Vitasvelt klacht, ik ben aangekomen

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Jean

Vitasvelt klacht, ik ben aangekomen

Bericht door Jean » 10 feb 2014, 19:07

ik heb verleden man da afslankkuur van 30 pillen vitasvelt gekocht met de bedoeling van 90 kg naar 85 kg te gaan nu blijkt dat ik 2 kg ben aangekomen dus 92 kg nochtans heb ik ook gezwommen en gefiets deze maan en bijgevolg stuur ik de resterende pillen terug in de hoop dat ik mijn geld ook terug zie want dat was toch de reclame denk ik dan

mtvg
Jean

anita

Re: Vitasvelt klacht, ik ben aangekomen

Bericht door anita » 12 feb 2014, 15:02

Ik heb een tijd geleden een proefpakketje bij u besteld en tot mijn grote verbazing blijven jullie iedere maand wat sturen en het van mijn bankrekening afhalen , ik eis dat dit met onmiddellijke ingang stopt en ik hier z.s.m een bevestiging mail van krijg de laatste twee pakketjes stuur ik retour dus hiervan wil ik het adres waar heen te sturen! Anita

dany duyvejonck

Bericht door dany duyvejonck » 24 jul 2014, 14:46

het spijt me al 500 % dat ik 'er in gelopen ben ' met uw geweldige reclame
om op korte tijd wat te vermageren...
al uw opbeurende teksten om dit te verkrijgen zijn op zijn zachtst uitgedrukt grote leugens.
ik neem dan ook de vrijheid en plicht om al mijn vrienden en familie in te lichten over uw praktijken. ik verzoek hen ook om dan hetzelfde te doen als ik zelf zodat een massa mensen hierover worden ingelicht, met de
echte waarheid.
doe zo voort...'t zal een tijdje duren !!!

dany

Bericht door dany » 24 jul 2014, 14:46

ik kocht bij u 30 gelulen vitasvelt.
in plaats van zelfs 1 kg te vermageren, was 't juist omgekeerd !!
ik zal uw reclame op mijn manier doorgeven aan een ganse 'ton' vrienden en familie, om uw 'leugens' kenbaar te maken...

als dat publiciteit is voor uw producten, dan zal ik mijn steentje bijdragen om mijn resultaat aan zoveel mogelijk mensen kenbaar te maken....

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”