nutriberry slim vita cleans

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
linda.

nutriberry slim vita cleans

Bericht door linda. » 09 apr 2014, 15:56

Vandaag ontvangen: 1 fles nutriberry slim en 1 flesje vita cleanse
Deze twee flesjes wil ik graag terugsturen omdat de persoon voor wie ik dit bestelde vannacht plots overleden is.
Wat moet ik hiervoor doen?
Graag snel antwoord

linda

luc

Re: nutriberry slim vita cleans

Bericht door luc » 20 mei 2014, 21:46

Op 1/4/2014 heb ik 2 proefflacons besteld en met VISA betaald 6.95euro en 2.99euro.
Na 3 weken ontving ik het proefpakket. Op 15/04/2014 ging er een bedrag af op VISA 93.00euro en 89.00euro.
Ik heb Visa onmiddellijk opgebeld en de kaart geblokkeerd, omdat ik alleen een proefpakketje had ontvangen.
Bij naderinzien van mijn homebanking zie ik op 15/05/2014 nog eens 95.99 euro en 95.95 opnieuw geld gedebeteerd werd door de firma Berryblast Slim en de firma Tryvitacleanse.com, terwijl ik tot op heden niks ontvangen heb.
Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen waar ik recht op heb ?
Ik heb ook aangifte gedaan bij de politie. Dit is niet eerlijk !!!
Graag antwoord,

Luc

Claire Nicodeme

Bericht door Claire Nicodeme » 23 mei 2014, 07:08

Ik heb de pillen ander en half week geleden gekocht, maar ze werken niet, ik heb een mail van jullie gekregen dat het zou me helpen af te vallen. Tot nu toe ik ben hetzelfde gewicht, en ik fiets veel en ik eet niet veel.

U heeft gezegd als die pillen niet werken binnen de 30 dagen dan kunnen we onze geld terugkrijgen. Vervolgens wil ik mijn geld terug graag.

Ik hoop dat ik snel van u hoor.

Met vriendelijke groet,

Claire Nicodeme

Raeymaekers eddy

Bericht door Raeymaekers eddy » 28 mei 2014, 20:28

Ik zou graa wat meer uitleg willen over waar mijn gratis pakket blijf maar eveneens,over een geldopname die ons niet is meegedeeld er gaan dan ook twee verschillende bedraggen van onze rekening.
Dit zonder onze toestemming graag daar wat uitleg over het kan ook telefonisch op het nummer 0476/935864. Hieer een antwoord op zouden wij zeer oprecht stellen.

Vriendelijke Groeten,

Raeymaekers eddy

afvallerke
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door afvallerke » 02 jun 2014, 22:11

Beste Luc,

Hoe is dit opgelost?
Ik heb namelijk hetzelfde voor...

bert

VitaCleanse enNutriBerry Slim

Bericht door bert » 03 jun 2014, 06:59

Heb twee proefflesjes voor 2,99 en 6,95 eurobesteld en ontvangen maar heb al 4 keer een afrekening gekregen van mijn Visa twee keer voor 89 euro en twee keer voor 99,95 euro!! Ik wil terugstorting en stopzetting van verderebestellingen. Dit zijn oneerlijke praktijken en misleidend voor de klanten. Wil mij contacteren via mail en oplossing bieden. Bert een ontevreden burger

daisyv1979

Bericht door daisyv1979 » 04 jun 2014, 15:50

heb bestelling gedaan van nutriberrieslim start en kennismakingspakket. Was iets van 6.95 euro. Nu op uitrekksels van visa kaart gezien er enkele keren meer dan 90 euro afgehaald wordt door hen. Wat kan ik er aandoen om dit geld terug te eisen. Heb visa kaart nu geblokkeerd maar gaat nu wel al over meer dan 300 euro die ik kwijt ben
mvg Daisyv

schaap

KLACHT nutriberry slim vita cleans

Bericht door schaap » 06 jun 2014, 21:12

Door op dit forum terecht te komen weet ik eindelijk waar die visa-bedragen vandaan komen!!!
ik dacht al dat mijn echtgenoot zoveel uitgaven deed! wat zijn dat voor praktijken!!!!! nooit meegemaakt!!Heb twee proefflesjes voor 2,99 en 6,95 euro besteld en ontvangen maar heb al 4 keer een afrekening gekregen van mijn Visa twee keer voor 95,95 euro en twee keer voor 95,99 euro!! Ik wil terugstorting en stopzetting van verdere bestellingen. Gelieve mij zo snel mogelijk te contacteren en dit recht te zetten!!! Dit kan echt niet!!!!

Momas

Bericht door Momas » 06 jun 2014, 22:06

Had ook een proefpakket besteld van €2,99 en 6,95 en ben ook al €89 en € 93 armer zonder iets te ontvangen. Heb een mail gestuurd naar [email protected], waar je ook zou kunnen annuleren, maar het email adres werkt niet. Weet iemand de oplossing?

mvg
Monique

essie

Bericht door essie » 11 jun 2014, 00:27

heb dit ook aan de hand, en heb een mail naar hun gestuurd, maar bestaat niet meer !! Maffia praktijken , noem ik dat.
Ga toch ook verder stappen ondernemen, want dit kan NIET !!! !smil58

MarleenG

Bericht door MarleenG » 11 jun 2014, 11:15

Volgens mij is dit het juiste email adres : [email protected]
Toen ik door had door wie die bedragen via mijn mastercard werden afgenomen, heb ik onmiddellijk een (boze) mail gedaan om de leveringen stop te zetten. Ik heb ook antwoord gekregen en ze hebben mij een telefoonnr doorgegeven (in het Engels) waar ik terecht kon voor hulp. Helaas kan ik het reeds afgenomen geld niet terug krijgen maar de leveringen zouden vanaf nu stopgezet zijn. Ga toch mijn afrekeningen in de gaten houden en eens informeren bij Mastercard of dit zo maar kan.

T ten Hulscher

gratis proefpakket afslanken

Bericht door T ten Hulscher » 16 jun 2014, 14:13

ik heb via facebook een proefpakket aangevraagd, ik het gelijk stopzetten, ik wil dit eerst proberen en als het bevalt bestel ik zelf opnieuw. Graag alleen het starters setje waar ik toestemming voor gegeven heb.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

T ten Hulscher

Gullible

Bericht door Gullible » 20 jun 2014, 15:40

Man Man Man, wat zijn jullie toch allemaal goedgelovig. Wanneer gaan mensen nu toch eens leren dat dingen die te goed zijn om waar te zijn nooit echt zijn. Ten eerste dit product en ten tweede een gratis proefpakket. En iedereen maar vlijtig zijn credit card nummer ingeven om zich vervolgens af te vragen "of dit zomaar kan". Heeft u alles doorgelezen alvorens bankgegevens door te geven? Heeft u eigenlijk ooit al iets gelezen alvorens te ondertekenen? Dat gezegd zijnde, dames, u mag mij steeds contacteren voor een borstvergroting door handoplegging. Werkt gegarandeerd.

DIDI

Bericht door DIDI » 08 jul 2014, 12:59

Hier idem en dan plots nog van andere bedrijven!!!
Schandalig. En voor diegene die ons 'dom' noemt ja misschien wel maar dat geeft niemand het recht om meerdere keren geld van de rekening laten te nemen en deze door te geven door aan zijn kompanen.
Al typend aan telefoon met card stop en zal verdere stappen onder nemen.
Hopelijk krijgen we van ergens

DIDI

Bericht door DIDI » 08 jul 2014, 13:00

Hoe is het met jullie afgelopen?

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”