Berryblastslim en Colonfresh

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Hilda
Berryblastslim en Colonfresh

Bericht door Hilda » 15 mei 2014, 11:37

Berryblastslim heeft 89€ van mijn rekening afgehaald zonder enige verwittiging ik heb alleen die proefflesjes besteld maar nu moet ik nieuwe flesjes betalen en die heb ik voor eerst niet gekregen ik wil stoppen met die samen werking en mijn geld terug krijgen

Verder heeft Colonfresh 93 € en één maal 89 € afgehaald van mijn rekening ik had alleen die proef besteld van Berryblastslim en Colonfresh.info en heb geen flessen gekregen maar mijn geld is wel weg van mijn rekening
dat geld wil ik wel zo vlug mogelijk terug getort worden en verder geen flessen meer krijgen

H.G. van der Zande

vetverbrander klacht

Bericht door H.G. van der Zande » 21 mei 2014, 18:29

Ik heb eens een proefpakket aangevraagd en ook gekregen en ben het ook gaan proberen.
Na 14 dagen kreeg ik een vervolg pakket oke dat klopt heb ik geaccepteerd en betaald.
Nu kreeg ik weer een pakket en dat wil ik niet meer want na 3 maanden heb ik geen resultaat kunnen ontdekken, vind het jammer dat jullie niet eerst vragen of we verder willen gaan.
Ik stuur het pakket retour als u mij verteld waarheen.
Wie weet zal ik in de toekomst weer van uw diensten gebruik maken.

Goedgelovige ziel

Re: Berryblastslim en Colonfresh

Bericht door Goedgelovige ziel » 01 jun 2014, 21:28

Hilda,

Ik heb ook enkel het proefpakket besteld en ze hebben me ook hetzelfde als jouw bedrag aangerekend. Heb ook geen andere flesjes ontvangen. Ik wil ook mijn geld terug. Hou je me op de hoogte hoe jij je geld hebt teruggevorderd?

Alvast bedankt,

Bertrens

Bericht door Bertrens » 02 jun 2014, 23:48

Werd ook bedrag van 99,95 en 89 euro aangerekend! Oplichters, hoe kunnen we geld terugvorderen?

Bert rens

Bericht door Bert rens » 02 jun 2014, 23:59

Heb 2 keer afrekening gegregen van colonfresh.info en 2 keer van Ketone extract. Ik wil afzienvan verdere bestellingen, heb enkel twee proefflesjes besteld. Voor de rest niets ontvangen maarwel geld van rekening, creditcard!! Ik wil hier van af. Mijn gegevens zijn Bert Rens, Frans Bonduelstraat 20, 9200 Baasrode België, tel0474 50 82 84

[email protected]

Bericht door [email protected] » 28 jun 2014, 09:06

van mijn rekening is 89€ afgehaald zonder mijn toestemming.
de proefzending heb ik maar gedeeltelijk ontvangen.
wat kunnen we doen om dit tegen te gaan
graag een reactie aub

loki

Bericht door loki » 01 jul 2014, 14:38

allereerst:

http://poundsbegone.info/terms.html

email sturen om stop te zetten anders blijf je betalen volgens mij...

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”