NuvoSlim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Gilberte

Re: NuvoSlim Klacht

Bericht door Gilberte » 21 apr 2014, 09:14

Heb mij ook laten vangen ,proefpakket besteld,dan reacties gelezen {omgekeerde wereld} ,heb toen een mail gedaan naar firma dat ik niets meer wenste te ontvangen na proefpakket en hen er op gewezen dat ze niets mochten debiteren van mijn kredietkaart , ondertussen 2x geld af gehaald met mijn masterkaart 1x 74,50 en 1x 86 euro!!!!
Ondertussen kaart geblokkeerd bij de bank en klacht neer gelegd bij Atos , is dit voldoende , of moet ik ook klacht neer leggen bij de politie ,daar hebben ze op de bank niets van gezegd ! Graag een reactie van iemand die meer weet !
Dank u bij voorbaat , Gilberte

yoke

Re: bedrog vita cleanse

Bericht door yoke » 22 apr 2014, 15:11

Proefpakketje Vita Cleanse besteld 6.95 euro,niks ontvangen wel af de rekening gegaan.Mails gestuurd maar geen antwoord ongekend adres? Gisteren 89 euro van mijn visa rekening ,geen bericht voor wat wel van dezelfde firma steeds met nieuwe namen voor het product.Dit gemeld aan de bank,kaart laten blokkeren en veel tijd verloren,betwistingsformulier via Card Stop ingediend tegen die firma,maar mijn geld zal ik wel niet meer terug zien. !

annemie.vanvuchelen

Bericht door annemie.vanvuchelen » 22 apr 2014, 16:18

Bij deze dien ook ik klacht in voor de louche praktijken bij proefpakket van Nuvoslim en Lyso Cleance, bedoeling was juist verzendkosten ,nu een afgehaald bedrag van 117.42 euro via visa. Sorry maar wanneer dit niet wordt teruggestort ga ik verdere stappen ondernemen.
Dit was absoluut niet de afspraak

Els spinneke lynneke

Bericht door Els spinneke lynneke » 24 apr 2014, 12:19

Hier ook na bestelling van 2 producten verschillende keren geld via MasterCard afgehaald. Kaart geblokkeerd PV opgemaakt voor fraude is doorgegeven aan C(computer) C(crime) U(unit). Volgens (overigens zeer onbeleefde)mijnheer van MasterCard zou bij aanvraag van eender welk product automatisch een soort van abonnement gestart worden waardoor pakketten worden toegestuurd (die wij nooit ontvangen hebben) of gewoon geld van de rekening verdwijnt . Massaal aangeven en onmiddellijk kaart blokkeren !!!

Smet

Bericht door Smet » 24 apr 2014, 13:16

Ik wil onmiddellijk mijn "abonnement" (dat ik nooit ben aangegaan) stopzetten! U haalt zomaar een bedrag van mijn credit card!
Frauduleuze praktijken!
Ik zou graag duidelijke info krijgen over wie ik moet contacteren om deze criminele handel stop te zetten.

Mvg

Cindy4

Bericht door Cindy4 » 24 apr 2014, 14:01

Er werden bij mij ook valselijk bedragen van mijn kredietkaart afgenomen, na slechts de proefflesjes besteld te hebben.
Het enige wat je kan doen is :
- de kaart stoppen
- naar mijnkaart.be gaan - 'helpdesk' kiezen en vervolgens deze transacties betwisten via 'betwistingen'.
Wacht hier niet mee want ze stoppen niet zolang de kaart geactiveerd is.
Veel succes

Linda

Bericht door Linda » 24 apr 2014, 17:18

!smil47
sara schreef:ik heb vorige maand jullie al aangeschreven dat ik wilde stoppen met de betaalde pakketjes te ontvangen, en vandaag 20-3-2014 krijg ik weer een pakket en is er weer geld afgeschreven. wat doen we hier aan mijn klant nummer is 78624397? ik stuur de pakketjes terug en wil mijn geld terug, jullie blijven niet zomaar terwijl ik heb opgezegd geld afschrijven.

sidonia

Bericht door sidonia » 25 apr 2014, 13:47

Hierbij dien ik klacht tegen deze ongebruikelijke praktijken!!!!
Bedriegelijk!!!!!!!!!!!!!
Hoe kan je dit stop zetten en dat er geen geld meer wordt afghaald van de mastercard

België

Bericht door België » 25 apr 2014, 15:01

Inderdaad FRAUDE - oppassen met deze sites !!

Linda

Bericht door Linda » 25 apr 2014, 21:56

Ik heb ook een proefpakket besteld, ontvangen en een som betaald van 5,95€.
Daarna is er een bedrag van 84,95 in maart en van 89,90 in april afgehouden en bij deze niets ontvangen!
Ik heb onze visakaart meteen geblokkeerd en ik ga bij worldline nog een betwisting invullen via http://www.mijnkaart.be.
Wat een malafide praktijken !smil47

We hopen op een goede afloop ?

Gast

Bericht door Gast » 26 apr 2014, 22:08

Card stop bellen en klacht indienen bij de politie.

nuvoslim

Bericht door nuvoslim » 28 apr 2014, 14:04

Heb net ook mijn mastercard geblokkeerd na afname 2x 5,95 voor de 2 proefpaketten en nu nog eens 84,95 en 74,95
Er werd me telefonisch de helft voorgesteld waar ik niet mee akkoord ga, ik wil alles terug.
Ga nu ook via http://www.mijnkaart.be klacht indienen en naar de politie.

nuvoslim

Bericht door nuvoslim » 28 apr 2014, 16:38

Adres nuvoslim:
mailen kan naar: [email protected]
204 Bakerstreet
suite 004
London EN 13 J Y
UK

Carla

Bericht door Carla » 29 apr 2014, 22:42

Wij hebben net ontdekt dat er net zoals bij anderen 160 euro van onze rekening is gehaald met onze Master Card.
Dat is serieus schrikken. Gelukkig hebben we het snel genoeg ontdekt en al enkele stappen ondernomen.
Dus : - kaart blokkeren
- klacht indienen bij de politie (het document heb je nodig om toe te voegen aan je dossier bij worldline)
- klacht indienen bij worldline (via www.mijnkaart.be)
- toegestuurde pakket weigeren en terugsturen onder retour (ook dat document toevoegen aan het dossier)
Morgen bel ik 0800 700 80 op.
Hopelijk wordt ons geld teruggestort. !smil47 !smil35

Gilberte

Bericht door Gilberte » 30 apr 2014, 09:48

Ik werd ook opgelicht door Nuvoslim ,er werd 174 euro van mijn kredietkaart afgehouden , ben naar bank geweest , die hebben klacht neergelegd bij Atos en terugbetaling gevraagd ,zeiden dat een klacht bij de politie niet nodig is daar het een buitenlands bedrijf betreft !! Is dit waar ?? Graag hulp van jullie ?

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”