Mango Slim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Chanel

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Chanel » 27 aug 2014, 12:13

Heb via fb een proefpakket besteld, vervolgens krijg ik binnen een week een zending toegestuurd maar wel zonder gegevens van het bedrijf.
Na een week kreeg ik er weer 1 en opeens word er €24, afgeschreven.
Ik was er niet van bewust dat ik ee abbonement aan ging dus wil dat dit per direct word stop gezet en wens ook zeker geen vervolg zending meer.
Ik heb geen klant nummer, of deze is mij niet bekend.
Heb een referentie nummer: 87416802.
Hoop dat ik het via deze weg kan opzeggen.
Alle toekomstige zending zend ik retour en laat de incasso blokkeren.

adriaan

Bericht door adriaan » 29 aug 2014, 15:03

klantn 15415013 Het werkt nog steed niet .Ik heb via de mail [[email protected]] opgezegt .Hopelijk reageren ze daar groetjes adriaan

Bericht door *** » 02 sep 2014, 18:23

Ik wil hem graag afmelden alleen jammer dat nergens kan vinden waar het moet.. Zeer jammer want zonder dat ik het wou kreeg ik weer pakketjes

theo

Bericht door theo » 05 sep 2014, 13:33

Ik krijg steeds betalingsmeldingen, van fakturen die nog openstaan.
Heb ik geen probleem mee, maar na elke dag een mail van jullie te ontvangen met het dieet van de dag
stop dit na 54 dagen en ontvang ik niets meer.
Mijn vraag stopt het hiermee of en waarom ontvang ik van jullie geen nieuws meer,wel betalingen maar geen verdere dieet mail's meer ?
Jullie dieet werkt wel inmiddels 6 kilo kwijt!!!!!
Met vriendelijke groeten
Theo

Susanne

Bericht door Susanne » 16 sep 2014, 10:34

Ik heb vandaag twee proef pakketjes mango slim en cofee slim , ik wil dit onmiddellijk annuleren, gebeurd dit niet zet ik per direct mijn advocaat erop, dus graag vandaag bericht terug.

Susanne Meerkerk

Vink

Bericht door Vink » 25 sep 2014, 13:06

Ik wil u verzoeken mij geen vervolgzending te sturen van uw product. Ik wil eerst kijken of het product doet wat u beweert.
Ik wilde opzeggen via het gegeven email adres, maar dit adres bestaat niet.
Ik verzoek u tevens geen geld meer van mijn rekening te halen, aangezien ik u hiervoor geen machtiging heb gegeven.

productnummer 31000019
klantnummer 32751204

Diana slot

Bericht door Diana slot » 26 sep 2014, 23:24

Onlangs heb ik een proefpakkket bij jullie aangevraagd en deze ook keurig gekregen, echter was niet niet bekend dat er ook gelijk 2 potten voor 2 maanden in zaten en als ik niets zou doen ik gelijk lid was en iedere maand 80 euro zou moeten betalen. Dus ik heb alles incl het daadwerkelijke proefpakket terug gestuurd waar ik dus ook weer voor moest betalen. Tot mijn grote schrik zag ik dat er dus vandaag 79.99 was afschreven hier ga ik dus totaal niet mee akkoord en heb het gelijk terug geboekt. Ik wens dan ook geen gebruik te maken van jullie product, aangezien ik nergens een telefoon nummer kan vinden doe ik het op deze manier u mag me ook hierover bellen Groet Diana

GingerGirl

Bericht door GingerGirl » 01 okt 2014, 20:26

Bij mij blijven ze ook steeds maar pakketjes sturen, ze schrijven ook steeds meer geld af voor belachelijk kleine pakketjes.
nu schreven ze Euro 29,84 af. Ik heb de rekeningen gewoon geblokkeerd,. Het is gewoon schandalig, Ze mochten eenmalig portokosten rekenen en deze portokosten worden maar meer en meer voor iets dat ik al !smil58 !smil58 !smil58 !smil58 !smil58 !smil58 !smil58 3 keer geannuleerd heb.

s vd haar

Bericht door s vd haar » 03 okt 2014, 14:11

heb voor 2 weken een pakket besteld tegen betaling van alleen bezorgkosten a 6,95. zie nu dat ik een betaling moet doen voor weer een maand van deze pakketjes. wens eigenlijk nu niets meer te ontvangen hoe zeg ik dit nu op?

Marcelle

Bericht door Marcelle » 05 okt 2014, 13:35

Ik wil mijn MangoSlim pakketjes niet meer ontvangen.

Ik heb mij nooit geregistreerd en kan dus ook niet inloggen.

Mijn klantnummer is 52099606.

Ik hoop dat ik snel reactie krijg want ik wil niks meer betalen.

Gr. Marcelle

Anneke Teuben

Bericht door Anneke Teuben » 09 okt 2014, 11:08

Ik heb voor mijn vakantie een proefpakketje ter waarde van € 6,95 besteld.
Dit was begin juni. Gisteren ben ik terug gekomen en tot mijn hele grote schrik liggen er 4 pakketjes op de mat. Die heb ik niet besteld. Tot mijn nog grotere schrik is er 4x € 24,90 van mijn rekening afgetrokken. Ik heb 2x terug kunnen boeken, de andere 2x heb ik aangevraagd bij mijn bank.
Ik wil de ongeopende pakketjes graag terugsturen, want deze heb ik niet besteld. Als u mij geen adres geeft, dan is dat uw probleem. Ik betaal niet voor iets wat ik niet besteld heb.
Het gaat om VitaSlim Energy booster en Mango Slim.
STOP MET HET VERSTUREN VAN DEZE ROMMEL.

Anneke Teuben

A.van arkel

Bericht door A.van arkel » 14 okt 2014, 08:12

Volgens mijn bank gegevens schrijven jullie steeds 24,90 voor iets wat ik nooit gehad heb en ook niet wil.
wat er gebeurd is weet ik niet maar wens dat er per direct niks meer afgeschreven wordt van mijn rekening.
of iemand flikt me een kunstje maar ik weet niet wat dit is.
Ik zit in de schuld sanering en mag niet meedoen aan zulke dingen, vandaar ik het ook heel vreemd vind dat dit gebeurd.
ik mag niks verkopen en kopen via het internet , en heb een budget daar past en kan dit niet in.

ik hoop daarom dat u dit voor mij direct stopt.

vr.groet, A.van arkel

Mariann

Bericht door Mariann » 20 okt 2014, 19:40

Ik heb vanmorgen via een link de pillen aangevraagd, bij caféslim en mangoslim. Ik wil hier graag vanaf zien
Ik bedacht me dat het voor mij misschien toch niet zo slim is om dit te gebruiken.
waar kan ik dit per direct weer afzeggen?

Vriendelijke groet
Mariann

Mariann

Bericht door Mariann » 20 okt 2014, 19:41

Ik heb vanmorgen via een link de pillen aangevraagd, bij caféslim en mangoslim. Ik wil hier graag vanaf zien
Ik bedacht me dat het voor mij misschien toch niet zo slim is om dit te gebruiken.
waar kan ik dit per direct weer afzeggen?

Vriendelijke groet
Mariann

Farida

Bericht door Farida » 21 okt 2014, 16:05

Ik heb een proefpakket besteld van cafeslim en mangoslim, maar nu krijg ik steeds weer pakketten toegestuurd terwijl ik daar niet om gevraagd heb.
ik zou dit allemaal graag willen stopzetten.
Productnummer:31000019
klantnummer: 74259553

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”