NuvoSlim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
lynsey

Re: NuvoSlim Klacht

Bericht door lynsey » 05 jun 2014, 10:30

Net hetzelfde probleem !
150 euro van mijn Visa !

Kan iemand aub zeggen wat hiermee aan te vangen ??

katevda

Bericht door katevda » 05 jun 2014, 14:42

Bij mij hetzelfde probleem. 6.95€ en 2.99€ betaald voor proefflesjes. Nu 89€ en 93€ van mijn visakaart afgehaald. Heb direct kaart laten blokkeren en een fraudedossier geopend bij wordline om mijn geld terug te recupereren.
Weet er iemand of er politie met deze zaak bezig is want dit zijn echt oplichtingspraktijken.
Ik zou ook aanraden om het op Facebook te zetten om andere mensen te waarschuwen. Dat heb ik toch al gedaan.
DIT MOET STOPPEN

joyce pen

Bericht door joyce pen » 06 jun 2014, 11:41

Kreeg verbaast een brief van mijn visa met daar op 96 euro van mijn rekening af te zijn,ivm het product .
Kaart laten blokkeren en internet uitgepluist, als men de betaling doet staat er in kleine letters bij dat men de opdracht geeft om dit bedrag 93 euro plus verzendkosten om de 14 dagen te innen van u rekening .
gevolg geld weg nu kan ik enkel mijn geld terug proberen te vorderen via hun email hopend op een goed resultaat .
Indien dit niet lukt klacht gaan neerleggen bij de politie en verder zien .

essie

Bericht door essie » 09 jun 2014, 16:00

ook ik heb het aan de hand, had alles opgezegd, en er blijft geld van mjn visa gaan, waar kan ik een klacht indienen??? !smil5

Svet

Bericht door Svet » 09 jun 2014, 22:16

Bij mij hetzelfde probleem. 6.95€ en 2.99€ betaald voor proefflesjes. Nu 89€ en 93€ van mijn visakaart afgehaald. Heb direct kaart laten blokkeren en een fraudedossier geopend bij wordline om mijn geld terug te recupereren.
Dat is echt oplichtingspraktijken.

gond.vloet

Bericht door gond.vloet » 10 jun 2014, 16:04

Geachte,
op 28/4/2014 bestel ik een gratis proefpakket nutrislim en vita cleanse, tegen verzendingskosten (2.99 en 6,95); Ik krijg dat pakket pas een paar weken later toegestuurd. Voor ik de tijd heb om ze serieus uit te testen, krijg ik al op 7 mei een mail met de shipping order van een tweede pakket, en wordt er bovendien 89 + 93 euro van mijn rekening gehaald (via Visa), zonder mijn toestemming. Ik heb ondertussen de tweede lading nog niet gekregen. Ik ben nog steeds bezig met mijn proefpakket, en weet ondertussen wel zeker dat de producten niet werken; IK ben nog geen halve kilo afgevallen.
Dit is dus dubbel bedrog.Er worden waardeloze producten verstuurd, en ondertussen zo maar geld van de rekeningen van goedgelovige klanten afgehaald. Dit is een schandalige praktijk en ik zal niet nalaten hiermee verder te gaan. IK sta erop dat de 89 en 93 euro die op 17/5 van mijn rekening gehaald werden terugbetaald worden.
Gonda SMit-Van der Vloet

Anne12

Bericht door Anne12 » 11 jun 2014, 16:50

Vandaag voor de 2de keer opgelicht door deze firma! bestelde proefpakket, website onvindbaar om het op te zeggen , amper 3 dagen na ontvangst ging er al 182€ van mijn rekening !!! Vandaag opnieuw 191,94 € van mijn rekening gegaan.
Visakaart geblokkeerd ! en klacht in gediend bij de politie!
Hopelijk krijg ik al mijn geld terug want heb enkel het proefpakket ontvangen! Op mijn mail om de proefpakketten stop te zetten nooit reactie gekregen !
Anne

reesbrother

Bericht door reesbrother » 11 jun 2014, 19:40

Ook ik heb net gemerkt dat ik het slachtoffer geworen ben van oplichting.
Bij mij ging er 6 dagen geleden 95,99€ van de rekening, het was duidelijk dat er in die tijd dat ik het product bestelde geen contract of dergelijke afgesloten zou worden.
1 malige verzendig voor 5,99 en dat was het . Hoop dat we samen de mensen kunnen doen stoppen met hun wanpraktijken en we ons geld terug kunne opeisen.

Nickske

Bericht door Nickske » 12 jun 2014, 09:03

Ik heb mijn proef pakket aangekregen maar een werd naast de 2.99 euro een 2de bedrag van 93 euro van mijn kaart gehaald. Ik ga met onmiddelijke ingang mijn kaart blokkeren en een nieuwe aanvragen en ook een klacht neerleggen bij de politie
de les die ik hier uit leer nooit iets bestellen bij firma's die veel beloven; er moet dringend iets gebeuren vanuit de overheid
!smil58

wig

Bericht door wig » 12 jun 2014, 14:00

dat heb ik ook meegemaakt , ik heb toen gebeld en
hebben ze mij beloofd terug te storten en dat hebben ze ook gedaan ik vind het geen manier van verkopen om zomaar efkes maandelijks bedrag af te trekken
systeem is niet klantvriendelijk , zelfs als staat het IN PIEPKLEINE LETTERS !!!!!!

lvdbosch

Bericht door lvdbosch » 12 jun 2014, 14:35

Kan u mij aub de telefoongegevens laten weten van deze corrupte firma?
Ik lees dat sommige gedupeerden, na te telefoneren, wel hun centen hebben terug gekregen?

reesbrother

Bericht door reesbrother » 12 jun 2014, 17:18

En jawel hoor wat zit er vandaag in de brievenbus nog nene pot van die prul !smil5
Opsturen kost weet niet hoeveel geld en er naar toe rijden is ook geen optie anders klopte ik mijn geld en mijn overtollige kilo's eruit.
Bankkaart geblokkeerd en nieuwe aangevraagt morgen afspraak bij de flikken !smil25 wat een duivelse streken.

reesbrother

Bericht door reesbrother » 13 jun 2014, 13:17

Heb nu misschien al 20 keer naar de tel 0800/70080 gebeld.
Slechte te lijn en voicemail is het enige wat je krijgt.
Ben er dan ook mee gestopt en heb bij de politie een klacht ingediend.
Het geld zullen we welligd nooit meer terug zien en vrees dat ze met hun telefoon dienst ook nog geld zullen verdienen want is een van de duurdere 1/2€ per oproep nummers !smil47
Het enige wat je kunt doen is de kaart opzeggen en een nieuwe aanvragen.

Myriam

Bericht door Myriam » 15 jun 2014, 21:17

ik denk er niet aan van een proefpakket te bestellen, ik zal het wel met iets anders proberen

rex

Bericht door rex » 16 jun 2014, 15:17

ingeb. schreef:=> zie ook ander item op dit forum: "NuvoSlim Frambozen Afslankcapsules"
Zelfde ervaring. Hoe kan je binnen de 14 dagen de flesjes terugsturen na besteldatum als je ze pas 3 weken na besteldatum toegestuurd krijgt? Telefonisch onbereikbaar, adres onbekend! Alles verloopt wettelijk, weliswaar op de grens van, dus op dat vlak is er weinig tegen te doen. Website bestaat ondertussen niet meer, wel nieuwe site onder naam nutriBerry Slim en Vita Cleanse. Zelfde flesjes andere naam. Lees de voorwaarden en je wordt er ziek van!

Resultaat:
- Met z'n allen klacht indienen bij politie voor fraude om aan deze praktijk een halt toe te roepen,
- melding via e-cops van fraude via internet (is geen officiële klacht),
- kredietkaart laten blokkeren,
- klacht ingediend bij worldline,

Inderdaad veel gedoe maar hoofd in het zand steken zorgt ervoor dat er niets aan gedaan wordt en dat nog mensen zich laten inpakken!
Ondertussen goed nieuws gekregen => mijn betwisting bij worldline heeft er voor gezorgd dat alles werd terugbetaald. Zij zijn hiervoor blijkbaar verzekerd en kennen het probleem. kaart werd geblokkeerd, klacht bij politie ingediend wegens fraude/oplichting en oneerlijke handelspraktijken en ze hebben gereageerd van Nuvoslim uit dat alle toekomstige betalingen worden opgeschort. Ze durven er wel nog bijplaatsen en ik citeer "... si vous souhaitez réactiver la même à l'avenir, s'il vous plaît n'hésitez pas à contacter notre équipe ..."
Nog één ding te doen en dat is test-aankoop op de hoogte brengen! !smil45

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”