Klacht over MDP Katja Callens

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Anita68
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 178 cm
Welk dieet volg jij?: gezond eten mbv sanne sanders
Startdatum: 27 april 2015
Startgewicht: 92,5kg
huidiggewicht: 87,9
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:92,5
na 1 week :89,7
na 2 weken :89,2
na 3 weken: 89,0
Na 4 weken: 88,5
Na 5 weken: 87,9

Klacht over MDP Katja Callens

Bericht door Anita68 » 24 apr 2015, 08:19

Ik ben in 26 januari begonnen met het MDP dieet van Katja Callens, omdat de beloftes op haar website er veelbelovend uitzagen. En niet in het minst omdat je geen risico zou lopen. Want als je geen resultaat had van het dieet zou je het geld teruggestort krijgen.

Ik heb het dieet trouw gevolgd, een dagboek bijgehouden en ben niet afgevallen. Hierover heb ik regelmatig mailwissel gehad met Katja Callens en op 6 maart gaf zij aan dat het haar heel erg speet dat het dieet voor mij niet werkte en dat ik als ik dat wilde mijn geld terug kon krijgen.

Hiervoor moest ik mijn betalingsbewijs naar haar doormailen. Dit heb ik gelijk gedaan en 7 maart kreeg ik de mail dat mijn gegevens naar de supportafdeling gestuurd zouden worden zodat alles verrekend kon worden.

Maar dan begint het gezeur. Het geld wordt maar niet teruggestort. Ik heb daarom 17 maart weer een mail naar Katja Callens gedaan waarom mijn geld niet overgemaakt werd. Daar kreeg ik geen reactie op. 22 maart heb ik de mail weer doorgestuurd naar Katja Callens . Daar kreeg ik die avond van haar assistente Inge een antwoord over:

"Ik heb inderdaad het bericht doorgestuurd naar de support afdeling. Zij hebben een kleine vertraging opgelopen de afgelopen weken en hopelijk kan ik je deze week de terugstorting bevestigen"

Dit bericht was hoopgevend maar, 2 weken later was er nog geen geld bijgeschreven op onze rekening. Daarom heb ik 12 april weer een mail hierover gestuurd. Daarop kreeg ik het volgende antwoord:

Ik heb je beloofd dat je terugbetaald zult worden en dat zullen we ook
echt doen.

Onze supportafdeling heeft de laatste tijd veel tegenslagen gehad
(waaronder cyberaanvallen) en heeft daarom een flinke vertraging
in al het werk dat nog gedaan moet worden.

Jouw mail heb ik open staan en zo wordt ik (los van jouw mailtjes)
elke dag herinnerd aan jouw terugstorting.

Zodra ik een bevestiging van terugstorting krijg, stuur ik je deze door.

Groet,

Inge
Assistente Katja Callens

Mijn reactie hierop was dat het me verbaast dat een financiele afdeling niet in staat is om binnen 5 weken een betaling terug te storten en dan een boekhoudprogramma normaliter los staat van internet en cyberaanvallen. Daarnaast heb ik alle mailwisseling nog een keer aan het doorgestuurd.

19 april heb ik hen opnieuw een mail gestuurd om mijn teleurstelling uit te spreken en heb ik hen gevraagd wanneer ik uiterlijk mijn geld terug kan verwachten. Deze mail is tot nu toe niet meer beantwoord.

Mijn vraag hier op het forum:
Wie kan mij helpen om juist te handelen zodat ik mijn geld zo snel mogelijk terugkrijg.

mvg
Anita

Anita68
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 178 cm
Welk dieet volg jij?: gezond eten mbv sanne sanders
Startdatum: 27 april 2015
Startgewicht: 92,5kg
huidiggewicht: 87,9
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:92,5
na 1 week :89,7
na 2 weken :89,2
na 3 weken: 89,0
Na 4 weken: 88,5
Na 5 weken: 87,9

Re: Klacht over MDP Katja Callens

Bericht door Anita68 » 05 mei 2015, 18:09

Anita68 schreef:Ik ben in 26 januari begonnen met het MDP dieet van Katja Callens, omdat de beloftes op haar website er veelbelovend uitzagen. En niet in het minst omdat je geen risico zou lopen. Want als je geen resultaat had van het dieet zou je het geld teruggestort krijgen.

Ik heb het dieet trouw gevolgd, een dagboek bijgehouden en ben niet afgevallen. Hierover heb ik regelmatig mailwissel gehad met Katja Callens en op 6 maart gaf zij aan dat het haar heel erg speet dat het dieet voor mij niet werkte en dat ik als ik dat wilde mijn geld terug kon krijgen.

Hiervoor moest ik mijn betalingsbewijs naar haar doormailen. Dit heb ik gelijk gedaan en 7 maart kreeg ik de mail dat mijn gegevens naar de supportafdeling gestuurd zouden worden zodat alles verrekend kon worden.

Maar dan begint het gezeur. Het geld wordt maar niet teruggestort. Ik heb daarom 17 maart weer een mail naar Katja Callens gedaan waarom mijn geld niet overgemaakt werd. Daar kreeg ik geen reactie op. 22 maart heb ik de mail weer doorgestuurd naar Katja Callens . Daar kreeg ik die avond van haar assistente Inge een antwoord over:

"Ik heb inderdaad het bericht doorgestuurd naar de support afdeling. Zij hebben een kleine vertraging opgelopen de afgelopen weken en hopelijk kan ik je deze week de terugstorting bevestigen"

Na veel mail verkeer is het geld uiteindelijk na 2 maanden teruggestort op onze rekening.

Dit bericht was hoopgevend maar, 2 weken later was er nog geen geld bijgeschreven op onze rekening. Daarom heb ik 12 april weer een mail hierover gestuurd. Daarop kreeg ik het volgende antwoord:

Ik heb je beloofd dat je terugbetaald zult worden en dat zullen we ook
echt doen.

Onze supportafdeling heeft de laatste tijd veel tegenslagen gehad
(waaronder cyberaanvallen) en heeft daarom een flinke vertraging
in al het werk dat nog gedaan moet worden.

Jouw mail heb ik open staan en zo wordt ik (los van jouw mailtjes)
elke dag herinnerd aan jouw terugstorting.

Zodra ik een bevestiging van terugstorting krijg, stuur ik je deze door.

Groet,

Inge
Assistente Katja Callens

Mijn reactie hierop was dat het me verbaast dat een financiele afdeling niet in staat is om binnen 5 weken een betaling terug te storten en dan een boekhoudprogramma normaliter los staat van internet en cyberaanvallen. Daarnaast heb ik alle mailwisseling nog een keer aan het doorgestuurd.

19 april heb ik hen opnieuw een mail gestuurd om mijn teleurstelling uit te spreken en heb ik hen gevraagd wanneer ik uiterlijk mijn geld terug kan verwachten. Deze mail is tot nu toe niet meer beantwoord.

Mijn vraag hier op het forum:
Wie kan mij helpen om juist te handelen zodat ik mijn geld zo snel mogelijk terugkrijg.

mvg
Anita

marjet

Bericht door marjet » 21 jan 2017, 17:24

Ook ik heb geen goede ervaring met Katja Callens.
Ik was, via het mentale dieetplan, bij een link gekomen "Fit-in-4-minuten". Daar kon je voor €1 een video filmpje van 4 minuten ontvangen met oefeningen. Ik betaalde 1 euro via de computer en ontving even later het desbetreffende filmpje. Ik vond de oefeningen echter té makkelijk en niet intensief genoeg en liet het daar dus bij. Tot mijn grote verbazing ontving ik enkele dagen later een 10-tal video 's, die ik niet gevraagd had. Ik heb hier (helaas) niet op gereageerd. Ik stond daar ook niet bij stil. Een tijdje later stond er echter in onze betaalagenda een opdracht tot betaling van €36. Vreemd! Wij lieten dit blokkeren. Dit alles speelde zich einde augustus 2016 af. Begin januari 2017 kregen we plots een brief in de brievenbus van een invorderingsbureau uit Rotterdam. Daarin vorderden zij, in opdracht van Sharepay BV Mind & Life Style Design, een totaalbedrag van €76,14 : €36 + €0,14 rente + €40 buitengerechtelijke kosten. Er zat niets anders op dan dit te betalen. Dit lijken me toch geen propere praktijken. Waarom heeft Katja Callens mij nooit een mail gestuurd met het verzoek tot betalen en met wat uitleg hier rond? Ik hoor 4 maanden niks van haar en plotsklaps ontvang ik een brief van een invorderingsbureau: dat as zeer confronterend! Ik weet tot op vandaag nog steeds niet wat ik in gang heb gezet met het betalen van die ene euro. Ik begrijp ook nog altijd niet hoe Katja een betaalopdracht in mijn betaalagenda kan zetten. Waarschijnlijk heb ik, bij het aanbod van dat filmpje voor €1, de kleine lettertjes niet gelezen (alhoewel ik me niets kan herinneren van kleine lettertjes). Ik vind dit aanbod ook nergens meer terug.
In elk geval blijf ik met een wrang gevoel achter. Ik voel me een domme trien omdat ik in die misleidende reclame getrapt ben. Bovendien voel ik me gekrenkt en bedrogen. Ik hoop met mijn verhaal, andere mensen te behoeden om dezelfde fout te maken.

lpresser

Bericht door lpresser » 26 jun 2018, 14:00

katja callens is een oplichter.2x 7 euro betaald maar niks gekregen ze reageer ook niet op mails

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”