nuvocleanse nuvoslim klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Eve Verheyen
nuvocleanse nuvoslim klacht

Bericht door Eve Verheyen » 21 apr 2014, 20:11

Ik bestelde in maart het proefpakket voor Nuvoslim en Lysocleanse voor de totale kostprijs van 11€, nu zie ik dat jullie in april gewoonweg voor de twee producten samen wel liefst 159,90€ van mijn visa hebben gehaald ZONDER mijn toestemming, uw product is ten eerste rommel en dit is gewoon pure diefstal!!! Ik wil allereerst beginnen met de waarschuwing dat dit om een eenmalige deal ging dus durf uw rommel niet meer op te sturen en ik eis mijn 159,90€ onmiddellijk terug, wat is dit nu voor iets! Als dit niet fair wordt gespeeld en mijn geld verschijnt niet binnen een korte termijn en ik krijg hierop geen reactie zal dit worden doorgegeven aan hogerhand want dit gaat over pure diefstal bij mensen en is strafbaar, en zal er dan alles aan doen om uw louche firma te laten opdoeken! Dit is toch gewoonweg niet menselijk! Aan de aantal klachten te zien zal ik hierin niet alleen handelen denk ik! Ik hoop dat dit goed komt want ben hier echt ziek en geslagen van, zoveel geld kan ik niet missen hoor!!
Mijn rekeningnummer is via ING 363 0434826 15 op naam van Eve Verheyen en Tom Hendrix!

Eve Verheyen

Tilly

Re: Lysocleanse Nuvoslim Klacht

Bericht door Tilly » 10 mei 2014, 23:44

Langs deze weg wil ik ook een klacht indienen ! Ik bestelde een proefflacon twv 5 euro .. Er werd zomaar even 75 euro van mijn rekening gehaald ! ZONDER mijn toestemming ! Ik laat het hier ook niet bij en hoop dat anderen dit lezen zodat niet nog meer mensen slachtoffer worden van die gemene diefstal !

henny van gils

Re: Lysocleanse Nuvoslim Klacht

Bericht door henny van gils » 23 mei 2014, 21:51

al twee maal kreeg ik het product nuvocleanse toe gestuurd zonder dat ik dat besteld hebt. en er wordt van mijn rekening geld afgeboekt zonder dat ik daar voor getekend heb en opdracht voor heb gegeven .
heb nu mijn credit card laten blokkeren ook wil ik kwijt dat het product niet werkt en het is weer weggegooit geld geweest voor mij.
laat mij weten waar ik de potjes heen voor retour kan zenden .
hoop dat ik een reaktie krijg

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”