slumfruit retouradres en contact

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
baarlo

slumfruit retouradres en contact

Bericht door baarlo » 16 nov 2016, 18:37

Van slimfruit product krijg ik langdurig diarree.
Toen ik het vorige proef pakket had aangevraagd en er 7.50 euro voor had overgemaakt heb ik het naar DHL teruggestuurd en aan Slimfruit, Bamenda weg 18, 3319 GS Dordrecht een brief geschreven met vermelding daarvan.

kim k.

Re: slumfruit retouradres en contact

Bericht door kim k. » 16 nov 2016, 18:37

ik heb eenmalig proefpakketje ontvangen en daarna niets meer. Hebben 68 euro van mijn rekening gehaald. Ik heb dat gestorneerd en bericht gestuurd/gebeld over hoe en waarom. Was prima zo en ik was nu klaar met hun zeiden ze, maar ze hebben het bedrag weer van mijn rekening gehaald en ik krijg nu geen reactie meer. Niet op mails en niet op bellen. Daar hang je eeuwen in de wacht met bandje dat je beter kan mailen.
Ik wil mijn geld terug waar ik recht op heb.
Groeten Kim

anoniempje

Bericht door anoniempje » 16 nov 2016, 18:38

Ze hebben al 2x 68 euro van mijn rekening gehaald, na een proefpakketje van 7,50e. het product werkt helemaal niet, maar ben zelf zo suf geweest om niet de kleine lettertjes goed door te nemen. Ze sturen het product in een verpakking als zijnde dat het een "vloerproduct"is....

bernulpha

Bericht door bernulpha » 22 apr 2017, 19:46

Nou zitten ze weer Dordrecht dan weer Zandheuvel Oosterhout..
Nou bij mij aan de deur geleverd door DHL gelijk weer mee teruggeven zoek het maar uit.
Heb diverse mails gestuurd dat ik die troep niet wil ontvangen.
Gelukkig nooit bankrekeningnummer ingevuld..
Bevestigd van hun dat ze mail hadden gekregen met cancelling proefpakket..
En dan gaan ze toch door....
Echt te idioot dit....

Anoniemmm

Garcinia Cambogia

Bericht door Anoniemmm » 10 mei 2017, 17:10

Waarschuwing!!!!!!!
Afslanktabletten van Garcinia Cambogia beter nooit bestelllen.
Bedrijf niet bereikbaar na herhaaldelijk geprobeerd te hebben. Geen antwoord op mail en briefjes. Proberen geld van je rekening af te halen. Zeer onbetrouwbaar en niet bereikbaar. Aangifte doen!!!
Blijven pakjes sturen met DHL

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”