VITAEssent Green Tea oplichting

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
IvdVMB

VITAEssent Green Tea oplichting

Bericht door IvdVMB » 09 jul 2014, 21:26

Als je bij Bij VITAEssent een proefpakketje greanthea besteld dan zit je automatisch vast aan een 3-maandelijks abonnement wat je NIET hebt aangevinkt maar wat het softwareprogramma automatisch doet. Je afmelden is niet mogelijk. Ze hebben geen adres op hun site, geen emailadresvermelding, ze hebben een no-reply-mailservice dus je kunt niets schriftelijk regelen. Daarnaast krijg je helemaal geen twee-wekenproefpakket.

Voor bv de slaaphulp (maar ze hebben nog tientallen andere supplementen) krijg je ZES capsules maar je moet er DRIE per avond innemen! En op de verpakking staat dat er DERTIG capsules inzittten, niet dus! Dus je betaalt vier euro (want voor de verzendkosten moet je dus wel degelijk betalen) en dan heb je TWEE nachten slaaphulp PLUS ongewild zit je daarna vast voor zestig euro per zending!!!! Trap er niet in mensen!!!

Als je enkel een proefpakketje besteld, vragen ze verzendkosten voor. Dan geef je je gegevens door om die kosten te betalen. Al die tijd staat onderin het scherm, dus helemaal los van het betalingsgedeelte, een leeg vakje en daarachter een tekst dat je lid wilt worden van hun abonnement om elke drie maanden een zending te ontvangen. Als je dat vakje dus NIET aanvinkt dan gaat het vinkje TOCH aan op het moment dat je verzenden van je betalingsgegevens voor de verzendkosten van het proefpakket klikt. Je hebt dus zelf geen enkele actie ondernomen om lid te worden, dat doet het programma voor je.

Je wordt er ook helemaal nergens voor gewaarschuwd. Die tekst over je kunnen afmelden staat helemaal onderaan je bevestiging van je proefpakket. Het is dus geen bevestiging van een abonnement! Het is toch absoluut abnormaal om iemand lid te maken waar hij niet om vraagt en dan ook nog eens slechts in kleine grijze lettertjes onderaan een proefpakketbevestiging gaan zetten dat je dus lid bent geworden van hun verzendingen?! Je begrijpt toch wel hoe krankzinnig dit is! Als je dan met open vizier wilt handelen, dan hoor je klip en klaar een bericht te sturen met al in de onderwerpregel dat je lid bent geworden van een abonnement.

Niet stiekem onderaan. Vervolgens kun je het abonnement waar je niet om hebt gevraagd deactiveren op hun website maar verder dus niks! Ze kunnen het op elke moment weer gewoon activeren. Wie zegt mij, dat nu ze uit zichzelf in de eerste plaats al het abonnement hebben geactiviteerd, dat ze het gewoon achter je rug om als je hebt gedeactiveerd, het weer niet gewoon activeren? Je krijgt namelijk geen bevestiging dat je hebt geactiveerd!

Dat staat alleen op die ene inlogpagina! Email kennen ze ook niet op de contact-pagina. En bellen, sorry hoor, maar afbellen voor een abonnement daar heb ik slechte ervaringen mee! Ik heb een krantenabo een keer telefonisch opgezegd. Vervolgens stopt de levering maar blijkt er wel een kwartaal te zijn afgeschreven! Daar kwam ik te laat ac hter. Ik zat daar dus mooi aan vast. De klantenservice zei dat ik had moeten klagen dat de krant niet was bezorgd. Terwijl ik had opgezegd! En dus geen krant verwachtte!

IvdVMB

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”