nutribelly slim en vitacleanse klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
lutfiye

nutribelly slim en vitacleanse klacht

Bericht door lutfiye » 07 mei 2014, 10:33

ik hoop dat iemand me verder kunt helpen... Ik denk dat ik al bij een meerder tal personen hoor waarbij de proefpakket van nutribelly slim en vitacleanse opeens een abonnement aansluiting lijkt... Hoe kan ik dit stopzetten zodat er niet meer bedragen van mijn visa worden afgehouden en heb nog niet eens pakket ontvangen.

mvg lutfiye

de Decker

Re: nutribelly slim en vitacleanse klacht

Bericht door de Decker » 10 jul 2014, 16:35

Op 23 juni heb ik reeds verschillende mails gestuurd om mijn bestelling van Nutriberry slim/nutrisupport en vitacleanse/healthy Ketone/tryvitacleanse op te zeggen. IK WIL GEEN PRODUCTEN VAN JULLIE MEER ONTVANGEN EN ZE OOK NIET MEER BETALEN !! Op 1 maart heb ik één gratis PROEFPAKKET ontvangen en hiervoor 2,99 en 6,99 euro betaald. Nadien heb ik nog een pakket gekregen dat ik NIET heb gevraagd, De volgende maand kwam de postbode me er nog een leveren, dat ik geweigerd heb, de post zal het terug sturen. MAAR in mei betaalde ik 89,99 en 93,00 euro voor een pakket dat ik NIET heb ontvangen; in juli betaalde ik 95,99 en 95,99; in juni betaal ik weer 95,99 en 95 99 voor het product dat ik heb terug gestuurd!
Ik heb dus 3 pakketten betaald waarvan één gratis en 2 die ik NIET HEB BESTELD!
Ik vraag u dringend om de leveringen te stoppen en me mijn betalingen terug te storten, ik moet van u dus 595,88 euro terug krijgen. Ik heb reeds klacht neer gelegd bij de politie en ook visa verwittigd dat ik deze pakketen NIET heb besteld en ze ook niet meer wil betalen.
de Decker

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”