SLIMFRUIT OPZEGGEN of RETOURNEREN? Dit moet je doen!

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
suzy_leo

Re: SLIMFRUIT OPZEGGEN of RETOURNEREN? Dit moet je doen!

Bericht door suzy_leo » 03 jul 2017, 12:06

Goedemorgen ,ik stuur jullie SlimFruit Bioactive retour,en wil het niet meer terug ontvangen.
trouwens was ik wel op jullie website en ik weet dat ik het niet hebt bestel.
Hopend dat ik voldoende hebt geïnformeerd en alvast bedankt.
M.V.G. S .O.

Joep uit Tilburg

Bericht door Joep uit Tilburg » 05 jul 2017, 18:41

SLIMFRUIT, in Oosterhout, is dezelfde leverancier als Garciniacambogia bioactive.
Ze zijn zowel per e-mail als per telefoon (hoewel ze anders beweren), totaal onbereikbaar.

Zie bijvoorbeeld ook sites als: https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0858880774
Ze bellen wel zelf en spreken dan graag over dat je als klant telkens niet reageert en doen alsof zij zogenaamd
zo eerlijk handelen, vervolgens dreigementen van het inschakelen van een Incassobureau.
Oppassen met zulke lui !!! Ze hebben mogelijk al honderden mensen opgelicht met hun zogenaamde "gratis proefpakketjes" (alleen verzendkosten betalen !).

Wellicht zijn er een veel betere leveranciers van het product (capsules) Garcinia Cambogia
Neem bijv. de plaatselijke drogist, etc., etc..
Onderstaand bedrijf zeker niet nemen!

Garciniacambogiabio Bioactive
Zandheuvel 52B, 4901 HW Oosterhout

Totale onbereikbaarheid van: 085- 888 07 74.
Vanochtend weer 3 maal telefonisch geprobeerd een medewerker te bereiken. Weer Exhorbitante wachttijden !
Per mail zijn ze ook totaal niet te bereiken, deze komt terug. Terwijl ze zelf wel hun rekeningen via dat e-mailadres "vrolijk en vrij" blijven versturen.
Het zogenaamde proefpakketje, al weken daarvoor, per post (DHL) geretourneerd naar het adres: Bamendaweg 18, 3319 GS Dordrecht. Ze werken ook nog met een derde adres in het Noorden van ons land.

Vervolgens rekeningen, aanmaningen blijven versturen, en dreigen met een Incassobureau.
Het riekt mijn inziens duidelijk naar oplichting!
Nooit een proefpakket bij Garciniacambogiabio Bioactive of Slimfruit Bioactive bestellen !!!

rika

Bericht door rika » 23 aug 2017, 11:14

Ik heb heden de pillen terug gestuurd daar ik er ziek van werd.
Dus geen achteraf betaling gewenst.
Met vriendelijke groeten,
Rika

braal

Bericht door braal » 18 okt 2017, 22:40

ook ik heb moeite om mijn onaangebroken pillen te rug te sturen via DHL het adres wat op de doos staat slimfuit Bioactieve Dordrecht klopt niet zo kan ik ook rijk worden over de rug van anderen , na lang zoeken een adres gevonden van slimfruit Oosterhout die heb ik nu een mail gestuurd kreeg wel direct antwoord dat ze het in behandeling neemt en erop terug komen ,hoop dat ze hun woord houden. !smil58

braal

Bericht door braal » 02 dec 2017, 19:08

ik ben al van okt. bezig om van de rekening af te komen eerste keer bel gesprek gehad zeiden dat ze me mail niet ontvangen hadden moest en nieuwe mail sturen gedaan kreeg bevestiging dat ze de mail ontvangen hadden .
tot mijn verbazing kreeg ik begin nov. weer de nota per mail gestuurd of ik binnen 15 dagen wil betalen ander wordt het bedrag verhoogt met 40euro stoom kwam bijna uit mijn oren ik ben 3kwartier bezig geweest om iemand te pakken te krijgen waren al die tijd in gesprek. ben weer mails gaan sturen en komen ze uit eindelijk na 3 mails verstuurd te hebben dat ik weer naar een andere mail de klacht moet sturen nou ik dacht het niet ze gaan maar zelf naar Dordrecht bellen en daar kunnen ze na vragen naar de doos met pillen die ik aangetekend terug heb gestuurd onaangebroken dus betalen geen stuiver zo kan ik ook rijk worden maar niet over mijn rug ik wil alleen maar zeggen laat je niet bang maken ze spelen een vies spelletje.

braal

Bericht door braal » 20 okt 2018, 16:10

Enige tijd geleden had ik een probleem met een telemarketeer. Er is een pagina waar u dergelijke nummers kunt markeren. -----> Pas op voor telefoonnummers.

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”