Waistwatchers Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Zwaannet Bosch

Waistwatchers Klacht

Bericht door Zwaannet Bosch » 07 mei 2014, 10:32

Geachte Waistwatchers,

Ik heb van u de proefpakketjes ontvangen mango slim en cafe slim maar aangegeven dat ik niet meer verzendingen wilde ontvangen. Nu is er wel 2x € 24.90 afgeschreven en ik heb dit weer terug geboekt op mijn rekening. Ik wens geen verdere verzending.

hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Zwaannet Bosch

Klantnummer 19843441, mango slim
klantnummer 49633186 cafe slim

suzy.

Re: Waistwatchers Klacht

Bericht door suzy. » 07 mei 2014, 20:36

ik heb 1 proefflacon besteld voor 5.95 okee heb die gehad en betaald !!!5.99 euro met visa !!!!!
maar nu een paar weken later zie ik op 15/3/2014 84.95 euro van m visa verdwijnen en krijg ik met de post een pakje !!!! niet besteld !!!!! weer 89.90 euro op 07/05/2014 !!!!! sorry dit kan niet !!!
graag zo vlug mogelijk rechtzetting hier van !!!! heb op internet gezien veeel klachten hiervan wat gaat u er aan doen???? suzy

Christine

Bericht door Christine » 14 jun 2014, 10:31

Ik had ook zo'n proefpakketje aangevraagd, samen met twee andere producten.
In de verpakking was geen pakbon of iets dergelijks, waarmee je voor de vervolgzendingen afziet.
De verzendkosten voor 1 doosje met 3 proefpakketjes, hebben mij bijna € 21,00 gekost.
Tot mijn grote verbazing, zag ik op mijn bankafschrift, dat er 3 keer een bedrag van € 24,90 was afgeschreven.
Ze hadden bijna € 75,00 geïncasseerd, van producten, waar ik niet om had gevraagd, en ik ook nooit ontvangen heb.
Ik heb de bedragen gestorneerd, en een blokkade op de rekening gezet.
Deze klacht heb ik op twee verschillende websites neergelegd.
Ook heb ik een uitgebreide mail verzonden naar Waistwatchers, maar geen antwoord.
Gisteravond prijkte op mijn deurmat een maandpakket van Café Slim. Ik wilde dit ongeopend, retour afzender versturen, maar op het doosje stond geen afzender.
Ik wil geen ongevraagde pakketjes meer ontvangen, en zou het zeer op prijs stellen, als Waistwatchers mijn mail beantwoord.

Christine van de Logt
Klantnummer(?) 11698430
Productnummer. 31000025

Simone staps

Bericht door Simone staps » 16 jun 2014, 14:14

KLACHT.
Heb het 1 keer bested en betaald, maar meteen opgezegd, krijg toch nog steeds pakketjes, ik wil dit niet meer.Als ik merk dat u geld van mijn rekening af haald dan schakel ik nationale ombudsman in de rechter en weet ik wie nog meer maar stoppen nu met die ongein. Het helpt geen eens. Vorig jaar een keer pakketje bested, en meteen opgezegd, dat werd bevestigd, krijg het nu nog steeds. Stoppen nu anders schakel ik de wet, rechter en de ombudsman in. Met vriendelijke groet,

linda vandermelen

Bericht door linda vandermelen » 19 jun 2014, 20:39

beste, ik had vandaag contact met uw diensten ivm terugbetaling van incorrecte inningen van mijn rekening die gebeurt zijn in mei;Ik zie ondertussen dat er ook nog een tweede onterechte inning gebeurde op 21 april van de volgende sommen 74.95 en 84,95 van producten die ik niet besteld heb en ook niet heb gekregen;Ik eis bij deze onmiddellijke terugbetaling of zal deze zaak overmaken aan het gerecht en de pers;

Gast

Bericht door Gast » 20 jun 2014, 15:35

Hallo,
Ik wil graag binnen de proefperiode de CafeSlim en Vitaboost opzeggen!
Via mail nog geen reactie, en lijkt ook alsof het e-mailadres niet werkt? [email protected] Krijg in ieder geval de mail steeds terug.
Klantennummer: 76957443
Klantennummer: 39304594

Met vriendelijke groet,

Femke

Matgo

Bericht door Matgo » 01 jul 2014, 23:58

Ik heb 1 proefpakket aangevraagd! verzendkosten: 6,95
is 3x 6,95 van mijn rekening afgeschreven!!!
en een bedrag van 24,90 en 28,42
Ik heb 1 proefpakketje thuis ontvangen van VitaBoost!!
Waar halen jullie het lef vandaan om zomaar geld van de rekening af te halen!!!??
Ik wens niets meer te ontvangen!!

Gast

Bericht door Gast » 02 jul 2014, 00:36

Geachte Waistwatchers,

Ik heb van u de proefpakketjes ontvangen cafe slim, vita boost en dialyfit, maar aangegeven dat ik niet meer verzendingen wilde ontvangen. Nu is er wel 2x € 24.90 afgeschreven en ik heb dit weer terug geboekt op mijn rekening. Ik wens geen verdere verzending aub !!!

Hanan Bouzia

vita boost; DDPS-245618319-20140 6091721419-4
cafe slim; DDPS- 245618319-20140

Gast

Bericht door Gast » 02 jul 2014, 00:40

Geachte Waistwatchers,

Ik heb van u de proefpakketjes ontvangen cafe slim, vita boost en dialyfit, maar aangegeven dat ik niet meer verzendingen wilde ontvangen. Nu is er wel 2x € 24.90 afgeschreven en ik heb dit weer terug geboekt op mijn rekening. Ik wens geen verdere verzending aub !!!

Hanan Bouzia

vita boost; DDPS-245618325-20140 6091721571-8
cafe slim; DDPS- 245618319-20140 6091721419-4

sonjagriekspoor29com

Bericht door sonjagriekspoor29com » 04 jul 2014, 20:02

wilt u mij de pillen nr31000025 en 31000026 niet meer opsturen wist niet dat ik er na het proefpakket aan vast zat heb geen geld om te betalen mijn klantnr is51465252 gaarne bevestiging terug sonja

Gast

Bericht door Gast » 18 jul 2014, 17:15

HELP. IK WIL HELEMAAL GEEN PAKKETJES MEER ONTVANGEN. HEB PROEFPAKKETJESS BESTELD EN NU KRIJG IK AUTOMATISCH MAANDPAKKETTEN TOEGESTUURD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOE KAN IK DIT TERUG ZENDEN EN ALLES AFZEGGEN??????????????? ik ben ook bijna 75 euro lichter maar dat ga ik terugboeken. Graag antwoord PLEASE !smil82

fennema

Bericht door fennema » 24 jul 2014, 14:44

ik krijg steeds proefpakketten van mango slim en er wordt steeds een bedrag van mijn rekening afgeehaald. zo ook vandaaag een bedrag van 24.90 graag wil ik snel terug ontvangen , want ik wil geen dieet en ook geen producten meer van jullie.

Ans

Bericht door Ans » 04 dec 2014, 15:58

Tot mijn verbazing kreeg ik zo juist een brief van een incasso buro ALEKTUM om even €65,17 te betalen aan
Mango slim omdat ik drie proef pakketjes had besteld. Daar had ik al 3maal 6,95 voor betaald.
Maar nu blijkt dat ik vast zit aan een abonnement
sCHANDALIG

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”