bioshape pharma proefpakket

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
A.Suppers

bioshape pharma proefpakket

Bericht door A.Suppers » 04 feb 2014, 19:43

Hoi heb het proefpakket aangevraagd en gelijk weer opgezegd.
Is 2 keer €3,99 afgeschreven wat we wisten. Bevestiging gehad dat we niks meer zouden ontvangen. Nu enkele weken later krijg ik 3 doosjes bioshape in de bus??!!
Bij deze zeggen we nogmaals AF!

ammerens

Re: bioshape pharma proefpakket

Bericht door ammerens » 05 feb 2014, 14:28

Goeden dag, ik heb 1 maal een proefverpakking besteld, maar krijg nu ongevraagd nieuwe verpakkingen toegezonden. Ik stel hier geen prijs op! Gaarne niet meer versturen, deze verpakking afzender retour gedaan.

Alex Baan

Bericht door Alex Baan » 06 feb 2014, 16:53

ik probeer het nog maar een keer, daar ik op de verpakking nergens een mogelijkheid gevonden had, gaarne stoppen met klantnr 74825044 en 69695524. Dit is al het zoveelste bericht.

Ine B

Bericht door Ine B » 06 feb 2014, 16:55

Ik heb een probeer zending bioshape aangevraagd. kreeg dit toegestuurd zonder verdere uitleg of begeleidend schrijven.
Kreeg vandaag een paketje met 3 doosjes zonder dat ik daar toestemming voor gaf of er een melding of iets dergelijks van kreeg

.Stuur dit terug wens niets meer te ontvangen en betaal ook niets
Vind dit erg misleidend

harry vd meijden

Bericht door harry vd meijden » 06 feb 2014, 20:34

ik heb een pakketje met 3 doosje's
pillen ontvangen, deze heb ik keurig terug gestuurd.ik had hier niet om gevraagd en ook niet besteld.ik hoop dat het duidelijk is,ik heb niks nodig.
de automatische incasso laat ik terugstorten.

Emile

Bericht door Emile » 07 feb 2014, 08:37

Er is €79,99 afgeschreven van mijn rekening betalingskenmerk PID2422561173T DOCDATA PAYMENT BIOSHAPE. Ook doosjes bioshape binnen gekregen waar ik niet om heb gevraagd.

Graag snel mijn geld terug en ik stuur die doosjes terug. Ik hoef ook nooit wat te hebben.
Heb nergens mee ingestemd.

Mvg
Emile

Joke Hartings

Bericht door Joke Hartings » 08 feb 2014, 09:59

Bij deze wil ik dat jullie echt stoppen met het zenden van nieuwe Bioshape zendingen.

Groeten Joke Hartings

Walther

Bericht door Walther » 09 feb 2014, 10:28

Beste Bia Pharma

Ik had een proefpakket aangevraagd en ik zou de verzendkosten betalen en ik heb geen machtiging afgegeven voor een maandelijkse afschrijving u misleid hiermee consumenten ik heb het bedrag laten storneren en aangifte gedaan van onjuist geld afschrijven stop hiermee

Groet
Walther

bio

Bericht door bio » 23 apr 2014, 09:42

ik had een proefpakket aangevraagd en ik zou de verzendkosten betalen en ik heb geen machtiging afgegeven voor een maandelijkse afschrijving u misleid hiermee consumenten ik heb het bedrag laten storneren en aangifte gedaan van onjuist geld afschrijven stop hiermee

E A Knoope

Bericht door E A Knoope » 01 mei 2014, 10:18

Ik had een proefpakket besteld naderhand niks meer besteld maar kreeg toch nog een pakket thuis opgestuurd. Ik wil bij deze mede delen dat ik geen interesse meer heb in greenactive plus,Ik zou het dus op prijs stellen als ik geen pakketjes meer ontvang
M.V.G..
E A Knoope

Laura Sebel

Bericht door Laura Sebel » 01 mei 2014, 10:49

Ik zeg per direct mijn abonnement op bioshape op.

Kunt u mij uitschrijven in uw systeem en mij hier een bevestiging van sturen.

Met vriendelijke groet,
Laura Sebel

joanne

Bericht door joanne » 07 feb 2015, 16:56

Hallo,

Ik heb me in november al uitgeschreven voor uw dienst heb daar ook een mail van.
Wilde alleen een proefpakketje en heb de rest van de troep terug gestuurd.
Toch geld afgeschreven en meteen terug laten storten en jullie rekeningnummer laten blokkeren nu krijg ik een brief thuis dat ik nog moet betalen maar ik ga helemaal niks betalen. Stop hiermee anders ga ik andere stappen ondernemen.

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”