Active Glucomannan Opzeggen

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
milou.

Active Glucomannan Opzeggen

Bericht door milou. » 07 nov 2016, 14:02

Wil je Active Glucomannan opzeggen? Volg dan de onderstaande stappen:

- Je kunt Active Glucomannan na levering tijdens de zichttermijn van 14 kalenderdagen gratis uitproberen.
- Bevalt Active Glucomannan niet? Dan moet je de klantenservice hiervan voor het verstrijken van de zichttermijn telefonisch of per e-mail op de hoogte te stellen.
- Tevens moet je Active Glucomannan retourneren naar het onderstaande adres:

Active Glucomannan
Postbus 1198
4700 BD
Roosendaal

- Let op: De retourkosten zijn voor eigen rekening.
- Je ontvangt een e-mailbevestiging van de verwerking van je retourpakket.

- Doe je niets? Na het verstrijken van de zichttermijn is de koop definitief.
- De kosten van het product (€49,95) worden automatisch (of per E-invoice) geïncasseerd en het plan wordt gestart.
- Je ontvangt maandelijks tot wederopzegging Active Glucomannan (€49,95 per zending incl. verzendkosten).
- Je kunt het plan op ieder moment wijzigen, uitstellen of stoppen.
- Dit kan zonder opgave van reden door contact op te nemen met onze klantenservice.

Active Glucomannan Klantenservice

Voor informatie kun je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan per e-mail via [email protected] of telefonisch via: 085-2080820 (lokaal tarief). De klantenservice is bereikbaar tijdens werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

Wat is jouw ervaring met Active Glucomannan? Deel hier jouw ervaring

Dasja

Re: Active Glucomannan Opzeggen

Bericht door Dasja » 09 nov 2016, 07:02

Telefonisch opgezegd en dit werd bevestigd door active glucomannan. Toch vandaag weer automatische incasso gehad. Dit heb ik teruggedraaid en vervolgens geprobeerd het bedrijf telefonisch te pakken te krijgen. Alle medewerkers bezet. Dan maar zo en hopelijk dringt het door!
Dasja Schiff te Spijkenisse

chris.

Bericht door chris. » 09 nov 2016, 07:03

Ik heb dezelfde klacht over Active Glucomannan. Proefpakketje besteld en betaald en dan ineens zit je vast aan een duur maandelijks lidmaatschap van € 49,95. Overigens heb ik het proefpakketje nooit ontvangen. De € 49,95 wordt zonder machtiging van je rekening afgeschreven. Zonder daarom gevraagd te hebben kreeg ik een blijkbaar 2de pakketje met afslankpillen, heb deze ook geretourneerd, maar moet nu alsnog € 49,95 betalen..tenminste, dit is zomaar van mijn rekening afgeschreven.

karen pols

Bericht door karen pols » 09 nov 2016, 07:05

Via facebook, proefpakketje aangevraagd. Nu wordt ik opeens geconfronteerd met lidmaatschap, moet 49,90 betalen voor nieuwe voorraad. Die ik niet heb besteld, maar volgens hun had ik mij actief moeten afmelden.
Heb het volgende pakket retour gestuurd, daar had ik niet om gevraagd. Volgens hun kan dat niet..... en ze hebben het lidmaatschap stopgezet. alleen het eerste echte pakket zou ik nog moeten betalen.

marietje74

Bericht door marietje74 » 10 nov 2016, 10:11

begin er niet aan, het is een slechte manier van klanten werven en geld verdienen. Je vraagt of een probeer/proefverpakking je betaald alleen de verzendkosten. het is geen probeer verpakking, je mag er zelf uithalen wat je nodig hebt en dan moet je het terug sturen anders kost het je 49.95 euro. heel misleidend. als je de klanten service belt, wordt je afgewimpeld met ik zal u de bevestigingsmail sturen. Daar staat een link met de actievoorwaarden. mocht je niet doorklikken op die link dan weet je niet dat het je 49.95 kost. en dat gaat stilzwijgend door.

[email protected]

Bericht door [email protected] » 13 dec 2016, 23:40

Hallo glucomannan

Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik wil stoppen met die capsules van jullie.
Ik heb die nou een tijdje geprobeerd maar geen gewichtsverlies, dus voor mij veel te duur.
Graag reactie voor bevestiging.

Groetjes Sissy Keijsers-Vissers,

[email protected]

Bericht door [email protected] » 13 dec 2016, 23:41

Hallo glucomannan

Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik wil stoppen met die capsules van jullie.
Ik heb die nou een tijdje geprobeerd maar geen gewichtsverlies, dus voor mij veel te duur.
Graag reactie voor bevestiging.

Groetjes Sissy Keijsers-Vissers,

Mimmi

Bericht door Mimmi » 13 jan 2017, 10:09

Helaas,

Het is een nep product van een bedrijf dat allen geld will verdienen en mensen in te luizen om te betalen voor niets.

Ik heb het geprobeerd volgens instructies en heeft zelf extra veel gesport opgelet op diet (dit zou volgen hun niet eens moeten) geen gram afgevallen eerste week, dus gestopt product opgezegd en terug gestuurd en nu blijf ze mij lastig vallen over betalingen die ik zou moeten doen.
Oplichters! !smil7 !smil7 !smil7

Pipo

Bericht door Pipo » 01 feb 2017, 17:26

OPLICHTERS!

Jansen

Bericht door Jansen » 01 feb 2017, 17:30

Het wordt tijd dat Kassa of een ander consumentenprogramma eens naar dit bedrijf kijkt.

Het zijn pure criminelen!

csn:1547773

Bericht door csn:1547773 » 13 mar 2018, 09:12

bij deze wil ik mijn bestelling opzeggen .graag krijg ik nog een bevestiging hier van.

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”