Vitaessent Groene Thee

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
mellanie

Vitaessent Groene Thee

Bericht door mellanie » 10 jul 2014, 16:40

Heeft iemand dezelfde ervaring met Vitaessent Groene Thee ?

Ik heb het besteld en nu na twee weken nog steeds niet ontvangen. Bij de bestelsite van Vitaessent staat deze tekst:

U kunt zich twee weken lang overtuigen van de kwaliteit van de Vitaessent producten. Hiervoor betaalt u enkel de verzend- en verpakkingskosten van € 3,99. De leverdatum van uw Groene Thee proefpakket met daarin 6 capsules wordt per e-mail gecommuniceerd en is tevens de ingangsdatum van de proefperiode welke 14 dagen telt. Na het verstrijken van de proefperiode ontvangt u automatisch elk kwartaal een vervolgzending (90 capsules) ter waarde van € 59,99. Dit bedrag wordt, tot wederopzegging, middels automatische incasso van uw bankrekening afgeschreven. Wanneer u geen vervolgzending wenst te ontvangen kunt u onze klantenservice hiervan tijdens uw proefperiode op de hoogte stellen.

mellanie

Eleonora Ott

Re: Vitaessent Groene Thee

Bericht door Eleonora Ott » 24 jul 2014, 14:49

Op 06-07-2014 ik heb een proef pakket besteld voor de som 6.95. Nu blijkt dat u 89.00 euro van mijn rekening afgehaald hebt zonder enige toestemming. Jullie doen maar of ik een volledig pakket heb besteld integendeel ik ging voor het proef pakket. Kun je wel goed rekenen ik betaal aan u de volledige som van 89.00 +6.95 euro dit is een totaal van 93.95 euro voor iets dat ik nooit of te nimmer gekregen heb.Gelieve zo snel mogelijk mijn geld terug te storten voor dat ik verdere stappen onderneem. Dit is je reinste diefstal.
Eleonora Ott

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”