Mango Slim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
yvonne de groot

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door yvonne de groot » 11 nov 2014, 15:49

Ook ik heb een proefpakketje besteld maar nu lees ik allerlei verhalen dat je steeds weer nieuwe zendingen ontvangt waar je niet om gevraagd hebt en die ze dan ook nog eens automatisch van je rekening af schrijven
Ik wil dit dus absoluut niet en wens dus ook niets meer te ontvangen
Produktnr is :31000019
Klantnr die ik dus zonder het te wten al heb is:43299738

M.v.g yvonne

harry

Bericht door harry » 12 nov 2014, 15:40

stop zetten mongoslim heb ik niet besteld graag stop zetten
klantnummer 44664891
afz harry

Horsch

Bericht door Horsch » 04 dec 2014, 17:09

eerder hebben wij geprobeerd de zendingen op te zeggen.
de cafeslim en de mangoslim zijn gestopt maar de vita slim is weer binnen gekomen en ook afgeschreven.
graag zou ik zien dat deze ook stop gezet word!
prod.nr 31000008 klantnr 76567688

joyce. v9

Bericht door joyce. v9 » 30 dec 2014, 07:43

Ik wil graag alles stop zetten want ik heb alleen het proefpakketje bestelt voor de rest niets dus vind het vreemd dat er wel gewoon geld voor afgeschreven word terwijl ik ook niets heb ontvangen

peet

Bericht door peet » 30 dec 2014, 14:55

ik wens geen zendingen meer en ook geen afschrijvingen.

bij deze ik heb NOOIT een abonnement bij jullie afgesloten alleen een proefpakket aangevraagd!!!!

nu geblokkeerd bij de bank!!!!

STOP MET STUREN EN INCASSEREN

vooral geen vriendelijke groet, dit is namelijk al de derde x dat ik dit moest doen!!!!

Wakkie

Opzeggen pillen

Bericht door Wakkie » 07 jan 2015, 14:26

Goedemiddag,

Waar moet ik heen mailen om door te geven dat ik niet zomaar na mijn proefperiode nieuwe pillen wil ontvangen.

Annemarie

Sas

Bericht door Sas » 07 jan 2015, 22:03

Ik heb zojuist 7-1-2015 online via Facebook een gratis proefpakket besteld van cafeslim en mangoslim waar ik alleen de verzend en verpakkingskosten van 8.95 hoef te betalen. Maar ik ben van gedachten veranderd.Dus ik wil deze proefpakken niet meer. Graag de bestelling per direct opzeggen? Ik wil graag dat jullie niets afschrijven en dus geen.

Bij voorbaat dank,

Saswitha Rambhajan

SITAL.L

Bericht door SITAL.L » 13 jan 2015, 15:48

Beste mevrouw,
per direct wil ik de mango pakket, de pillen stopzetten. Ik verzoek u om het geldbedrag onmiddellijk terug te storten op mijn rekening.
rekening NL24INGB 0007100861.
voor vragen kunt u bellen op 0612513968
GR SITAL.L

Annemarie.

Bericht door Annemarie. » 13 jan 2015, 15:48

Bedankt voor de ontvangen proefpakketten,
Graag wil ik bij deze aangeven dat ik zelf aangeef of ik hier mee door wil gaan, ik geef dus GEEN toestemming om zomaar bedragen van mijn rekening te schrijven.

Annemarie

kelly27

Bericht door kelly27 » 04 feb 2015, 22:26

Ook ik wil verder geen pakketjes van jullie ontvangen ik heb geen klantnummer en alleen een proefpakket gehad voor te veel geld..Verder hoop ik dat jullie geen geld meer afschrijven anders neem ik andere maatregelen

vanai2015

Bericht door vanai2015 » 09 feb 2015, 17:37

Ik wil er ook van af van café slim en mangoslim. Het werkt absoluut niet. Ben alleen maar dikker geworden.het enige wat geslonken is is mijn bankrekening. Wie kan mij helpen?

lakadera

Bericht door lakadera » 13 feb 2015, 22:52

Gaanderse'sweg, 4315 Dreischor zit dat vieze bedrijf van ze .
Oplichting is het Zomaar geld afschrijven
Mvg

Gast

Bericht door Gast » 13 feb 2015, 23:08

Ook ik krijg ongevraagde vervolg zendingen en wordt en geld van mijn rekening afgeschreven, ik las deze reacties te laat! Erg genoeg!

Wie kan mij vertellen waar ik het pakketje naar terug kan sturen??

Alvast bedankt!

Naima

Bericht door Naima » 14 feb 2015, 15:12

Ongelooflijk dat mensen hier nog in trappen!! Ook de positieve reacties van mensen zijn nep. De foto's zijn geplukt van Facebook etc en de verhalen erbij verzonnen. Een vriendin zag haar foto.. Terwijl ze nooit een reactie heeft gegeven.

Elly Lindeman

Bericht door Elly Lindeman » 22 feb 2015, 14:32

Bij deze wil ik graag mijn bestelling mangoslim annuleren. IK heb op internet gezien dat er heel veel klachten zijn. Als mensen hun proefpakket krijgen als ze die krijgen, in sommige gevallen kregen ze deze niet. En sommige mensen wilde alleen het proef pakket, ,maar kregen gewoon elke maand een pakket en werdt het bedrag gewoon afgeschreven. IK wilde kijken of het werkt, maar als ik dit allemaal lees, zie ik er toch vanaf. Ik hoop dat dit voldoende is. Ik wil er geen problemen mee krijgen. zie graag jullie antwoord tegemoed. met vriendelijke groeten Elly Lindeman

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”