SLIMFRUIT OPZEGGEN of RETOURNEREN? Dit moet je doen!

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
slimfruit

SLIMFRUIT OPZEGGEN of RETOURNEREN? Dit moet je doen!

Bericht door slimfruit » 06 apr 2016, 14:04

SlimFruit Opzeggen? Dit moet je doen!

- In meeste gevallen is het mogelijk om het pakket terug te sturen.
- Neem hiervoor tijdens kantooruren gratis contact op nemen met slimfruit klantenservice.
- Zorg ervoor dat je contact met ons opneemt binnen 14 dagen na het ontvangen van het pakket.
- De SlimFruit klantenservice is te bereiken via het volgende nummer: + 31 85 888 07 74.
- Van maandag tot vrijdag bereikbaar tussen 12:00 en 17:00 uur.

Lees meer over SLIMFRUIT

Ook kunt je communiceren per post via:

SlimFruit Contact Center Netherlands
slimfruit Bioactive
Zandheuvel 52B, 4901 HW Oosterhout
+ 31 85 888 07 74
Mailen kan ook: [email protected]

Gast

Re: slimfruit klacht

Bericht door Gast » 22 jun 2016, 15:38

Beste,

Ook ik heb te maken gehad met Slim Fruit. Indien je niet binnen 2 weken het pakketje terug stuurt schrijft de onderneming €68,- af. Vervolgens sturen ze je nogmaals een pakket. Dit pakket heb ik direct geretourneerd en de 2e afschrijving van mijn bankrekening gestorneerd. Vandaag, na meer dan 2 maanden niets te hebben ontvangen van het betreffende bedrijf, wordt ik plotseling gebeld door een incassobureau!!!! Of ik mijn achterstallige betaling aan Slim Fruit wil voldoen! Uiteraard met fikse incasso kosten er boven op!
Blijkbaar staat ergens in de algemene voorwaarden dat jij je verbind aan 2 leveringen van €68,- p/st als je het pakketje niet op tijd retour zend. Uiteraard was ik erg boos. Daarom had ik besloten om te bellen met Slim Fruit. Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, was ik 1e in de wachtrij. Maar op het moment dat ik echt aan de beurt was wet de verbinding verbroken omdat het zogenaamd te druk was.... Pas dus ontzettend op met Slim Fruit! !! Voor je het weet zit je aan ze vast tegen hoge kosten!!!! En mijn persoonlijke mening is dan ook; weer een geval van pure OPLICHTERIJ!!!

Gerda L

Bericht door Gerda L » 22 jun 2016, 21:36

Ik heb in slimfruit ontvangen ik heb in een doosje wit met grote letters DHL adres van hun depot en mijn adres erop andere kant barcode dus niet zomaar terug te sturen ik dacht ach 1e maand proberen toen ik 2e doosje ontving wilde ik die retour sturen op internet kwam ik achter mail adres van hun [email protected]
Ik heb gemaild geen reactie toen op gezocht telefoon nummer 9 wachtende voor mij ik was aan de beurt en toen wachttijd is langer als half uur mail u naar [email protected] weer een mail gestuurd later kwam ik erachter dat 86 euro van mijn rekening geschreven zou worden ik heb dit geannuleerd.
Heden ochtend kreeg ik telefoon van incassobureau ik heb 40 euro extra nu moeten betalen. Ik ben weer gaan bellen en weer kwam ik er niet Door incassobureau gebeld volgens huis het mail adres [email protected] ook daar mail heen gestuurd ik wil de doosjes terug sturen maar er word totaal niet geageerd op mails en telefonisch zijn ze ook niet te bereiken wat moet ik Nu ik wil niet weer een incasso krijgen is er iemand die weet wat ik moet doen.
Met vriendelijke groet Gerda

Gerda Lakerveld

Bericht door Gerda Lakerveld » 22 jun 2016, 21:51

Sorry foutief bedrag 68 euro maar nu met incasso 108.64 euro

Barteeeezzzz

Bericht door Barteeeezzzz » 25 jul 2016, 19:42

Hoi Hoe heet dat incassoburo?

Aussi

Bericht door Aussi » 02 okt 2016, 20:15

Mij is precies het zelfde overkomen. Alleen had ik het eerste pakje terug gestuurd.en gebeld en direct opgezegd. En nog gevraagd of er geen incasso buro zich hierna zou gaan melden. Er werd gezegd van niet en nu kreeg ik vandaag op zondag???? Een mail van een incasso buro of ik even 108, - en nog wat wil over maken!!!!! Ik denk van niet! Betaal niks.

soet

Bericht door soet » 27 okt 2016, 10:56

Tot mijn grote verwondering is door uw firma " Slimfruit gratis proberen" Euro 68.= van mijn giro afgeschreven, wat ik vandaag op mijn maandoverzicht ontdekte.

Uw firma is mij totaal onbekend, ik heb nooit een bestelling bij u geplaatst en ook nooit iets ontvangen.
Hoe u aan mijn giro-nummer bent gekomen is mij ook onduidelijk.

Ik ga ervan uit dat u op korte termijn deze fout zult herstellen en het onrechtmatige bedrag terug zult storten op mijn rekening.

Gonny v d kerkhof

Re: SLIMFRUIT OPZEGGEN? Dit moet je doen!

Bericht door Gonny v d kerkhof » 15 nov 2016, 14:30

ik wil even door geven dat ik die pillen niet wil .ik heb een proef pakketje gekregen daar heb ik 7.50 euro voor betaald.
daar na krijg je een rekening van 108 euro .het is schandalig .dat kan ik niet betalen .
schakelen ze gauw nederlanseincassocent in .dat je niet betaald
ik heb een malig dat geld betaald heb verder ook niets meer gehad
wat is het toch een oplichterij.ik wil hier niets meer mee temaken hebben
ik heb al eerder een mail gestuurd maar krijg geen antwoord
dat dit zo kan onbegrijpelijk.ik zal het overal door geven wat voor mensen jullie zijn
tot horen

cathy

Bericht door cathy » 16 nov 2016, 18:42

Proefpakket ontvangen zonder aanvullende informatie zoals was aangegeven. In de advertentie stond "U kunt de dienst direct stoppen na ontvangst proefpakket". Echter geen informatie hierover ontvangen. Via Klachtenkompas ben ik het mailadres en telefoonnummer te weten gekomen. Bij telefooncontact hoor je alleen een voice mail wanneer ze te bereiken zijn, wat niet klopt. Op een ander moment bestaat het telefoonnummer niet meer. De mail krijg ik onbestelbaar retour. In juli werd gemeld dat 68,- geschreven zou worden. Dit heb ik direct geweigerd. Gelukkig ook niets ontvangen. 20/8 ontving ik bericht van de bank dat opnieuw 68,- wordt afgeschreven van Stichting Derdengelden. Ook deze direct geweigerd. Pakketje ontvangen en geprobeerd terug te sturen via DHL die dit ook geleverd heeft. Maar dat gaat niet lukken want zij willen opdracht van Slimfruit dat ze het mogen ophalen. En Slimfruit is niet te bereiken. Het pakketje gaat nu via PostNL retour.

[email protected]

Bericht door [email protected] » 25 nov 2016, 16:05

Heb vanmiddag mijn zending Slimfriut geweigerd, had ik niet besteld en na een hele doos pillen te hebben geslikt nog geen gram afgevallen, maar wel verschrikkelijk veel buikpijn gehad. Dus die zooi hoef ik niet meer. Maar waar halen ze het lef vandaan om weer een nieuwe zending te sturen?

[email protected]

Re: SLIMFRUIT OPZEGGEN of RETOURNEREN? Dit moet je doen!

Bericht door [email protected] » 16 dec 2016, 14:34

Je slik't maar het heeft geen effect heb geld terug laten boeken . Wil niks meer ontvangen .
Ik ben gestopt omdat het niet helpt .
Had maar 1 doosje de volgende wil ik niet als hij komt weiger ik of stuur hem terug...
Mensen duur laten betalen wat niet helpt.

Gast

Bericht door Gast » 13 jan 2017, 17:03

Helaas aangetekend terug sturen.Bellen heeft geen zin.Duurt allemaal veel te lang.

Marijke1967

Bericht door Marijke1967 » 16 jan 2017, 17:51

EN HIER NOG EEN SLACHTOFFER DIE ZO GOEDGELOVIG IS IN HET VERTROUWEN VAN DE MENS !!!
ONVOORSTELBAAR DAT JE JE ALS RAT WILT LATEN INZETTEN OM ONSCHULDIGE MENSEN OP TE LICHTEN.
DAN PAKKEN ZE DE KWETSBARE MENSEN DIE TOCH AL ONZEKER ZIJN DOOR EEN PONDJE OF WAT TEVEEL ZOALS IK ZEI DE GEK.
ZO, DAT MOEST IK FF KWIJT !!!

NU HET ZAKELIJKE DEEL; IK OPEN MIJN TABLET VOOR DE ADMINIFRUSTRATIE EN ZOALS GEWOONLIJK VLIEGEN DE REKLAMES OM MIJN OREN.
ACH, VOOR € 7,50 KUN JE GEEN BUIL VALLEN, DACHT IK ;-(
DOOSJE KOMT VRIJ SNEL, DAT DAN WEER WEL. IK START VOLGENS DE GEBRUIKSAANWIJZING EN HEDENMORGEN DE LAATSTE TABLET INGENOMEN ZONDER MAAR ENIG RESULTAAT.
HELAAS IS DOOSJE NUMMER TWEE BIJ DE BUREN BEZORGD, ANDERS HAD IK HET PERSOONLIJK WEL GEWEIGERD.

OOK BIJ MIJ IS ER GEEN € 7,50 MAAR € 68,= AFGESCHREVEN, WAT IK HELAAS PAS EEN WEEK NA AFSCHRIJVING ONDEKTE.
IK HEB HET BEDRAG GESTORNEERD EN HOOPTE DAT HUN MIJ HIERNA WEL ZOUDEN BELLEN.

NU IK JULLIE KLACHTEN ZO LEES BEREID IK MIJ MAAR VOOR OP EEN AFSCHRIJVING VAN € 108,= EN DAARNA EEN INCASSO BUREAU.
KLINKG LULLIG, MAAR BEDOEL HET NIET ZO ALS IK ZEG DAT IK BLIJ BEN GE LEZEN CAG IK NIET DE ENIGE BEN.
SAMEN STAAN WE STERK, TOCH ???

MISSCHIEN DAGEN WE HUN WEL VOOR HET GERECHT EN DAAR BEDOEL IK GEEN BIEFSTUK MEE. ( ZO JA, IK LUST ZE RAUW EN HAK ZE GRAAG IN MOOTJES )

STERKTE ALLEMAAL, HET VREET VEEL ENERGIE WAT WIJ ALLEN LIEVER IN LEUKE ZAKEN STEKEN. GROET, MARIJKE

Abr

Bericht door Abr » 17 jan 2017, 13:16

Na ontvangst van tweede zending (geen enkele effect op mijn gewicht) gebeld met klantenservice om op te zeggen en retour te sturen. De automatische incasso teruggevorderd bij mijn bank. Men gaat ervan uit dat je een abonnement hebt genomen op die pillen als je niet hebt gereageerd binnen 14 dagen na de proefzending. Ten eerste kun je binnen die termijn niet vaststellen of dit product deugdelijk is en je helpt. Ten tweede moet je kunnen stoppen als blijkt dat dit product niet werkt. Anders is sprake van frauduleus handelen door de leverancier.

T.v.l

Bericht door T.v.l » 17 jan 2017, 19:01

Aan slimfast ik heb 7-1-20017 een proefpakket gekregen en binnen een week heb ik al gemaild dat ik het op zegd ik kreeg een mail terug niet iets over mijn opzegging nog een paar maïs gestuurd ik had nog steeds geen bericht van op zeggen ik werd er moe van en bellen helpt ook niet ze laten je eerst een tijd wachten en dan word je af gebroken stijlloos .En tot mijn verbazing kreeg ik vandaag weer een mail dat er een niew pakket aan kwam dit kan niet ik hb na een week al opgezegd ik had een proef voor 14 dagen dit deugd van geen kanten .Maar als dit langer duurd ga ik toch kassa in schakelen om andere mensen te waarschuwen .

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”