NuvoSlim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Ann

Re: NuvoSlim Klacht

Bericht door Ann » 16 jun 2014, 20:19

ia website :

http://www.eccbelgie.be/gratis-stalen-o ... s77421.htm#

Gratis stalen op het internet: laat je niet vangen
Wat kunt u doen om uw geld terug te krijgen wanneer u toch in de val liep?

Een mirakelproduct voor slechts enkele euro’s?

Een advertentie op internet voor een mirakelproduct heeft uw aandacht getrokken. Voor de prijs van de verzendkosten, te betalen met uw kredietkaart, kon u het uitproberen. U heeft het pakket ontvangen en ongeveer twee weken later, ontving u een 2de pakket waarbij uw kredietkaart werd gedebiteerd met een aanzienlijke som (van ongeveer € 150 of nog meer). Was dit niet uw bedoeling? Waarschijnlijk volgen de komende maanden nog meer producten!

ECC België ontvangt sinds najaar 2013 veel klachten van consumenten over bedrijven als Health C-P, Beautycatch, Pure and New, My health C-P, Try Health C-P, Your Health C-P, My Beautycatch, Formezones, enz.. Wees dus extra op uw hoede! Over Health C-P schreven we een waarschuwing.

Sommige websites vermelden inderdaad in kleine lettertjes en nauwelijks leesbaar dat het gratis staal of proefexemplaar gevolgd wordt door andere producten … maar dan betalend. Andere websites vermelden helemaal niets. In beide gevallen betreft het onwettige praktijken.
Hoe geraakt u van dit ongewenste abonnement af en hoe krijgt u uw geld terug?

Blokkeer uw kaart via Cardstop (070 344 344) om verdere afhalingen te vermijden.

Stuur alle ontvangen pakketten terug, behalve de gratis stalen en het verwelkomingspakket. Die mag u bijhouden indien u dit wenst. U vindt het terugzendadres in de algemene voorwaarden van de onderneming.

Stuur een e-mail naar de onderneming waarin u meldt dat u de geldigheid van de overeenkomst betwist, deze annuleert, het toegestuurde product niet wenst te houden en dat u de zending(en) teruggestuurd heeft. Vraag uitdrukkelijk om de terugbetaling van de geïnde bedragen en om alle zendingen in de toekomst stop te zetten.

Betwist de reeds afgehouden bedragen via http://www.mijnkaart.be binnen de drie maanden na de facturatiedatum en vraag om een terugbetaling. Voeg hierbij een kopie van uw klachtenmail aan de onderneming en meld expliciet dat u de goederen heeft teruggestuurd.

Contacteer het ECC België (02 542 33 46) wanneer u na het ondernemen van de hierboven vermelde stappen niet terugbetaald werd.

Peter

Bericht door Peter » 16 jun 2014, 21:42

Ik heb mijn proefpakket ontvangen voor 2,99 € En nu halen zonder dat ik iets bestel nog eens 93 € en 89 € van mijn rekening!! Dit kan toch niet!! Ik wil dat jullie 93 € en 89 € terug op mijn rekening storten, of ik neem gerechtelijke stappen!! !smil5 !smil5

diamantje

Bericht door diamantje » 18 jun 2014, 07:13

ik zou graag willen weten wie er elke maand zulk hoog bedrag van mijn rekening houd voor de leveringen van dit produkt ik heb hier niet om gevraagd en wil dat dit onmiddellijk stopt graag wil ik weten hoe ik dit kan stoppen !smil5 !smil5 !smil5 !smil5 !smil5

Robert Altruye

Bericht door Robert Altruye » 19 jun 2014, 11:30

Ik ben zoals blijkbaar zovelen ook opgelicht door Lysocleanse na bestelling van een proefpakket zonder verdere koopverplichting.Dat was 18/03/2014.
Er zijn nadien nog ongevraagd 4 paketten gestuurd zonder afzender ter waarde van 339,60 euro die automatisch
van mijn Visa gingen onder klantreferentie 6240125317.
Heb dan Visakaart geblokkeerd via cardstop +32(0)70344344 en een klacht ingediend bij Worldline op 18/06/2014
Ik had ook de klantenservice 0800700800 gebeld zonder resultaat.
Hierbij eis ik dan ook dat geld onmiddelijk terug.Ben wel bereid de producten die trouwens niet werken terug te
sturen,maar moet dan wel de afzender kennen.
Als hier geen gevolg aan gegeven wordt neem ik verdere stappen zowel juridisch als mediagewijs.
Dit soort malafide praktijken moet en zal gestopt en bestraft worden !!!
Robert Altruye

birgit

Bericht door birgit » 19 jun 2014, 16:50

Heeft iemand soms het juiste email adres
van vita cleanse en nutuberry

Linda Vandermeulen

Bericht door Linda Vandermeulen » 19 jun 2014, 20:31

Gelieve onmiddellijk te stoppen met het opsturen van producten en geld van mijn kaart te innenIk had alleen een proefpakket besteld en nu hebben jullie al tweemaal 84 euro van mijn rekening gehaald; ik eis volledige terugstorting!
Linda Vandermeulen

ingrrrrr

Bericht door ingrrrrr » 19 jun 2014, 20:36

Het is onze eigen schuld we weten dat we voorzichtig moeten zijn maar wat een oplichterij !
Ik heb ze een keer aan de lijn gehad en ze beloofden te stoppen en terug te storten maar niks van waar ze blijven geld afhalen !!
Wat kunnen we doen ?
Graag reacties en ervaringen a.u.b.
Groetjes !smil5

vanderjeugd greet

Bericht door vanderjeugd greet » 19 jun 2014, 20:39

klacht;wil geen verdere caps. ontvangen want ze helpen niet

het is dus uitgesloten om verder mijn account te gebruiken
Ik vraag er niet om en toch worden ze me toe gestuurd
hopend op een gunstig resultaat groet ik U

Klant 37182098

Bericht door Klant 37182098 » 21 jun 2014, 17:12

Goedendag, hierbij wil ik per direct eventuele vervolgzendingen en abonnement opzeggen.
Vanaf heden dus graag GEEN zendingen meer en geen afschrijvingen van mijn bankrekening. Gezien de reacties elders op deze site schijnt dat nog wel eens verkeerd te lopen. Alle eventuele onbedoelde afschrijvingen zullen teruggeboekt worden.

Klant nummer 37182098

luc

Bericht door luc » 23 jun 2014, 08:47

graag terugstorting van 93,00 €. Zoals iedereen hier vermeld : bestelling gratis enkel verzendingskosten ... maar niks van een afhouding nadien ... !smil58 .. kan zomaar niet dat er simpelweg afhoudingen gebeuren

Edwig

Bericht door Edwig » 23 jun 2014, 11:12

Ook bij mij reeds 2x 200euro van rekening krijg wel de producten, maar wil die niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er gaat telkens maar geld van onze rekening zonder dat ik dit wil!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe zet ik dit stop????????

Luc

Bericht door Luc » 23 jun 2014, 17:32

Wij bestelden rond half april een PROEFPAKKETvan hoger vermelde "middelen"waarvan wij uitsluitend de verzendingskosten dienden te betalen...
Achteraf stelden wij vast dat van onze rekening een bedrag van 93 en 89 euro werd afgenomen!
Met deze fraude-praktijken zijn wij niet opgezet, zie maar naar andere reacties van GEDUPEERDEN !
Een ellenlange lijst op de site.
Intussen hebben wij een officiële klacht ingediend bij de gerechtelijke instanties, indien gewenst laten wij jullie het PV-nummer kennen, ook Test-aankoop zal worden ingeschakeld.
Bij de gerechtelijke instanties werd het dossier, zoals honderden anderen, ingediend als FRAUDE !
Het is nu aan jullie om de afgehaalde bedragen terug te storten, zoniet...
Met terugstorten bedoelen wij voor eind juni !
Het referentiebron is : 3227924794XXXGB
Het misleiden van mensen is in jullie geval een zeer ernstig misdrijf !
Graag een DRINGENDE reactie.
Met onaangename groeten,

Luc

Femke1245
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Femke1245 » 25 jun 2014, 18:35

Hier idem dito!!! Ook opgelicht, Ik kwam er enkele weken geleden achter, veeeeel te laat natuurlijk! Ook onmiddellijk kaart geblokkeerd. Er is in totaal reeds over de 500€ van mijn rekening. Had mail gestuurd naar [email protected], maar hier krijg je nu dus een failure notice van, dus email bestaat niet meer? Heb ook fraudedossier opgestart bij Worldwide....

Vind dat we echt allemaal samen moeten werken en klacht indienen! Dees kan niet meer :-(
Hoe kunnen we dit samen aanpakken?

Femke

iLSE

Bericht door iLSE » 26 jun 2014, 07:11

Ik heb blijkbaar zoals zovelen een proefpakket besteld, helpt niets en ze hebben nu al 3 maand 169,80€ van mijn mastercard getrokken. Heb gisteren mijn kredietkaart laten vernietigen, op het telefoonnummer vermeld op hun bijsluiter krijg je enkel een band te horen, niets doorschakeling, puur bedrog.
De bank raadde mij aan om een mail te sturen maar inderdaad site is niet meer terug te vinden. Hoe los ik dit het beste op? Worldline?

Tazzieangel

Bericht door Tazzieangel » 26 jun 2014, 13:48

Zelfde probleem !!
Is al 3 x 95,95€ afgehouden
Nu maar kaart laten blokkeren
Had het niet in de gaten spijtig , veel te laat
Weer eens laten vangen voor iets wat je toch niet gebruikt
Hopelijk sturen ze geen pakjes meer !

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”