mesker

Bericht door Wienette Mesker » 25 okt 2015, 11:16

Ik heb net een proefpakket besteld.
Bij deze wil ik doorgeven hierna niets meer te willen ontvangen geen producten en geen rekeningen!!
Anders zal ik het rekeningnummer blokkeren.
Wienette Mesker

Ton Blommaert

Bericht door Ton Blommaert » 02 nov 2015, 10:04

Recentelijk heb ik een proefpakket bij Cafe Slim besteld, deze heb ik meteen via Ideal betaald. Inmiddels heb ik het proefpakket ontvangen.

Ik wil geen producten meer van Cafe Slim ontvangen, en wens ook geen facturen meer te ontvangen. Hierbij bevestig ik dat ik na ontvangst van het proefpakket nooit meer iets van Cafe Slim heb ontvangen, en ik wil dat ook niet. Ik wil het abonnement per direct beëindigen.

Met vriendelijke groet,
Ton Blommaert

johanna2202

Bericht door johanna2202 » 01 dec 2015, 11:38

Goedendag

Ik heb een gratis pakket ontvangen
Maar wens verder nergens een abonnement van te krijgen of afschijvingen !! Ik heb nergens toestemming voor gegeven

jasper

Bericht door jasper » 11 dec 2015, 22:33

Hallo,

Heeft er iemand een pakket over wat ie niet meer gebruikt dan zou ik dat graag over willen nemen
[email protected]<ongewenst>.com

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe Dieet en Afslankproducten”