Mango Slim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kempen

Mango Slim Klacht

Bericht door Kempen » 16 nov 2013, 11:46

Afgelopen 9 nov 2013 heb ik een brief gestuurd met het verzoek om nieuwe toezendingen Mango Slim stop te zetten.
Tot mijn verbazing ontving ik op 13 nov. wederom een pakketje met nu Mango Slim en zag vervolgens op mijn bankrekening weer een afschrijving van Euro 22,54. Ik had u ook een mail gestuurd met een afzegging, maar tot op heden heb ik niets gehoord, dus dacht ik dan schrijf ik maar een brief. Deze Euro 22,54 heb ik laten storneren, vanwege mijn schrijven aan u.

Het betreft bet. kenmerk: DID2386554666T met afschrijvings datum: 11-11-2013.
Informeer mij aub of ik dit laatste pakketje aan u terug moet sturen en geef mij dan uw antwoordnummer.

Dank voor uw medewerking, met vr. groet, Mevr. van Kempen

Gebruikersavatar
hanny

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door hanny » 28 dec 2013, 13:55

ik heb aangegeven dat ik geen zendingen meer wens te ontvangen van mango slim
en nu zag ik dat er toch geld van mijn rek.is afgeschreven en ik hen een nieuwe zending gekregen
de zending heb ik retour gestuurd en het geld terug geboekt ik geef bij deze nogmaals aan dat ik geen zending meer wens te ontvangen

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yvonne.

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Yvonne. » 29 dec 2013, 11:43

Ik wil mijn zending terugsturen,maar zoals gedacht nergens adres gegevens,die zou ik graag willen ontvengen.
Mangoslim werkt voor mij totaal niet.

Gebruikersavatar
Anita.

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Anita. » 31 dec 2013, 10:00

Hallo,bij deze wil ik de verzendingen van VITA SLIM MANGO en VITA SLIM fruit booster afzeggen/stop zetten!!!
Mijn klantnummer is 72266506.

Waarom??
Omdat ik bijkom in gewicht ipv afval!!!!!
Graag een email ter bevestiging van dit bericht!!!

Hartelijk bedankt Anita

Afbeelding

Gebruikersavatar
Danielle

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Danielle » 16 jan 2014, 13:29

Bij deze wil ik ook via deze site alles stopzetten. ik krijg geen reactie op mail. Zelfde verhaal als mijn voorgangers die hier schrijven. Alleen heb ik blijkbaar 3 klantnummers en 3 producten.

Ik wil vitaslim, acai fit en vitaslim mango en fruitbooster afzeggen.

Klantnummers:
45469672 mangoslim
87973830 superfruit booster
48208040 energiekosten

Gebruikersavatar
Jolanda van Dijken

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Jolanda van Dijken » 16 jan 2014, 14:25

Ik wil de vita slim en mango slim niet meer hebben, het blijkt nu dat ze gelijk geld afschrijven voor een volgende setje pillen.
Ik wilde het alleen even proberen
.
Met vr.gr,
Jolanda van Dijken

Gebruikersavatar
liesbeth

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door liesbeth » 18 jan 2014, 09:48

Waar zeg je dit op, had het retour afzender gaan.
Maar werd toch weer afgeschreven.
Alleen een proefpakketjes aangevraagd.

Ik wil hierbij de mango slim stopzetten.
Klantnummer:70792881
Productnr.31000019

Gebruikersavatar
Gast

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Gast » 26 jan 2014, 12:02

Goedemorgen,

Ook wij zijn slachtoffer van het afschrijven van bedragen van € 22,54 van onze rekening.
Ik wens ook verder niets meer van jullie te ontvangen.

Op 24 januari is er € 22,54 van mijn rekening afgeschreven voor Superfruit maandpakket
Betalingskenmerk: PID2417587420T
Op 17 januari is er € 22,54 van mijn rekening afgeschreven voor Mango Slim maandpakket
Betalingskenmerk: PID2414764599

Beide bedragen heb ik op mijn rekening laten terugstorten.

Nogmaals, ik wens niets meer van jullie te ontvangen
Ik zal ook iedere afschrijving per direct laten terugstorten op mijn rekening.

Met groet,
Ton van Wijk

Gebruikersavatar
Gast

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Gast » 26 jan 2014, 12:19

Goedemorgen,

Ook wij zijn slachtoffer van het afschrijven van bedragen van € 22,54 van onze rekening.
Ik wens ook verder niets meer van jullie te ontvangen.

Op 24 januari is er € 22,54 van mijn rekening afgeschreven voor Superfruit maandpakket
Betalingskenmerk: PID2417587081T
Op 17 januari is er € 22,54 van mijn rekening afgeschreven voor Mango Slim maandpakket
Betalingskenmerk: PID2414767224T

Beide bedragen heb ik op mijn rekening laten terugstorten.

Nogmaals, ik wens niets meer van jullie te ontvangen
Ik zal ook iedere afschrijving per direct laten terugstorten op mijn rekening.

Met groet,
Mevr. H. Klop

Gebruikersavatar
Juliette Sahertian

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Juliette Sahertian » 28 jan 2014, 17:12

Ik heb mezelf opgegeven voor een proefpakket van 3,99 EUR! En niet voor een vervolgzending! Dus vind ik het schandalig dat jullie gewoon een pakketje opsturen en het afschrijven van mijn rekening! Ik heb de boeking gesorneerd en zal het pakket retour sturen!

Gebruikersavatar
[email protected]

Re: Mango Slim Klacht en Vitaslim klacht

Bericht door [email protected] » 31 jan 2014, 23:47

Ik heb afgelopen jaar medicijnvergiftiging gehad en ben heel erg ziek geweest en mag van de dokter dit soort middelen nooit meer slikken en wil daarom dus geen mangoslim en fruitbooster meer ontvangen. Ik wil de twee doosjes, die jullie ongevraagd hebben gestuurd terug zenden.Wildt U aub een antwoord nr sturen zodat ik deze 2 pakjes kan terugsturen,want ik wil ze niet hebben,mag ze niet gebruiken!!!Die eerste pillen die jullie stuurden hielpen ook voor geen meter,ik heb de laatste 2 afschrijvingen gestorneerd en blijf dat doen als u het weer doet.Dus maak het niet moeilijker als het al is.Zo ik gelezen heb zijn er al heel veel klachten binnen gekomen,die niet netjes zijn afgehandeld.Stel mij niet teleur en handel deze zaken dus netjes af,zodat iedereen tevreden is,Want als U dat niet doet,zal dat uw zaak niet goed doen en belandt dit bericht bij RADAR,KASSA of de Onbutsman,dus de keus is aan UUUUUU!!! H.A. Mevrouw S Bouwer. productnr 31000019 en klantnr 49364740 . en productnr 31000008
klantnr 82701649 .

Gebruikersavatar
tonvanwijk

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door tonvanwijk » 04 feb 2014, 11:26

Ik heb wederom een pakketje ontvangen van Super Fruit Booster.

Wederom heb ik een bedrag van 22,54 laten storneren op mijn bankrekening.
Ik wens verder ook niets meer van jullie te ontvangen.
Alles wordt retour gezonden en ik laat alle afgeschreven bedragen storneren.
Ik ben hier, zachtjes gezegd, niet blij mee.

Met groet,

Mevr. Lopes Poz
Weverstraat 24
2951 BZ Alblasserdam

Gebruikersavatar
T.W.M.Karnebeek

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door T.W.M.Karnebeek » 04 feb 2014, 13:18

bij deze laat ik u weten niets meer van u te willen ontvangen
klantnummer17995786.
hierbij vertrouw ik er op dat alles goed zal worden afgehandeld.

Gebruikersavatar
Petraatje

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door Petraatje » 05 feb 2014, 10:48

je kunt bij de bank ook een selectieve incassoblokkade op laten voeren voor deze incassant. Kunnen ze nooit meer afschrijven van je rekening.

Gebruikersavatar
slutgens

Re: Mango Slim Klacht

Bericht door slutgens » 12 feb 2014, 11:23

Bij deze wil ik alles opzeggen van mango slim.
De reden is ik heb 4-12-2014 een proefpakket besteld en niet gekregen maar is wel afgeschreven.
En nu heb ik op mijn ing bank door jullie een virus.
dus bij deze wil ik van jullie niks meer ontvangen.

s.lutgens
roebroekweg 44b
6414bc heerlen

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten