Mango Slim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Danielletuininga

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Danielletuininga » 02 mar 2015, 11:12

Goedendag,
Bijdeze wil ik graag laten weten niks meer van jullie producten wil ontvangen!
De proefpakketten wilde ik proberen,waarop ik daarna 2 pakketten heb gehad en dit gelijk van mijn rekening werd afgeschreven!dit geld heb ik teruggeboekt op m'n rekening!
Wil graag de pakketjes terug sturen maat nergens geen adres te vinden!!!!!
1 pakket-produc num 31000019-klantnummer 26868974
2 de pakket produc num 31000025- klantnummer 70491839,
Mvg D.Tuininga
Ps.ik wil geen pakketten meer ontvangen!!!!

Kmall

Bericht door Kmall » 12 mar 2015, 10:21

goededag,
ik hierbij MangoSlim stopzetten en wens ook verder niets meer van jullie te ontvangen.
Reden :misleiding en ondeugdelijke diensten.
Ik zal ook iedere afschrijving laten terugstorten op mijn rekening.
vandaag d.d 11-3-2015 een stornering laten verrichten nl. de verzendkosten van de 2de, tweede, nazending waar ik geen toezeggingen heb gegeven.
Indien dit geschil blijft , wend ik mij direkt tot de geschillencommissie van de consumentenbond en Radar met betrekking tot deze oplichtingspraktijken en agressieve verkoopmethoden.
Het vandaag d.d. 12-3-2015 zal ik ongeopend naar u retourneren

Dhr K. M

klantnummer: 53735508
produktnummer:31000019

S.Tjan

Mangoslim pakket stopzetten

Bericht door S.Tjan » 17 mar 2015, 12:38

Bij deze wil ik per direct mijn mangoslim paketten stopzetten die ik ontvang.
Klantnummer 95324576
Ik hoop dat mijn verzoek zsm wordt ingewilligd!
Met vriendelijke groet,
S.Tjan

caromil

Bericht door caromil » 18 mar 2015, 13:10

Ik probeer ook mijn mango slim te retourneren, maar aangezien er geen adres bekend is kan dit niet. Wel de afschrijving en geblokkeerd. Succes

Dwi

Bericht door Dwi » 18 mar 2015, 13:51

Ik heb alleen een proefpakket aangevraagd. Nu krijg ik ongevraagd nog 1 pakket vita slim en mango slim.
Stop met toesturen svp. Ik ga dit niet betalen. Telefonisch bent u niet te bereiken.
Ik hoop dat deze mail voldoende informatie voor u is, anders zal ik verder stappen moeten ondernemen. en ik wil mijn geld terug storten op mijn rekening. mijn klantnummer 87062225
Met vriendelijke groet Dwi.

m c colenbrander

Bericht door m c colenbrander » 21 mar 2015, 16:59

ik wil per direct opzeggen en niks ontvangen

nadia

Bericht door nadia » 22 mar 2015, 13:26

Beste,

Ik heb zojuist het gratis proefpakker besteld mango slim en cafe slim.

Paar minuten later lees ik zoveel klachten over afschrijvingen van bank rekening nummers en mensen die ongevraagd pakketten thuis toegezonden krijgen.

Bij deze wil ik dan ook mijn proefpakketten annuleren en mag er niks van mijn rekening worden afgeschreven.

Er is nergens een adres van jullie te vinden vandaar op deze manier.

mocht er wel van mijn rekening worden afgeschreven dan zal ik dat terug soneren.

Daar ik nig geen klantnummer heb geef ik mijn naam en postcode.

dat zal voldoende moeten zijn aangezien dat de gegevens zijn die jullie hebben gevraagd.

Ik ga uit van een nette afhandeling.

mer vriendelijke groeten,

Nadia Z.

2715XN ZM

Carol

Bericht door Carol » 25 mar 2015, 17:28

Ook wil graag het ongevraagd blijven versturen van mango slim en vita slim pakketjes stopzetten.
Heb eenmalig een proefpakketje aangevraagd en ontvangen en wil verder niets meer ongevraagd verstuurd krijgen en ook niets meer ongevraagd van mijn rekening afgeschreven hebben.

Heb geen idee waar ik de ongevraagde pakketjes baar terug moet sturen.

Klantnummer: 53628594
Klantnummer: 80284155
Klantnummer: 95215206

Wil ik bij dezen opzeggen.

Carol de Bont
Rijsbergen

Laurens

Bericht door Laurens » 31 mar 2015, 18:34

Ik wil geen leveringen meer ontvangen.
Klantnummer is 97346193.
Mijn dank is groot!

annett

Bericht door annett » 02 apr 2015, 07:56

Ook bij mij heeft mangoslim gisteren een bedrag van €24,90 afgeschreven:
Naam:STICHTING FOUNDATION DOCDATA
Omschrijving:Pure Products, Maan
dpakket Mango Sli
IBAN:NL89DEUT0405592647
Kenmerk:132519113
Mandaat:DDPS-253355754-201501310
758436-4
Crediteur:NL98ZZZ301689820000
SEPA Incasso, doorlopend

Graag wil ik dit per omgaande retour krijgen. Ik heb u nooit toestemming hiervoor gegeven.

Mvg,
Annett

YgYg

Bericht door YgYg » 03 apr 2015, 20:32

Hoe is het toch mogelijk dat jullie er allemaal intrappen? Onthoud: als het te mooi is om waar te zijn dan is het dus niet waar! Als dit echt zo zou zijn zou de wereld op zijn kop staan! Medisch nieuws zijn. Mensen mensen, kijk in godsnaam de kleine letters na en dat alle vinkjes uitstaan. Je geeft ook nooit zomaar een bankrekening als iets GRATIS toegestuurd wordt. Het is een criminele bende die hier achter zit. Stop en wees wijs. Eet beter, minder vet, minder snoepen, meer bewegen. Die werkt echt. Sterkte en ik denk dat de meesten kunnen fluiten naar je €22,54...
Stel je voor...€22,54 x 1000 mensen....€22.000!!! die ze zomaar gratis krijgen van jullie. Wat zullen ze een plezier hebben...
Boeven zijn het....maar de consument is ook 'een beetje dom' zoals Maxima zei....

karin.

Bericht door karin. » 09 apr 2015, 08:43

ik heb onlangs 2 proefpakketten geprobeerd van Mango Slim en Cafe Slim. Ik zou dit mogen proberen zonder vast te komen zitten aan een abbonement. Hierbij wil ik deze pakketten dan ook per direct stopzetten! Het gaat om productnummer 31000019 klantnummer 49256578. op het andere pakket zitten geen gegevens hierover. Ook ontving ik na deze pakketjes een brief met een incasso bedrag die ik nog zou moeten betalen. Dit klopt beslist niet. heb hierover al maanden eerder ook gebeld. er werden 4 x bedragen van 56, oo van mijn bankrekening zonder toestemming hiervoor afgeschreven. Ik zie nu op deze site en andere sites dat meer mensen dit is overkomen. Ik ben dan ook niet van plan deze rekening te betalen want heb helemaal geen nabestellingen van geen enkel pakket ontvangen! Ook zou je dit moeten kunnen stopzetten via een site maar deze site is helemaal niet actief, het voelt dan ook alsof ik net als vele andere mensen weer wordt opgelicht. Ik ga er vanuit dat mijn klacht hierover serieus wordt genomen en dit per direct wordt stopgezet!. Groeten Karin

Bm7

Re: Mango Slim & cafe slim Klacht

Bericht door Bm7 » 11 apr 2015, 12:05

Ik wens niks meer te ontvangen.
Klantnummer: 18651764
Productnummer: 31000019

silvia

Bericht door silvia » 14 apr 2015, 10:58

hoi ik heb een proefverpakking bestels voor 8,95 en nu hebben jullie ook 6,95 afgeboekt maar dat heb ik terug laten boeken dus bij deze wens ik niks meer te ontvangen van jullie want het werkt niet

PWens

Bericht door PWens » 14 apr 2015, 18:32

Ik vroeg me af of jullie inmiddels nadat jullie via deze site hebben opgezegd er ook echt vanaf zijn afgekomen? Of dat ze nog steeds opsturen en afschrijven?

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”