klacht slimfruit

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
ellen laterveer

klacht slimfruit

Bericht door ellen laterveer » 02 okt 2016, 14:54

Geachte dames en heren,

De aanbieding van SLIM FRUIT voor 7,50 euro is een grote leugen geweest.Ik heb een doosje besteld,waar geen rekening bij zat en vandaag kreeg ik een schrijven van een incassobureau,dat ik ruim 108,?? moest betalen.Als je ziet op google hoeveel klachten er zijn gekomen over SLIM FRUIT dan had ik die bestelling voor 7,50 euro nooit gedaan.Dat ze zich niet aan de afspraak houden is natuurlijk te schofterig voor woorden,ik ben niet de enige,ik denk,dat veel mensen net zo woest zijn als dat ik ben.Ik heb het incassobureau gemaild en nu mail ik bij de klachten die er staan over SLIM FRUIT.Bij mij hielp het helemaal niet,dus ik had 1 strip op en wilde het voor de rest afzeggen.Ik vind SLIM FRUIT 1 grote oplichtersbende,waartegen opgetreden moet worden.Ze mogen niet doorgaan,het is zo intens gemeen om een zgn aanbieding te versturen,zonder een rekening nummer,waarop je die 7,50 kan overmaken en dan schakelen ze een incassobureau in.Makkelijk he,om zo aan je geld te komen,mensen die nog vertrouwen hebben in mensen zullen er allemaal wel instinken of ingestonken zijn.Ik ben niet groen als gras maar groen van woede en laat het hierbij niet zitten.Zodra ik een mail krijg van SLIM FRUIT gaat hij in de SPAM ik wil nooit,maar dan ook nooit iets meer van ze horen of zien.Lieve mensen stink er niet in en doe je beklag bij het incassobureau,je gaat toch niet voor niets zoveel betalen aan een oplichtersbende? Ik wens jullie allemaal sterkte en wens dat NIEMAND MEER EEN BESTELLING DOET BIJ SLIM FRUIT.Wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten.

Groet Ellen Laterveer uit Voorschoten. !smil88 !smil7

Gast

Re: klacht slimfruit

Bericht door Gast » 07 okt 2016, 17:19

Verschrikkelijk bedrijf incasso sturen terwijl alles betaald is een medewerkster die gewoon asociaal was bellen lukte me pas na dagen mails krijg he niet beantwoord.
Gewoon een aso bedrijf

donna

Bericht door donna » 16 nov 2016, 18:36

Ik heb een gratis pakketje besteld bij slim fruits op 16 augustus en diezelfde middag afbesteld!
Ik zag dat je tot wederopzegging 68 euro per maand moest betalen na het gratis pakketje. Daarom onmiddellijk opgezegd
Na zes weken kreeg ik bericht dat ik toch 68 euro mest betalen. Ik gereageerd ik kreeg terug dat het was afgesloten.(23 sept)
nu kreeg ik weer een mailtje om nu met incassokosten zsm te betalen (3 november)
Ik heb alle mailtjes aan hen doorgestuurd maar ik krijg geen bericht terug dat het afgehandeld is zoals op 23 september is aangegeven.

riemer

Bericht door riemer » 16 nov 2016, 18:40

Krijg e mails van incasso buro dat ik een openstaande rekening heb.
Dit is niet het geval ik heb me strikt gehouden aan hun voorwaarden
voor een proefpakket en het restant binnen 14 dagen opgestuurd.
Toch hebben ze weer een pakket gezonden via DHL wat ik heb geweigerd
Retour afzender.
Ik wens niets meer te ontvangen van Slimfruit

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”