NuvoSlim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Misylou
Re: NuvoSlim Klacht

Bericht door Misylou » 27 jun 2014, 12:18

Hallo, Ik heb mij dus ook laten doen voor een proefpakket. 1e trekken ze het juiste bedrag af en niet veel later werd er zo'n 93 euro afgetrokken. Wij hebben onze visakaart laten blokkeren en onze bank raadde ons aan om naar http://www.mijnkaart.be te gaan en daar een klacht in te dienen. Ook bestaat er een mogelijkheid om via deze site je geld terug te krijgen...

hopelijk kan dit de gedupeerden helpen.

PS: Bij mij werkt het niet om te vermageren....

Summer

Bericht door Summer » 29 jun 2014, 13:08

mail sturen naar
[email protected]
[email protected]
vermelden dat je geen verdere zendingen wenst te ontvangen en dat je het abonnement met onmiddellijke ingang stopt.

Was ook goedgelovig en proefbestelling besteld. Onmiddellijk na bestelling op internet naar reactie gaan zoeken en toen ook op deze site uitgekomen. Omgekeerde werking maar kom is nog goed afgelopen. Direct zonder twijfel mijn kaart laten blokkeren de dag nadien en mail gestuurd naar bovenstaand adres. Enkele uren later antwoord gekregen dat ze mijn abonnement gingen annuleren maar de goederen waren al vertrokken. (5 minuten na bestelling op zaterdagavond!!!!! puur bedrog). Proefbestelling ontvangen 12,95 euro van kaart dus al bij al veel geluk als ik nu alle reacties lees.
De ontvangen potjes niet gebruikt en ook geen moeite genomen om deze retour te sturen.

leon

Bericht door leon » 30 jun 2014, 12:05

oplichters !!! ze sturen slechts 1 potje maar met je credietkaart word alles afgehouden !!
de volgende maand gebeurt het opnieuw !!!
Laat je credietkaart dadelijk blokkeren !!!

leon

Bericht door leon » 03 jul 2014, 11:41

Beste
Ik heb na de tweede levering ook mijn kaart laten blokkeren, op de verzendbrief stond een tel nr uit england.
Gebeld en had kontakt maar ik had al dadelijk een vermoeden dat ze aan het lijntje houden aan een dure telefoonlijn.
Stem klonk naar iemand uit India of verre oosten.
Zal later even controleren op mijn tel . factuur.
En ze blijven toch maar verder doen. !!!!

nanoe

Bericht door nanoe » 04 jul 2014, 19:48

Vandaag 2 x 89.90 euro van mijn Visa rekening gegaan voor nuvoslim today die ik nooit besteld heb , wel gratis proefpakket besteld en verzendingskosten betaald !
Hoe krijg ik mijn geld terug van die oplichters ?

christophe

Bericht door christophe » 05 jul 2014, 21:42

Hallo,

Vandaag heeft mijn vrouw gebeld naar het nummer: 02 792 47 94 en kreeg Engelstalige man aan de lijn.
Het telefoontje deden we gezien er zomaar, zonder enige bestelling, 187€ van onze visa gedebiteerd werd.

Gezien je het proefpakket besteld ga je, zonder enig idee, in met de voorwaarden die vertellen dat je binnen 30 dagen een nieuwe zending zal ontvangen. Vermits de originele prijs.
Je dient dus te bellen of te mailen (mailen werkt niet!) om te annuleren.

De Engelstalige jonge man vertelde me dat ik akkoord ging met het beleidspolicy, maar met dit telefoontje zou alles geannuleerd worden.

Uiteraard vroeg ik dan ook naar de reeds betaalde 187 € zonder producten... Hij zei me dat ik het kwijt was.
Daarop antwoorde ik, ik dien hierna onmiddellijk klacht in bij de bank (Atos),
zijn antwoordt, is niet nodig, ik zal u onmiddellijk 50.00 € terug storten... Toch wel heel verdacht?
Ik weigerde dit en diende klacht in bij Atos.
Op hoop van zege krijg ik het geld terug voor niet ontvangen producten en zijn we e rook vanaf.
Alsook twijfel ik nog om een card-stop te doen.

ps: als je deze product namen Vitacleanse en Nutriberry intikt, staat het sinds maart 2014 vol van dezelfde klachten, echte frauduleuze praktijken!!!

N. Solonenko

Bericht door N. Solonenko » 06 jul 2014, 17:46

ik heb een vraagje, ik wil stoppen met deze site , AUB niet pakken meer geld op mijn bankrekening , ik stuur alles terug , ik wachten als U bedrijf stort mij geld terug op mijn rekening .... Bijna70evro weg.Ik N. Solonenko met klantencode 40 vip14periode datum 25/05/2015.
Wens geen vervolg zending te krijgen na het probeer pakket.
Wens geen lidmaatschap aan te gaan
Gelieve mij onmiddellijk te verwijderen uit het klanten bestand .

Met vriendelijke groeten.

N. Solonenko
PS. AUB mijn geld terug storten op mijn bank rekening

FRIE

Bericht door FRIE » 08 jul 2014, 12:10

Heb ook pakketjes thuis ontvangen maar nooit besteld. Men heeft in het totaal voor bijna 200 euro van mijn creditcard gehaald. Hoe kan dat? Heb het aangeklaagd maar tot op heden nog niets van teruggehoord. !smil5

ANONIEM

Bericht door ANONIEM » 09 jul 2014, 15:27

HIER ONDERTUSSEN 750 EURO ARMER (en ja ik geef het toe, het is deels mijn eigen fout, ik heb de afgelopen weken een heel drukke agenda gehad waardoor ik mijn bankzaken niet zo nauw opvolgde, de factuur van mijn mastercard ging er automatisch af)

nu ik vakantie heb en alles kan nakijken zie ik dat er iedere maand tot soms 2 maal per maand 89euro is afgegaan.

ik had ook het proefpakket aangekocht, nooit ontvangen binnen te 2 weken.
ook op hun pakje staat niks van retouradres,....
ik heb dit steeds terug meegegeven met de postbode.
vanaf het moment dat ik het terug meegegeven heb met de postbode, zie je op mijn afrekening een andere naam tevoorschijnkomen die je centen afnemen.

ik heb gebeld naar 0800 nummer dat ik hier ergens had gevonden.
meermaals moeten herbellen want je krijgt wel steeds een andere bandje te horen.
het is me toch gelukt om iemand aan de lijn te krijgen.

onmiddellijk mijn abonement opgezegd (je moet binnen de 2 weken bevestigen of je het niet meer wil zoniet heb je een abonnement aan je been.

anoniem

Bericht door anoniem » 11 jul 2014, 16:25

hallo,
ondertussen reactie op mailtje naar nuvoslim
ze gaan 50% terguvergoeden op mijn mastercard waar de betalingen zijn afgegaan?
hier is het bijkomende probleem dat ik momenteel mijn mastercard niet kan blokkeren doordat deze in gebruik is voor vakantie waar ook annulatieverzekering mee is gegarandeerd.
al enkele dagen aan het bellen naar worldline om wat meer info maar daar steeds bandje?? ook de bank kan enkel blokkeren.
ik hou jullie op de hoogte

Henri

Bericht door Henri » 20 jul 2014, 01:33

Goede morgen, ja hier ook hetzelfde inmiddels doorgegeven aan mijn raadsman.
Dit kan toch niet zeg. https://www.vetvrij.com/phpBB3/posting. ... 7d96b2159c#

K.D.

Bericht door K.D. » 22 jul 2014, 11:04

Ik heb mij ook laten vangen aan deze scam. Ik heb toen ook gemaild en gebeld maar zowel het mailadres als het telefoonnummer waren niet in werking of niet gekend. Ik heb gelukkig wel een positief einde bij dit verhaal.

Ik had ongeveer 3 weken na de aankoop ontdekt dat er 182 euro geboekt stond om van mijn visa-rekening te gaan. Ik heb meteen mijn kaart laten blokkeren via cardstop. Daarnaast heb ik via www.mijnkaart.be een klachtformulier ingevuld om mijn geld terug te vorderen. Ongeveer een maand na het invullen van dit formulier heb ik mijn geld teruggestort gekregen. Ze hebben blijkbaar het geld teruggehaald van de rekening van de oplichters.

Mvg

K.D.

moniquebaert

Bericht door moniquebaert » 23 jul 2014, 10:52

Geachte;
Ik stuur het product steeds terug maar krijgt steeds een ander,
ik wil dit stop zetten dus in de toekomst geen produkten meer
anders ga naar ombudsman
ik hoop dat je de boodschap heb begrepen

MVG.
Monique baert

karina

Bericht door karina » 04 aug 2014, 16:03

tack schreef:graag adres en telefoonnummer van degene die zomaar bedragen aftrekt met mijn mastercard zonder
enige reden. heb enkel proefpakket besteld die gratis was en dan wel de verzendignskosten betaald.
graag terugbetalen aub van onterecht afgehouden 75 euro en nu weer 42,89 euro.

tack
Mij hebben ze ook bedot ,ik zou graag het adres weten waar ik het terug naar kan toesturen;
Wie kan mij helpen

Han de Jong,

Bericht door Han de Jong, » 12 aug 2014, 08:43

Op 3 juni stuurde ik jullie, met begeleidende brief, mijn capsules terug (2 complete doosjes en nog wat) omdat het innemen van deze capsules gedurende meer dan een maand geen enkel resultaat opleverden. Ik verzocht jullie het geld terug te storten op rekening NL 48 TRIO 0198457191 maar dat leverde tot nu toe ook geen resultaat op en het is toch al weer ruim 1,5 maand verder.
Han de Jong,
klantnummer 5291112.

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”