Fatburner ultra

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Saar76

Fatburner ultra

Bericht door Saar76 » 12 jun 2017, 15:44

Fatburner Ultra. Ik heb niks besteld maar kreeg een pakketje thuis. Daarnaast een mail van een of ander incassobureau een rekening van €79 euro te betalen. Bij navraag heeft mijn dochter gesurft op afslankmiddelen en kwam ergens een gratis proefpakket tegen. Ze heeft mijn gegevens ingevuld (want zelf onder 18). Ik heb Fatburner gecontacteerd; u kunt het pakket aangetekend terugsturen. Dat koste mij 8,50. Nu ontving ik een mail dat de retour-termijn verstreken was en dat ik nu dus de rekening moet betalen. Ik ben zeer, zeer verbijsterd en ontzettend pissig.
In mijn laatste mail heb ik aangegeven dat ik mag hopen dat men snapt dat ik niet ga betalen voor een product wat ik in eerste instantie niet besteld heb, vervolgens aangetekend geretourneerd heb en wat ik niet in mijn bezit heb! Men wil niet meer ingaan op mijn opmerkingen of vragen en verwijst mij naar de 'regels' waar ik mee akkoord ben gegaan.
Nog meer mensen met deze ervaring? Wie kan mij hiermee helpen?

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”