Active Glucomannan Abonnement

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Rouwenhorst

Active Glucomannan Abonnement

Bericht door Rouwenhorst » 24 mar 2016, 08:16

Ik ben sinds 17 maart 2016 in het bezit van een proef pakket van jullie, maar ben 18 maart 2016 naar het ziekenhuis
geweest ivm ziekte van crohn en mocht van de internist deze niet meer gebruiken.
Deze verpakking wil ik daarom terug sturen en geen vervolg zending meer ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Anja

Steenbakkers

Re: Active Glucomannan Abonnement

Bericht door Steenbakkers » 01 apr 2016, 11:07

goedendag

ik heb meerdere malen gebeld krijg geen gehoor en op me mails geen antw ik will graag iemand spreken heb een pakket terug gestuurd Maar jullie eisen nu dat ik betaal en dat ik nog eens 40eur extra ga betalen

gr Patricia

hoek

Bericht door hoek » 22 jul 2016, 15:15

Ook hier geen goede ervaring met Active glucomannan. ik heb een proefpakket ontvangen en et werkt bij mij niet goed.
Ik heb de bevestigingsmail niet ontvangen waarin stond dat ik binnen twee weken moest afzeggen. Nu kreeg ik een mail dat ik een vervolgzending zou ontvangen. Meteen gereageerd, dat ik dat niet wil. Nu heb ik ze meteen terug gestuurd en het bedrag gestorneerd. Nu een mail terreur dat ik toch moet betalen of een boete krijg van 4o euro. dit terwijl ik het pakket ongeopend heb retourneert. Ik vind dat zo klant onvriendelijk. waarom moet je bijna 50 euro betalen voor iets wat je niet wil gebruiken en al terug heb gestuurd. Ze blijven maar hameren op de voorwaarden en dat ik te laat ben met afzeggen. Ben niet te beroerd om service kosten of verzend kosten te betalen, maar ga echt niet betalen voor iets waar ik niet om gevraagd heb en zeker niet zal gebruiken.

G.Rill.Nijboer

Bericht door G.Rill.Nijboer » 16 aug 2016, 11:47

we hebben nog niks ontvangen maar wel 2x betaald . we stoppen per direct . als wij die 2 potten niet gauw krijgen stoneren wij alles

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”