Mango Slim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
gokben
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: .160.. cm
Welk dieet volg jij?: slimmango
Startdatum: 1april 2015
Startgewicht: ..59. kg
huidiggewicht: 58... kg
Streefgewicht: ...1 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :59
na 2 weken :58

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door gokben » 25 apr 2015, 09:23

Ik heb zojuist het gratis proefpakket besteld mango slim en cafe slim.

Paar minuten later lees ik zoveel klachten over afschrijvingen van bank rekening nummers en mensen die ongevraagd pakketten thuis toegezonden krijgen.

Bij deze wil ik dan ook mijn proefpakketten annuleren en mag er niks van mijn rekening worden afgeschreven.

Er is nergens een adres van jullie te vinden vandaar op deze manier.

mocht er wel van mijn rekening worden afgeschreven dan zal ik dat terug boeken.

Daar ik nog geen klantnummer heb geef ik mijn naam en postcode.MVG gokben 5504HL 136

monica.

Bericht door monica. » 25 apr 2015, 22:18

heb 14 april via telefoon opgezegd !!! Nu toch weer een nieuwe zending gehad! !!
Ik wil geen gebruik maken van deze tabletten! !!!
Mijn klanten nummer is
29646154
Producten nummer 31000019
Graag geld terug storten !!!
Monica

aaf

Bericht door aaf » 26 apr 2015, 16:16

Blokkeren bij die hap, oplichters

Eva H

Bericht door Eva H » 28 apr 2015, 09:11

Ook ik heb een proefpakket besteld en wil t per direct opzeggen! Er is 24.90 van mijn rekening gehaald zonder dat ik toestemming heb gegeven voor een maandpakket. Misschien heeft het ergens gestaan,maar zeker niet duidelijk,schandalig! Er is nu 24.90 afgeschreven en heb niet eens een pakket ontvangen!! En dat hoef ik ook niet. Ik wil mijn geld terug. Ik heb geen klantnummer oid,dus t word er niet makkelijker op gemaakt.

Eva H

Bericht door Eva H » 28 apr 2015, 09:13

28 apr 2015, 08:11
Ook ik heb een proefpakket besteld en wil t per direct opzeggen! Er is 24.90 van mijn rekening gehaald zonder dat ik toestemming heb gegeven voor een maandpakket. Misschien heeft het ergens gestaan,maar zeker niet duidelijk,schandalig! Er is nu 24.90 afgeschreven en heb niet eens een pakket ontvangen!! En dat hoef ik ook niet. Ik wil mijn geld terug. Ik heb geen klantnummer oid,dus t word er niet makkelijker op gemaakt.

Toevoeging; mijn postcode is: 7203 GT

Niek

Bericht door Niek » 30 apr 2015, 14:05

Na een proefpakket mangslim (gratis!!!) wil ik geen pakketjes meer ontvangen van mango slim. Hiet heb ik niet om gevraagd en zeker niet besteld! Toch krijg ik nog een pakketje. Ik kijk op deze site en zie hier heel veel klachten over.
Dus geen pakketjes meer sturen aub.
Klantnummer 94169786 productnummer 31000019.

Inge.

Bericht door Inge. » 30 apr 2015, 14:17

Ik heb een gratis proefpakketje mangoslim besteld met hoge verzendkosten! Wilde dit eenmalig uitproberen en krijg nu ong een maand later weer een pakketje door de bus! Niet besteld en zeker niet gewenst! Dus aub meteen stoppen met meer pakketjes verturen! Mijn klantnummer is 94169786 en het gaat om productnummer 31000019. ik voel me echt genept, kunnen jullie niet op een eerlijke manier proberen je producten te verkopen! Ik heb nu ook meteen het idee dat het gewoon rommel is wat jullie aan zogenaamde klanten opdringen.

Ontevreden klant

Bericht door Ontevreden klant » 20 mei 2015, 11:52

Hierbij wil ik dat jullie meteen stoppen met het toezenden van Mangoslim of andere producten. Ik had om te proberen het proefpakket aangevraagd. Had ik eerst dit allemaal maar gelezen. Ik heb wel meteen jullie geblokkeerd bij de bank want ik heb niet om voortzetting gevraagd. Jullie kunnen rustig blijven sturen maar ik ga niks betalen. Ik bewaar het in een tas omdat ik het nergens naartoe terug kan sturen. HET WERKT NIET BIJ MIJ DUS IK WIL HET NIET. NEE NEE NEE. Ik hoop dat jullie mij uit jullie bestand zullen halen, want hier bij mij valt geen geld te halen.
klantnr. 68941393 + 96162407

Ruben

Bericht door Ruben » 01 jun 2015, 14:04

Stop direct met het toezenden van MagoSlim en VitaSlim, en restitutie voor zpnder accoord afgeschreven bedragen van mijn rekening.

Anne.

Bericht door Anne. » 01 jun 2015, 14:12

ik wens geen pillen te ontvangen van Mango Slim. Ik wil deze die ik ontvangen heb wel terugsturen maar heb geen adres. Ik heb deze niet besteld en de proefzending heb ik al teruggestuurd dat is wel duidelijk lijkt me. Waarschijnlijk heb ik het verkeerde besteld. Dus bij deze geef ik aan dat ik geen zendingen meer wil. Klnummer 10158475 deze zending stuur ik terug mits ik een adres krijg.
Groetjes Anne

Suzan Koot.

Bericht door Suzan Koot. » 01 jun 2015, 15:28

Bij deze wil ik u melden dat ik geen gebruik meer wil maken van de producten van mangoslim.

Met vriendelijke groet,
Suzan Koot.

Anneke slim

Bericht door Anneke slim » 01 jun 2015, 15:56

Stopzetten MangoSlim (24103822) en VitaSlim (71297426) tussen de haakjes staat mijn klantnummer van de betreffende artikelen. Ik heb een proefpakket besteld en nu blijft het komen en afgeschreven van mijn rekening.

Hierbij dus mijn vraag om de leveren te annuleren en te stoppen. Ik zie graag uw bevestiging tegemoet.

Groeten van Anneke

Ria Klolk

Bericht door Ria Klolk » 01 jun 2015, 16:26

hallo ik krijg twee pakketjes mango slim pillen
zouden jullie mij een klantnummer kunnen
verwijderen zodat ik nu een pakket ontvang aub
mijn klantnummers zijn : 75096154
en 70005205.
indien dit niet mogelijk zeg ik bij deze mijn lidmaatschap /order
op
vr gr Ri

T. van den Berg

Bericht door T. van den Berg » 01 jun 2015, 17:11

Hierbij verzoek en zover nodig sommeer ik u per direct de toezending van het product Mango/Vitaslim en de incasso’s van de bedragen van mijn rekeningnummer te stoppen. Ik heb uitsluitend een proefpakket aangevraagd (en deze ook ontvangen) .
Ik heb op geen enkele wijze bewust met u een overeenkomst aangegaan tot het daarna gaan kopen van het product. Ik heb het proefpakket zelf nog niet eens uit kunnen proberen. Voor zover u van mening bent dat uw wel een rechtsgeldige overeenkomst voor verder toezenden het product met mij bent aangegaan betwist ik dit. Ik heb de ontvangen pakketten ongeopende aan u geretourneerd en doorgeven aan de bank de verdere incasso’s van uw bedrijf te blokkeren.
Mocht u door blijven gaan met het toezenden van het product en het afschrijven van de bedragen van mijn rekening dan zie ik mij genoodzaakt een advocaat in te schakelen en de gemaakte kosten zal ik dan op u verhalen.
Met vriendelijk groet,
T. van den Berg
Klantnummer: 67360548/80885650

vroma

Bericht door vroma » 01 jun 2015, 17:39

Ik krijg een incasso bureau ineens op mijn nek omdat ik ongevraagd iets van hun heb ontvangen en moest betalen, deze betaling heb ik ingetrokken in april 2014. Maar nu krijg ik ineens een incasso op mijn nek?? Waar kan ik het pakketje terug sturen want ik heb verder niks van hun ontvangen qua adres.
En ik wens niet ongevraagd iets toegestuurd te krijgen.

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”