NuvoSlim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
tack
NuvoSlim Klacht

Bericht door tack » 20 feb 2014, 08:15

graag adres en telefoonnummer van degene die zomaar bedragen aftrekt met mijn mastercard zonder
enige reden. heb enkel proefpakket besteld die gratis was en dan wel de verzendignskosten betaald.
graag terugbetalen aub van onterecht afgehouden 75 euro en nu weer 42,89 euro.

tack

H.Bekaert

Re: NuvoSlim Klacht

Bericht door H.Bekaert » 20 feb 2014, 09:47

Graag DRINGEND , terugzendadres voor bestelling nr 190341/klantennr.95.661. Ik ben 2 kg VERZWAARD, en wil zoals bedongen in uw verkoopsvoorwaarden dit graag terugsturen, heb echter geen goed adres. Veronderstel dat ik dit toch niet op D.MN Slovakia dien te doen.
Ik hoop op een correcte behandeling en verwacht van u dringend antwoord.
Met vriendelijke groeten
H.Bekaert

Sabine

Bericht door Sabine » 21 feb 2014, 13:45

Beste,

Gelieve dringend mijn centen terug te storten mijn rekening
Jullie halen zomaar geld af van mijn MasterCard zonder dat ik nog een bestelling gevraagd heb.
Ik heb enkel een proeflessen besteld en nu halen jullie plots weer 42,98€ van mijn rekening.

Kan dit zo snel mogelijk recht gezet worden aub!!!!!!

[email protected]

Bericht door [email protected] » 26 feb 2014, 11:10

ALS JULLIE NET ALS IK BESTELD HEBBEN VIA EEN ADVERTENTIE BEL DAN NAAR 0800 700 80

ZET DAAT U ABO STOP, blijkbaar omdat we na 2 weken niet reageerden wordt er een abo opgestart van meer dan 160 euro per maand! Schandalig maar soit!

Evelyne

Bericht door Evelyne » 26 feb 2014, 12:54

Op 4 februari heb ik een order geplaatst voor 2 producten ter waarde van € 5.95 . IK HEB DEZE NOOIT ONTVANGEN !!!!!!
Bijgevolg zie ik dat er bovenop de € 5.95 nogmaals € 84.95 van mijn kaart werd gehaald door NUVOSLIM !!!!!!!!!!!!!!
Wat voor gangsters zijn dit ? Ik wil asap een rechtzetting hiervoor

Evelyne

Evelyne

Bericht door Evelyne » 26 feb 2014, 12:58

Mevrouw

Ik geef jullie de tijd om te reageren maar indien ik mijn geld niet teruggestort krijg zet ik verdere stappen . Ik heb nooit of nooit een bestelling gezien en moet hier een totaal van € 95 betalen. !smil5
Hopelijk ontvangen wij snel een reactie.

Martine

Bericht door Martine » 06 mar 2014, 17:24

Bij deze dien ik ook klacht in voor de louche praktijken bij proefpakket van Nuvoslim en Lyso Cleance, bedoeling was juist verzendkosten ,nu een afgehaald bedrag van 117.42 euro via visa. Sorry maar wanneer dit niet wordt teruggestort ga ik naar consumentenbond van testaankoop.
Trouwens producten geven geen resultaat.

paquita

Bericht door paquita » 10 mar 2014, 12:41

voor de tweede maal is er geld afgehaald van van rekening.stop dat wat ik ga een klacht neerleggen want die testprodukten die ik besteld had zijn nooit aangekomen en er ging 176euro van mijn rekening.vandaag weer 89.90 euro voor iets dat ik niet besteld heb en nooit gekregen heb.
ik heb er genoeg van om opgelicht te zijn door die firma.en heb klacht neergelegd bij testaankoop en ik wil asap een rechtzetting hiervoor zoniet schakel ik een advocaat in tegen jullie firma.
STOP HET HIER EN NU.

karien

Bericht door karien » 10 mar 2014, 18:56

Bij mij is hetzelfde gebeurd!! Er is eveneens 74,95€ van mijn visarekening getrokken terwijl ik enkel het proefpakket van 4,95€ besteld heb!!!
Wat is hieraan te doen!!

ingeb.

Bericht door ingeb. » 11 mar 2014, 11:18

=> zie ook ander item op dit forum: "NuvoSlim Frambozen Afslankcapsules"
Zelfde ervaring. Hoe kan je binnen de 14 dagen de flesjes terugsturen na besteldatum als je ze pas 3 weken na besteldatum toegestuurd krijgt? Telefonisch onbereikbaar, adres onbekend! Alles verloopt wettelijk, weliswaar op de grens van, dus op dat vlak is er weinig tegen te doen. Website bestaat ondertussen niet meer, wel nieuwe site onder naam nutriBerry Slim en Vita Cleanse. Zelfde flesjes andere naam. Lees de voorwaarden en je wordt er ziek van!

Resultaat:
- Met z'n allen klacht indienen bij politie voor fraude om aan deze praktijk een halt toe te roepen,
- melding via e-cops van fraude via internet (is geen officiële klacht),
- kredietkaart laten blokkeren,
- klacht ingediend bij worldline,

Inderdaad veel gedoe maar hoofd in het zand steken zorgt ervoor dat er niets aan gedaan wordt en dat nog mensen zich laten inpakken!
Ondertussen goed nieuws gekregen => mijn betwisting bij worldline heeft er voor gezorgd dat alles werd terugbetaald. Zij zijn hiervoor blijkbaar verzekerd en kennen het probleem. kaart werd geblokkeerd, klacht bij politie ingediend wegens fraude/oplichting en oneerlijke handelspraktijken en ze hebben gereageerd van Nuvoslim uit dat alle toekomstige betalingen worden opgeschort. Ze durven er wel nog bijplaatsen en ik citeer "... si vous souhaitez réactiver la même à l'avenir, s'il vous plaît n'hésitez pas à contacter notre équipe ..."
Nog één ding te doen en dat is test-aankoop op de hoogte brengen! !smil45

ikke

Bericht door ikke » 15 mar 2014, 11:51

ook bij mij werd onterecht bijna 350 euro geind door deze firma,ik ga nu onmiddelijk mastercard laten blokkeren en klacht indienen bij wordline

Merel

Bericht door Merel » 18 mar 2014, 00:06

ik heb vier dagen geleden een proefpakket besteld, maar nu ik al deze reacties lees maak ik me toch wat zorgen!
Is het enigste wat ik kan doen mijn visakaart blokkeren? Wat moet ik doen?
groetjes!

sara

Bericht door sara » 20 mar 2014, 16:32

ik heb vorige maand jullie al aangeschreven dat ik wilde stoppen met de betaalde pakketjes te ontvangen, en vandaag 20-3-2014 krijg ik weer een pakket en is er weer geld afgeschreven. wat doen we hier aan mijn klant nummer is 78624397? ik stuur de pakketjes terug en wil mijn geld terug, jullie blijven niet zomaar terwijl ik heb opgezegd geld afschrijven.

Yollie

Bericht door Yollie » 21 mar 2014, 11:05

Lees hier ook zopas de berichten en heb mijn proefpakket ontvangen. Heb al gebeld naar NUvoslim om mijn abonnement stop te zetten en terug te sturen. Antwoord van hen is dat de kost voor aangetekende retour mij veel zal kosten en ik de producten mag houden tegen de helft van de prijs. TTZ. 79€ : 2 en 85€ : 2 = 82 in totaal + nog eens 2 * 5.95€. TOTAAL = 93.90€ voor een misleidende reclame. Weet dan nog niet of de producten effectief werken.
Ik denk dat het mij waard is om ze terug te sturen aangetekend en desnoods haal ik alle pillen eruit om te zien of ze effectief werken. Ik heb ten slotte 2 x verzending betaald en alles is in hetzelfde zakje toegekomen.

Heeft iemand al meer nieuws hieromtrent ?

robinn
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:... cm
Startdatum:1 juni 2012
Startgewicht:... kg
huidiggewicht:... kg
Streefgewicht:... kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door robinn » 24 mar 2014, 14:43

Hey,

Ik heb ook zo een proefpakketje besteld.
Ook bij mij werd er geld van mijn mastercard gehaald.

Hoe zet ik dit best stop?
Waar hebben jullie een abonnements nummer vandaan?

mvg
Robinn

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”