Vitaslim klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Cor

Vitaslim klacht

Bericht door Cor » 05 feb 2014, 15:48

Goedemiddag, ik heb van vitaslim super fruit booster onder klantnummer 67692204, productnr: 31000008 en van Magoslim klantnr: 14178293, productnr: 31000019. Ik had eerst een proefpakket ontvangen, allemaal prima en krijg nu zomaar weer een levering toegestuurd waar ik niet om heb gevraagd. Ik zie op het internet dat jullie al veel vaker met dit bijltje hebben gehakt en dat veel mensen ontevreden zijn. Buiten de eventuele werking van de producten denk ik niet dat het zo werk. De mensen moeten zelf beslissen of ze een proefzending willen verlengen of niet. Ik wil deze zendingen wel graag behouden, maar toekomstige zendingen wil ik niet meer. De marathon van Rotterdam is op 13 april en voor die tijd wil ik 5 kilo afvallen. Ik ben er nu 3 kwijt en ook die laatste 2 gaat lukken. Ik heb nu nog voldoende capsules om dat te bereiken. Graag krijg ik van u een bevestiging dat beide producten nu stoppen of een antwoord hoe ik dit op moet zeggen.

Leny

Re: Vitaslim klacht

Bericht door Leny » 05 feb 2014, 17:25

Al eerder had ik U laten weten geen pakketjes meer te willen ontvangen,wat schets mijn verbazing na een half jaar krijg ik toch weer een pakketje met afslank pillen,Ik wil ze niet meer het geld wat u van mijn rekening haalt,haal ik terug en laat uw naam achter bij mijn bank.Hopelijk dat u nu wel mijn mail zal lezen en niks meer stuurt

basjan

Bericht door basjan » 05 feb 2014, 20:05

ik had wat proefverpakkingen aangevraagd van vitaslim, dat is allemaal prima. Tot mijn verbazing krijg ik nu zomaar verpakkingen toegestuurd zonder dat ik daar om heb gevraagd. Ik wil wel graag zelf de mogelijkheid hebben om iets te bestellen en daar zelf de hand in hebben. Ik zie op deze site allerlei mensen met dezelfde problemen staan en begin me daar toch ongemakkelijk bij te voelen. Ik kan het geld wel storneren, dat is geen probleem. Ik wil deze producten ook wel behouden en dan wel met de afspraak dat er geen nieuwe zendingen meer gaan komen. Op de doosjes staan de volgende klantnummers: 67692204 met productnr: 31000008 enklantnr: 14178293 met productnr: 31000019. Ik wil de producten gebruiken in aanloop naar de marathon van Rotterdam op 13 april. Ik hoop van je te horen.

Cor Terlouw

Bericht door Cor Terlouw » 06 feb 2014, 16:57

Ik heb me er verder in verdiept.
Het regent klachten en ze staan wel degelijk in verbinding met vitaslim.
Ik heb een postbus adres in Amsterdam, daar kan ik de producten naartoe sturen.
Jullie hebben contacten met vitaslim of handelen daar zelf in, het lijkt me niet zo moeilijk om één en ander te regelen. Als jullie op deze manier blijven reageren ga ik jullie nog verdenken van louche praktijken.
Stuur me een bevestiging dat de toezending van producten stopt, dat zijn dus:

Productnr: 31000019, klantnr: 14178293
Productnr: 31000008, klantnr: 67692204

Ik heb het bedrag al laten storneren. Ik zal het bedrag terugbetalen als jullie de boel nu stop zetten, dan zal ik de producten die ik hiet heb gewoon behouden voor het bedrag wat nu is gestorneerd en is het hierbij afgesloten.

Cor Terlouw

R.E van de Wal

Bericht door R.E van de Wal » 07 feb 2014, 08:34

Hierbij wil ik mijn ongenoegen kenbaar maken aan jullie over de toezending op 5 februari van een niet besteld pakketje en dan 79,99 van mn rekening af telaten schrijven waarvoor ik geen toestemming heb gegeven.

Zal dit bedarg via mn bank terug eisen en als julllie hier niet gauw mee stoppen zal ik juridische stappen naar jullie oplichterspraktijken nemen. Wees gewaarschuwd!!!

R.E van de Wal

Harmke Rotman

Bericht door Harmke Rotman » 09 feb 2014, 10:26

Bij deze wil ik dat u meteen stopt met het verzenden van het vitaslim pakketjes. Ik heb hier niet opgevraagd. Het zou eenmalig zijn met een keer verzend ,kosten. Nu krijg ik al maanden de vitaslim en de focusfit. En wordt er maandelijks twee bedragen van de rekening af geschreven. STOPPEN hier mee.

Harmke Rotman klantnummer :-)56416460

a mols

Bericht door a mols » 20 feb 2014, 07:25

Hierbij verzoek ik vitaslim dringend te stoppen met het sturen van uw produkten.Ik zal en wil hiervoor niet betalen en heb dit ook nooit gewild.
vitaslim is blijkbaar zeer misleidend bezig en mocht u hiermee doorgaan dan zal ik deze zaak aanhangig maken.

Bernadina

Bericht door Bernadina » 27 feb 2014, 15:11

Ik heb een week of 3 geleden een proef pakket aangevraag.
Tot mijn schrik zag ik dat er 2 maal 3.99 was afgeschreven in plaats van 1 maal.Nu blijf ik paketjes ontvangen en er is zelfs een bedrag van 22.54 afgeschreven.
Graag zie ik het bedrag zosnel mogenlijk retour op Bankrekening nummer AbnAmro 580295877 J.A.Bernadina

Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit per direct te beeindigen.
de pakjes gaan ook nu retour..

Bedankt voor uw medewerking.
Mevr Bernadina
Productnummer:31000008
Klantennummer:65228038

jan willem

Bericht door jan willem » 27 feb 2014, 19:44

Geachte vita slim
Ik heb weer een pakketje van jullie gekregen, vita slim super fruit booster maar ik heb niks besteld
hoe kan dat,ik heb alleen een paar maand geleden een testpakket aangevraagd ,en daar wou ik het bij laten
waar kan ik het naar terugsturen en zouden jullie het geld terug willen boeken
mijn klant nr is 68909705

klantnr94790217

Bericht door klantnr94790217 » 13 mar 2014, 12:24

krijg steeds nieuwe pakketjes en worden meteen ongevraagd van mijn bankrekening afgeschreven
wil ze terugsturen maar weet geen adres mijn klantnr is 94790217

JR.den Breejen

Bericht door JR.den Breejen » 16 mar 2014, 16:21

deze produkten werken niet bij mij ik kom er eerder van aan dan dat ik afval. Ik verwacht van jullie een mail dat jullie de boel stopzetten en niet dan ik tig mails moet sturen zoals mijn voorgangers bij de klachtenlijn. En inderdaad een duidelijk retouradres zou ook handig zijn. ik hoop ook dat jullie niet automatisch afschrijven want volgens mij heb ik voor een eenmalige toestemming gegeven.En ook gelijk afgezegd. Want ik vind het heel vervelend dat je van jullie niet meer afkomt.waar dus op neer komt dat dit dan ook de eerste x maar ook gelijk de laatste x is dat ik een proefpakket zou proberen.vriendelijk groetend.JR.den Breejen klantnr:68686912

Francien vd heuvel

Bericht door Francien vd heuvel » 16 mar 2014, 16:37

Ongevraagd krijg ik weer pakketjes van vitaslim ik wil ze graag reour sturen maar weet geen adres
Zouden jullie dit kunnen opsturen. alleen proefpakket aangevraagd nu zonder aanvraag wederom een pakket en beaald volgens de bank met deze wil ik dit stopzetten klannr94790217 anders weer een pakket meteen retour afzender heb daar niet om gevraagd

Bvd

Francien van den Heuvel

Suzanne.

Bericht door Suzanne. » 17 mar 2014, 15:17

Ik heb een keer een proefpakket aangevraagd en gekregen maar nu hebben jullie ongevraagd nog eens 3 doosjes gestuurd en 79,99 van mijn rekening afgeschreven.
Ik wil dit niet meer. Dus wil ik dat jullie mij niks meer toe sturen en van mijn rekening afblijven.
Mvg Suzanne.

.R de Groot

Bericht door .R de Groot » 17 mar 2014, 18:14

Klantnr:66267403.Dit is de laatse keer dat ik U verzoekt om nog producten naar mij toe te zenden.Ik heb al meerdere keren geprobeert ,het op te zeggen.Ik ben het spuigzat dat ik steeds weer wat krijgt toegezonden.R de Groot

Trudy

Bericht door Trudy » 29 mar 2014, 20:32

Beste mensen , ik wil dat u mij per direct uit uw klantenbestand haalt en mij geen ongewenste pakketjes meer toestuurd, graag uw bevestiging.
Vriendelijke groet, Trudy

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”