NuvoSlim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
marina

Re: NuvoSlim Klacht

Bericht door marina » 30 apr 2014, 10:25

Dames opgelet!!!! al degene die een proefpakket hebben ontvangen moeten binnen 2 weken doorgeven dat ze het produkt niet langer willen ontvangen op nr 0800-700-80. doe je dit niet dan worden automatisch bedragen van je rekening geschreven! en die zijn niet mis! Je krijgt dus 2 weken bedenktijd, wat dus zwendel is want op 2 weken weet je niet of het produkt zijn werk doet!? Aan de telefoon proberen ze je dan nog om te praten om toch nog meer te betellen met 60 % korting, dus dan kun je ineens het produkt veel goedkoper krijgen?! bandieten zijn het, echt waar niet intrappen dus is mijn advies. als je de potjes op tijd terug stuurt krijg je 100 % je geld terug, ben benieuwd ;-/.

mydory

Bericht door mydory » 30 apr 2014, 19:09

[quote="marina"]Dames opgelet!!!! al degene die een proefpakket hebben ontvangen moeten binnen 2 weken doorgeven dat ze het produkt niet langer willen ontvangen op nr 0800-700-80. doe je dit niet dan worden automatisch bedragen van je rekening geschreven! en die zijn niet mis! Je krijgt dus 2 weken bedenktijd, wat dus zwendel is want op 2 weken weet je niet of het produkt zijn werk doet!? Aan de telefoon proberen ze je dan nog om te praten om toch nog meer te betellen met 60 % korting, dus dan kun je ineens het produkt veel goedkoper krijgen?! bandieten zijn het, echt waar niet intrappen dus is mijn advies. als je de potjes op tijd terug stuurt krijg je 100 % je geld terug, ben benieuwd ;-/.[/quote]hier ook proefpakket ontvangen
nu opeens 85 euro van de rekening.....
Dit kan gewoonweg niet.....
Wat kan kan ik doen???? !smil5 !smil5 !smil5 !smil5 !smil5 !smil5 !smil5 !smil5

mydory

Bericht door mydory » 30 apr 2014, 19:13

ik kreeg ook het proefpakket en nu niks meer maar wel opeens 85 euro van de rekening.....
Dit kan gewoonweg niet.....
Wat kan kan ik doen???? !smil5 !smil5 !smil5 !smil5 !smil5 !smil5 !smil5 !smil5ik k

aleweaters ingrid

Bericht door aleweaters ingrid » 01 mei 2014, 10:26

Wil onmiddellijk stoepen met geld van mijn rekening te halen. Heb nog nooit pakket ontvangen en wil ook geen ontvangen. Vandaag wordt nog klacht ingediend bij politie en gepubliceerd . Dringend antwoord gewenst. stoppen en geen geld van VISA halen. Nooit pakket ontvangen en wil,ook nooit Iers ontvangen. Ga Vandaag nog klacht bij militie

Th.agelink

Bericht door Th.agelink » 02 mei 2014, 09:36

Ik had een proefpakket aangevraagd. Nu wordt er zonder dat ik het wil 59,95 euro van mijn rekening afgeschreven voor het volgende pakket. Dit is niet de bedoeling Er staat ook nergens een adres op de doosjes. Waar moet ik het naar terugsturen.? ik heb niemand gemachtigd om deze zending van mijn rekening af te schrijven.
Dus stopzetten aub. Ik ga dit niet meer betalen
Dit is illegaal.. je mag niet meer (omdat de wet is veranderd) zomaar incasseren zonder dat er handtekeningen is of akkoort is gegaan en dit was zeker voor iedereen zonder pardon gedaan.
dus vanaf wil ik met deze handel niets meer te maken hebben

lut

Bericht door lut » 02 mei 2014, 12:40

Ook ik heb enkele weken een proefpakket aangekocht voor €5,00 . Gisteren stak er in mijn brievenbus een nieuw pakket en er ging zomaar eens 89,90 euro van mijn rekening. Wat voor wanpraktijken zijn dat??
Een adres of telefoon van de fabrikant is nergens te vinden . Ik heb intussen al klacht ingediend , en ga dit betwisten.
Ik wil mijn geld zo snel mogelijk terug en deze omkoperij moet stopgezet worden ..
Afzetters zijn het !!
Lut

Tine

Bericht door Tine » 02 mei 2014, 14:01

Hallo. Ik heb ook problemen met Nuvoslim en Lynsocleanse. Daarbij komt nog dat het geld dat ze zomaar van de rekening halen de rekening van mijn schoonzoon is. Dat ik de verzendingskosten moest betalen akkoord. Daarna hebben ze nog eens € 85 afgehaald en dan nog eens € 75. Zelf heb ik geen Visa.Ik heb al talloze mails naar hen gestuurd. Gevraagd om het geld terug te storten omdat ik anders naar de politie zal stappen. Ze weigeren. Ze krijgen nu nog exact een week. Indien het geld dan niet teruggegeven is stap ik volgende week naar de politie. Ze verdedigen zich door te zeggen dat de voorwaarden van aankoop duidelijk op de website staat. Niet waar dus. Ik heb de websites opgeslagen en mijn laatste mail is nu dat ik deze naar hen heb doorgestuurd per mail met het bewijs dat ze ons bedriegen. Ik ben echt beschaamd naar mijn schoonzoon toe. Als ik nog eens zijn Visa nodig zal hebben zal ik het niet meer durven vragen en hij allicht niet meer durven doen voor mij. Leuk is anders. !smil5

suzanne

Bericht door suzanne » 02 mei 2014, 21:55

Schandalig gewoon, ook ik heb een proefpakket besteld, heb dit gekregen maar kreeg gisteren de afrekening van visa en moest het proefpakket EN een tweede bestelling die ik niet gedaan heb en ook niet gekregen betalen, afrekening:168,35 euro!
Ik heb direkt mijn kaart geblokkeerd maar wil wel mijn geld terug.
Schandalige praktijken zijn dit, als iemand wil verder doen met dit product zullen ze dat vanzelf wel bestellen maar om dan nog geld af te halen en niks op te sturen dat is erover ! !smil58

Ial

Bericht door Ial » 05 mei 2014, 09:13

Dringend adres en telefoonnummer van een medewerker om klacht neer te leggen. Er wordt een bedrag van 93€van mijn rekening gehouden, zonder ooit iets te hebben ontvangen.

timmers-eldean

Bericht door timmers-eldean » 06 mei 2014, 11:20

geachte ik heb en proef pakket besteld en daar wordt 2 keer 79,90 en74,95
van mij visa kaart afgehaald, ik wil dat dit wordt terug gestort en dat u stop met geld van mij kaart afhalen anders ga ik naar mij advocaat met dit, ik heb gezien op de forum dat daar is bij veel mensen dit gebeurd u stop nu met het afhalen van geld dat is niet van u en ik wil binnen twee weken mij geld terug ik heb ook geen tabletten ontvangen voor dit geld zo stop ermee

met vriendelijk groet

timmers-eldean

Dupe

Bericht door Dupe » 07 mei 2014, 20:37

Gilberte schreef:Ik werd ook opgelicht door Nuvoslim ,er werd 174 euro van mijn kredietkaart afgehouden , ben naar bank geweest , die hebben klacht neergelegd bij Atos en terugbetaling gevraagd ,zeiden dat een klacht bij de politie niet nodig is daar het een buitenlands bedrijf betreft !! Is dit waar ?? Graag hulp van jullie ?
Beste, ben vandaag bij politie geweest, je kan best wel even een klacht indienen.
De politie hebben mensen die pc fraude opzoeken . Zoveel mogelijk zelfde klachten van nuvoslim worden behandeld!!!
Dus alle gedupeerden ga na politie
Mvg linda

Elst Hilde

Bericht door Elst Hilde » 10 mei 2014, 10:11

Ik had een proefpakket aangevraagd en moest 5.95€ (29/03)verzendingskosten betalen volledig mee eens is betaald met visa vandaag krijg ik mijn overzicht van de visa en ik zie dat jullie op13/04 nog een 84.95€ afgehaald hebben en heb niets ontvangen. Kunnen jullie mij eens zeggen wat dit is aub

melleke

Bericht door melleke » 13 mei 2014, 09:18

oei oei oei,
hoe staat het er nu mee? verloopt het allemaal nu goed? ik heb zojuist de betaling gedaan. grr

melleke

Bericht door melleke » 13 mei 2014, 09:40

melleke schreef:oei oei oei,
hoe staat het er nu mee? verloopt het allemaal nu goed? ik heb zojuist de betaling gedaan. grr
ik heb mijn bestelling gedaan bij http://insidefitness.co/be-nl1/

LizV

Bericht door LizV » 14 mei 2014, 10:12

Ik ben ook zo dom geweest om dit product te kopen !
Nu kreeg ik ongevraagd een 2e potje. Hoe stuur ik dit retour er is nergens een adres en de zg telefoon nummer is niet voor Belgie dus wat moet is hiermee !!
Liz

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”