Mango Slim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Tineke.

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Tineke. » 02 jun 2015, 08:57

Ik zag vandaag dat er opeens 2x EUR 34,95 is afgeschreven van mijn rekening voor een maandpakket. Ik heb dit nooit besteld, uitsluitend een proefpakket, waardoor ik nu mijn geld terug eis voor deze 2 maandpakketten, die ik overigens nog niet eens heb ontvangen! De machtigingsnummers zijn: DDPS-255958361-20150 4260724467-2 en DDPS-255958344-20150 4260716224-0.
Ik hoor graag een reactie en hoe dit wordt opgelost!

Met vriendelijke groet,
Tineke

Emira

Bericht door Emira » 15 jun 2015, 16:45

Begin 2014 (april) heb ik een proefbestelling bij mangoslim gedaan betreffende mangoslim.
Echter tot mijn verbazing werd er enkele weken later een bedrag van mijn rekening afgeschreven voor de vervolgzending. Echter ik heb deze zending nooit ontvangen. Alektum beweerd van wel. Hoe kan ik bewijzen dat ik niets ontvangen heb. Ik heb toen zelf de incasso ingetrokken. Tot mijn verbazing kreeg ik 2 weken geleden een incassobureau op mijn nek of ik niet snel wilde betalen. Ik heb toen Alektum opgebeld. Ik werd heel onvriendelijk te woord gestaan door een heer, dat ik niet meer wist, dat ik de bestelling had gedaan. Echt super onvriendelijk. Om van het gezeur af te zijn heb ik de incasso betaald Het betreft dossiern 456520 -57763(Alektum).
Ik wil niets meer met mangoslim te maken hebben,

Peter Elkhuizen

Bericht door Peter Elkhuizen » 17 jun 2015, 14:31

Voorburg, 17 juni 2015

Hierbij verzoek ik Mango Slim en Waist Watchers beide gevestigd in Wijk bij Duurstede geen ongevraagde producten meer te sturen.
Tevens heb ik mijn bank opdracht gegeven geen automatische betalingen te verrichten aan bovenstaande firma's.
De reeds ongevraagde producten worden terug gestuurd naar Postbus 169, 3960 BD Wijk bij Duurstede.

P.J.M. Elkhuizen
Voorburg

gr ester

Bericht door gr ester » 24 jun 2015, 13:27

Ik krijg steeds pakketjes van vita slim en mango slim maar ik wil ze retour sturen!!! Heb nu al 4 pakketjes iets wat te veel en wil dr geen gebruik van maken en ook niet om gevrgt...
Waar kan ik ze naar retour zenden!!!

Met vr gr ester

sandra1972
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door sandra1972 » 12 jul 2015, 13:13

Als je de pakketten terug wil sturen kun je dit naar onderstaand adres doen.

Bij de bank kun je een formulier downloaden om de afschrijvingen stop te zetten.

Pure Products

Postbus 169

3960 BD Wijk bij Duurstede

Misschien heb ik hier een paar mensen mee geholpen.

Ze vragen om op de retour pakjes 2,50 euro portokosten te doen, dit heb ik zeker niet gedaan, want ik heb ook niet om deze pakketten gevraagd.
Grote sticker erop geplakt met hun adres gegevens.

Peter

Bericht door Peter » 22 jul 2015, 19:52

Graag stopzetten van de mangoslim producten te versturen naar Peter van der Meijden.
Ik wil stoppen, dacht dat het enkel voor twee maanden was. En helaas werken de pillen niet, wordt alleen maar dikker.
Klantnummer 92607619
Product 31000019
Mvg,
P. Van der Meijden

Gast

Bericht door Gast » 27 jul 2015, 11:01

Ook ik ga hierbij mee met mijn voorgangers.. ik heb alleen het gratis proefles gevraagd en niet om maandelijkse kosten.. Dus ik zou hierbij doorgeven dat het niet wenselijk is en er dus geen geld van mijn rekening word gehaald!!

bob.kool

Bericht door bob.kool » 06 sep 2015, 00:10

Voor mij geld hetzelfde verhaal!!nu hrb ik een brief ontvangen met daarin als ik niet betaalaan het incasso buro..een gerechtelijke procedure...Ik wil hier niks mee te maken hebben.Geef mij het adres en telefoonnummer dan bel ik ze persoonlijk even op!!!
Helene Kool

fwat

Bericht door fwat » 05 jan 2016, 14:08

ik krijg zomaar mango slim pillen thuis bezorgd ik heb niks besteld en geen adres doorgegeven wat is dit nou weer

Amany El-Gharabawy

Bericht door Amany El-Gharabawy » 12 jan 2016, 16:23

Vandaag (dinsdag 12-1) heb ik een Mango Slim proefpakket ontvangen, die volgens jullie GRATIS was. Blijkbaar moet ik dus een factuur betalen die ik binnen 14 dagen ontvang. Ik heb hier niet om gevraagd. Ik dacht dat dit volkomen gratis was. Ook blijkt nu dat ik iedere keer een pakketje krijg. Hier heb ik ook niet om gevraagd. Ik zou het pakketje dan ik graag willen terugsturen. En ik hoop dat ik in het vervolg geen pakketjes meer krijg van jullie.
Bedankt voor de medewerking.
M.v.g Amany El-Gharabawy

Gast

Bericht door Gast » 29 jan 2016, 13:26

hallo,

Ik ben zelf ook een slachtoffer van deze actie zelf. Het is alleen dat ze mijn gegevens hebben en zelf heb ik helemaal niks ingevoerd. En zoizo, ze versturen dit naar een 13 jarig meisje. Ik ben dus nog niet volwassen. Er is geld van mijn vaders rekening gegaan en er worden steeds pakketten naar mij verstuurd op mijn naam. Het stop zette helpt niet. Want er komen steeds meer. Weet iemand hoe ik dit stop zet samen met mijn ouders?

1257ha

Bericht door 1257ha » 09 aug 2016, 10:08

Hallo

Ik lees in het form vele klachten die gelukkig niet kan plaatsen.
Ik gebruik MangoSlim al enige tijd 3 maanden en ben er zeer tevreden over.
ik voel me veel fitter ben al 10 kg kwijt geraakt en het is eenvoudig in gebruik.
Dus voor mijn geen problemen.

Groeten.
Marianne

nelly

Re: Geen Mango Slim Klacht

Bericht door nelly » 29 aug 2016, 22:32

Hallo

Ik lees alleen maar negatieve dingen over MangoSlim! Ik gebruik het nu een aantal maanden en ben 21.5 kg afgevallen en vol me geweldig! Dus voor kan het niet beter!

Groet,
Nelly

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”