Pagina 10 van 10

Re: NuvoSlim Klacht

Geplaatst: 30 aug 2014, 12:25
door Marie-Paule
Ik zou willen vragen om geen produkten meer toe te sturen en graag zou ik die terugsturen.Ik heb die nooit gevraagd.Graag zou ik ook al de terugbetalingen vragen,aangezien die zomaar van rekening wordt genomen en ik niets heb besteld.Ik vindt dit niet normaal dat dit zomaar kan.Graag antwoord en ook de terugbetaling op rekening.Die rekening is geblokeerd waar jullie het bedrag afnemen.Indien jullie terugbetaling willen doen kan dat dus op een ander rekeningnummer.Ik wacht dus het antwoord af alvorens dit te geven.Gelieve mij te laten weten hoe ik die produkten kan terug sturen op jullie kosten,want ik heb dat niet gevraagd.

Re: NuvoSlim Klacht

Geplaatst: 05 sep 2014, 13:35
door Angelique.
Ik heb een proefpakket aangevraagd voor € 4,99.
Nu krijg ik daar nog eens twee doosjes extra bij, waar ik niet om heb gevraagd. Als men tevreden is over jullie product, komen ze vanzelf bij jullie terug. Maar niet op deze manier!

Hierbij wens ik geen producten meer van jullie te ontvangen en retourneer ik het hele pakketje.
Ik heb op deze manier geen eens zin om de pillen uit te proberen.


Met vriendelijke groet

Angelique

Re: NuvoSlim Klacht

Geplaatst: 08 sep 2014, 02:49
door heidi
Ik zelfde probleem elke maand pakt nuvoslim 89.90€van mijn mastercard...wat kan ik doen om dit geld terug te vorderen?met vriendelijke groeten

Re: NuvoSlim Klacht

Geplaatst: 09 sep 2014, 14:22
door Petra Kops
Ik heb me keurig afgemeld op de website. Wat mij ten zeerste bevreemd is dat ik een nota krijg?
En dat terwijl er een maand GRATIS is beloofd en ik GEEN maand heb deelgenomen.
Dit bevreemd mij ten zeerste en zal ook zeker deze rekening NIET voldoen.

Met vriendelijke groet,

Petra Kops

Re: NuvoSlim Klacht

Geplaatst: 26 sep 2014, 23:24
door manuela
Met deze mail herroep ik onverwijld die bestelling, zonder dat hieruit enig nadeel, onder welke vorm ook, voor mij kan ontstaan, en dit overeenkomstig de Belgische wetgeving hieromtrent in voege. Hoogachtend.
Deze e-mail werd verstuurd vanuit een andere pc, daar mijn toestel niet korrekt functionneert.