KLACHT: Dutch Pharma weight control tabletten

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
annemieke.

KLACHT: Dutch Pharma weight control tabletten

Bericht door annemieke. » 18 feb 2014, 09:16

Ik heb een proefpakket Dutch Pharma weight control tabletten aangevraagd. Voor dit proefpakket heb ik akkoord gegeven voor een betaling van 6,95 verzend- en administratiekosten. volgens de volgende voorwaarden:

Ik verleen hierbij een **machtiging het verschuldigde bedrag af te schrijven van mijn rekeningnummer en ga akkoord met de actievoorwaarde: Leveringstermijn van het proefpakket betreft ongeveer 10 werkdagen. De toezending van het proefpakket (met voldoende voor één maand) is 3 weken geheel vrijblijvend. Bent u tevreden: dan hoeft u niets te doen. Aan het eind van de probeermaand ontvangt u dan vanzelf een volgende pakket met voldoende voor twee maanden voor slechts € 14,00 per maand (exclusief € 4,95 verzendkosten per zending). Wilt u deze vervolgzendingen niet, dan kunt u dat eenvoudig tot zeven dagen voor deze vervolgzending aangeven. Ontvangen wij geen afmelding binnen de aangegeven 3 weken proeftijd, dan geldt er vervolgens een minimale afnameverplichting van 6 vervolgzendingen (met telkens voldoende supplementen voor 2 maanden). **Machtiging: Met deze machtiging geeft u tot wederopzegging toestemming bedragen voor geleverde goederen automatisch van uw rekening af te schrijven.

Ik heb dit proefpakket ontvangen en heb me binnen 3 weken na ontvangst afgemeld. Nu volgen desondanks vervolgzendingen met incasso's+lidmaatschap voor 1 jaar.

Heeft iemand dezelfde ervaring met Dutch Pharma weight control of advies hoe te handelen?

annemieke

Vanaf ons 30ste levensjaar kan de stofwisseling langzamer gaan werken. Niet voor niets merken veel mensen dat ze na die leeftijd hun gewicht moeilijker op peil kunnen houden. Weight Control stimuleert uw gewichtsverlies en ondersteunt u bij het op peil houden van uw gewicht.

Weight Control is een natuurlijk supplement op basis van plantenextracten zoals groene thee. Deze extracten stimuleren uw vetverbranding. Daarnaast vermindert Weight Control het hongergevoel doordat het uw bloedsuikerspiegel op peil houdt. Een wonderpil tegen overgewicht bestaat niet. Weight Control is dan ook een natuurlijke ondersteuning om verantwoord af te slanken!

Louise~

Re: KLACHT: Dutch Pharma weight control tabletten

Bericht door Louise~ » 29 okt 2014, 00:41

Hoi,

Ik weet niet of je er al van af bent, maar ik heb hetzelfde probleem gehad.
En nu in een fase verder.
Ik heb het via mijn rechtsbijstand (arag) gedaan.
Zij hebben mij geld terug gegeven.
Maar nu ben ik van het jaar af.
Na 1 x opzeggen,
1x checken of het wel echt opgezegd was.
En toen bleek dat ze gewoon door gingen met pakketten sturen, en die ik ook nog eens moest betalen.
Nu heel gedoe, maar ik weet dat ik gelijk heb, en die gasten van DutchPharma weten dat ook maar geven het niet toe.
Ze draaien er telkens om heen.
Pakketten terugsturen, dan krijg je je geld terug.
Niet doen!
Ik wil eerst mijn geld zien. Ik vertrouw zo'n bedrijf echt niet meer.

Gemma

Re: KLACHT: Dutch Pharma weight control tabletten

Bericht door Gemma » 16 nov 2014, 19:36

Joepie, er zijn dus meer mensen met nare ervaring bij Dutch Pharma.
Ik had onder dezelfde voorwaarden als hierboven staan afgedrukt ook een proefpakket aangevraagd en geleverd gekregen.
En één dag voor het verlopen van de periode van opzeg heb ik gebeld om de volgende zendingen tegen te houden.
Maar de dame aan de telefoon was gewoon onverbiddelijk: ik was te laat volgens haar zeggen.
Ben toen enorm onheus bejegend (ben immers een oud wijf van 67, daar zijn steekjes aan los, zoals ze mij liet blijken).
Terugsturen van de zendingen heeft geen zin. Ook aangetekend retourneren niet. Men neemt het niet aan.
Ze melken je gewoon uit.
Inmiddels heb ik al 3 keer opgezegd per mail, maar het fatsoen van een retour-mailtje met: "we hebben uw opzegging geregistreerd en zullen het abonnement met de eerste mogelijkheid (dus na 6 leveringen) stopzetten" is er zelfs niet bij.
Oplichtersbende! !smil24

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”