SLIMFRUIT OPZEGGEN of RETOURNEREN? Dit moet je doen!

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Mippie

Re: SLIMFRUIT OPZEGGEN of RETOURNEREN? Dit moet je doen!

Bericht door Mippie » 17 jan 2017, 19:49

Is er uberhaupt iemand geslaagd in "van ze afkomen" mits binnen 14 dagen het pakket retourneren? Ik heb het vandaag ontvangen. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet eerst ingelezen heb hier. Maar het gaat morgen aangetekend retour.

Marijke1967

Bericht door Marijke1967 » 18 jan 2017, 13:30

EN HIER NOG EEN SLACHTOFFER DIE ZO GOEDGELOVIG IS IN HET VERTROUWEN VAN DE MENS !!!
ONVOORSTELBAAR DAT JE JE ALS RAT WILT LATEN INZETTEN OM ONSCHULDIGE MENSEN OP TE LICHTEN.
DAN PAKKEN ZE DE KWETSBARE MENSEN DIE TOCH AL ONZEKER ZIJN DOOR EEN PONDJE OF WAT TEVEEL ZOALS IK ZEI DE GEK.
ZO, DAT MOEST IK FF KWIJT !!!

NU HET ZAKELIJKE DEEL; IK OPEN MIJN TABLET VOOR DE ADMINIFRUSTRATIE EN ZOALS GEWOONLIJK VLIEGEN DE REKLAMES OM MIJN OREN.
ACH, VOOR € 7,50 KUN JE GEEN BUIL VALLEN, DACHT IK ;-(
DOOSJE KOMT VRIJ SNEL, DAT DAN WEER WEL. IK START VOLGENS DE GEBRUIKSAANWIJZING EN HEDENMORGEN DE LAATSTE TABLET INGENOMEN ZONDER MAAR ENIG RESULTAAT.
HELAAS IS DOOSJE NUMMER TWEE BIJ DE BUREN BEZORGD, ANDERS HAD IK HET PERSOONLIJK WEL GEWEIGERD.

OOK BIJ MIJ IS ER GEEN € 7,50 MAAR € 68,= AFGESCHREVEN, WAT IK HELAAS PAS EEN WEEK NA AFSCHRIJVING ONDEKTE.
IK HEB HET BEDRAG GESTORNEERD EN HOOPTE DAT HUN MIJ HIERNA WEL ZOUDEN BELLEN.

NU IK JULLIE KLACHTEN ZO LEES BEREID IK MIJ MAAR VOOR OP EEN AFSCHRIJVING VAN € 108,= EN DAARNA EEN INCASSO BUREAU.
KLINKG LULLIG, MAAR BEDOEL HET NIET ZO ALS IK ZEG DAT IK BLIJ BEN GE LEZEN CAG IK NIET DE ENIGE BEN.
SAMEN STAAN WE STERK, TOCH ???

MISSCHIEN DAGEN WE HUN WEL VOOR HET GERECHT EN DAAR BEDOEL IK GEEN BIEFSTUK MEE. ( ZO JA, IK LUST ZE RAUW EN HAK ZE GRAAG IN MOOTJES )

STERKTE ALLEMAAL, HET VREET VEEL ENERGIE WAT WIJ ALLEN LIEVER IN LEUKE ZAKEN STEKEN. GROET, MARIJKE

Ellen L

Bericht door Ellen L » 19 jan 2017, 15:16

mij is precies hetzelfde overkomen . Ook niets ontvangen maar wel telkens met incasso dreigen. Wat kunnen we hiertegen doen.
Gr . Ellen

Sandra P.

Bericht door Sandra P. » 01 mar 2017, 23:44

Wel contact gekregen via telefoon. Het zou in de voorwaarde hebben gestaan dat ik nu aan een abonnement vastzit. "Dan wil ik dit per direct stopzetten en graag een bevestigingsmail. Zou ik binnen 48 uur krijgen zegt dat meisje bij SlimFruit. Maar ze vroeg niet naar mijn e-mailadres. Dus ik vraag of ze mijn gegevens heeft. O ja,....Ze typt het in op haar computer. Zo is het in het kort zo'n beetje gegaan. Ze kwam niet echt geloofwaardig over. En 48 uur later ook geen bevestigingsmail ontvangen. Op internet staat een filmpje van RADAR, met de mededeling NIET TE BETALEN omdat de annuleringsvoorwaarde niet duidelijk staan omschreven. En er staat ook niet vermeld dat het gaat om een ABONEMENT zijn de consumenten NIET VERPLICHT TE BETALEN (Dit vermeldt de Consumentenbond!
Ik hoop lieve mensen dat jullie de kracht zullen ontvangen om jullie vrede niet te laten stelen (het geld is al erg genoeg)! Sterkte allemaal.

tessaaomi

Bericht door tessaaomi » 11 mar 2017, 18:48

Hallo allemaal,
Nou ik ben ook zo slim geweest om een gratis proef pakketje te bestellen,snel gekregen maar met geen mogelijkheid om het weer terug te sturen met DHL.Dat is nou ook precies wat ze willen,want als je te laat terug stuurt zit je eraan vast.Je moet je pakket aangetekend terug sturen met post.nl.
Bellen en Mailen heeft ook geen zin,want het zijn gewoon oplichters.
Ik heb de politie ook ingelicht,maar kunnen voor mij nog niets doen omdat er nog niets van mijn rekening is geschreven.Maar bij degene wie dat al wel is overkomen raad ik aan dat zeker te doen,Want het gaat hier om een gratis proefpakketje toch!!!!
Een ding is zeker van mij zijn ze nog niet af,Zodra ik meer weet laat ik het weten.Sterkte allemaal.
Groetjes Esther

Deborah

Bericht door Deborah » 13 mar 2017, 22:18

Heb ook een pakketje gekregen en is mij precies hetzelfde overkomen wat al hier geschreven staat maar dit product heet Garcinia Cambogia maar staat op hetzelfde adres.

Tijd voor Kassa dit is toch niet geloven .
Deze advertentie staat onder kop van Linda de redactie zou dit getest hebben .

Met vr Gr gedupeerde ! !

lgs

Bericht door lgs » 27 mar 2017, 16:35

Ik ben er ook in getrapt. Ik heb het niet eens geslikt omdat ik er gelijk al weer spijt van had. Ik wilde de 7,50 verzendkosten betalen maar dat lukte niet per IDEAL
De naam die bij mij gebruikt werd is Garcinia Cambogia. Echter zelfde adres en telefoonnummer als slimfruit! Er is nog geen geld afgeschreven. Ik heb Kassa gemaild wat te doen.

Voel me zo dom!
Vriendelijke groet Lia

Gery

Bericht door Gery » 08 apr 2017, 11:15

Deborah schreef:Heb ook een pakketje gekregen en is mij precies hetzelfde overkomen wat al hier geschreven staat maar dit product heet Garcinia Cambogia maar staat op hetzelfde adres.

Met vr Gr gedupeerde ! !

Dragon

Bericht door Dragon » 15 apr 2017, 05:55

Hallo allemaal,

Deze berichten over Slimfruit komen mij zeer bekend voor, het is mij ook overkomen.

Ik heb alleen een vraag wat gebeurt er als je de incasso niet betaald?
Graag zie ik Uw reactie want dan weet ik wat me te wachten staat.

Ik neem aan dat niet iedereen braaf betaald heb.

Bedankt alvast.

mini

Bericht door mini » 26 apr 2017, 14:12

Gery schreef:
Deborah schreef:Heb ook een pakketje gekregen en is mij precies hetzelfde overkomen wat al hier geschreven staat maar dit product heet Garcinia Cambogia maar staat op hetzelfde adres.

Met vr Gr gedupeerde ! !

mini

Bericht door mini » 26 apr 2017, 14:18

kan ook die 7,5€ niet betalen, gaat ook niet! ik denk dat dat de bedoeling is bij Garcinia Cambogia
de bedoeling om er zoveel mensen op de leggen! en Incasso's te sturen. en dat kan zomaar in Nederland!!
hier worden de bedrijven vervolgd daarvoor!!
heb ook gehoord dat dit incassobedrijf ook in het complot zou zitten.
deze naam Garcina Gambogi is al goed gekend bij ons hier in België bij de consumenten ombudsdienst!!
wisten direct dat ze me moesten doorschakelen!!
maar ik laat me niet doen! ! !smil58

Gast

Bericht door Gast » 30 apr 2017, 08:37

Wat een op lichters mevr, Roelofsen.Dit is mijn gebeurd .
Terug gestuurd kosten ook nog 6'50 '
27-3. Weer van de bank afgescherven.

Joyce van der Burgh

Bericht door Joyce van der Burgh » 01 mei 2017, 15:39

Ik ben ook al vanaf januari jl. bezig contact te zoeken met Slimfruit. Helaas tot heden niet gelukt !smil5
Ik heb een probeerpakket gekregen en € 7.50 betaald, meteen meegedeeld dat ik niets verder wil ontvangen, omdat ik dit eerst uit wil proberen en contact opneem als ik wil kopen. Eerst probeerden ze € 68,-- van mijn rekening te incasseren, wat ik gelukkig kon blokkeren. Toen ontving ik bericht dat ik uitgeschreven ben en niets meer zal ontvangen. Wat schetst mijn verbazing dat ik medio maart een bericht kreeg dat ik nog € 68.-- moet betalen. Hierop heb ik gemaild niet te betalen voor iets dat ik niet ontvangen heb. Toen weer een mail, waarop ik hetzelfde heb gereageerd. |Ik kreeg per april bericht dat alles opgelost was en ik uitgeschreven ben. Wat schetst mijn verbazing, nu komt er een incassobureau aan te pas. Ik moet € 108.-- betalen. Ik probeer te bellen......Slimfruit is niet bereikbaar ook niet na 45 minuten, het incassobureau daar heb ik werkelijk 2 uur aan de lijn "gehangen" dat ik de eerstvolgende klant ben, nou mooi niet dus. Ik heb ze dit ook gemaild met de bescheiden van Slimfruit, dat alles opgelost is. Er wordt niet gereageerd, alleen weer een dreigement dat ik nu € 109.-- moet betalen.

Ik word hier zo onderhand doodziek van. Niemand is te bereiken, je kunt nergens je verhaal kwijt. Alleen maar rekeningen, die ik weiger te voldoen. Ik betaal niet voor pillen die ik niet ontvangen heb. Wat ik steeds vergeet is te zeggen, dat ik 20 pillen die over waren teruggezonden heb. Helaas is hier geen bewijs van.

Wat in hemelsnaam moet ik nu nog meer doen ????????????? Wat een oplichters.

apennoopt 1001

Bericht door apennoopt 1001 » 02 mei 2017, 07:49

ook ik ben de dupe van het aggresieve verkoopgedrag van slimfruit,na telefonisch opzeggingen en mails komen er nog steeds zendingen binnen van pakketjes pillen.
we schijnen er niet vanaf te kunnen komen,ik ben dan ook van plan om verdere stappen te ondernemen,wie doet er mee??
Eerst de wetswinkel maar eens bellen om te kijken wat we aan deze manier van aggressive verkoopgedrag kunnen doen.
Wat een belachelijke manier van handel drijven zeg.

LuusVreeburg

Bericht door LuusVreeburg » 03 mei 2017, 14:30

Het is werkelijk schandalig hoe je als "klant" behandeld wordt!!!!! Ook mij is dit allemaal overkomen! Na een proefpakket ontvangen te hebben heb ik gebeld; minutenlang in de wacht!!!!! en gemeld dat ik niets meer wil ontvangen en wat blijkt.....weer een pakket! Wederom gebeld en de Mevrouw vertelde mij rustig dat zij NERGENS terug kon vinden dat ik gebeld heb!!!! En....wederom een pakket!
Nu een bericht van een incasso bureau, die met dit telefoonnummer NIET te bereiken is....(Dit no. is n.l. niet in gebruik!!!!) wordt ik hier echt doodziek van!!!!

Ik ben niet de enige en ga zeker ook niet betalen!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”