Algemene Informatie Weekmenu's

Algemene informatie en FAQ over de gratis weekmenu's
Plaats reactie
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Algemene Informatie Weekmenu's

Bericht door Sanne » 13 feb 2014, 21:25

Hoe werken de weekmenu's ?

De eerste drie weken volg je het basisdieet, 1800 kilocalorieën voor vrouwen en 2100 kilocalorieën voor mannen. Hierna heb je afwisselend 5 dagen het basisdieet en 2 dagen het intensiefdieet (1200 kilocalorieën voor vrouwen en 1500 kilocalorieën voor mannen) of 4 dagen het basisdieet en 3 dagen het intensiefdieet. Door de weekmenu's op deze manier op te bouwen went je lichaam aan een nieuwe manier van eten waardoor je uiteindelijk het beste resultaat behaalt. Het doel is niet om snel af te vallen, maar om blijvend en op een verantwoorde manier overgewicht te verliezen.

Voor gezonde vrouwen en mannen

De weekmenu’s zijn voor gezonde vrouwen en mannen vanaf 18 jaar. Twijfel je of een gezond dieet geschikt voor je is, neem dan contact op met je (behandeld) arts. Mannen mogen elke dag 2 belegde boterhammen extra eten omdat de stofwisseling van een man sneller werkt.

Wat mag je eten?

Elke dag staat precies aangegeven wat je mag eten. Dit zijn drie maaltijden en twee tussendoortjes. Het is belangrijk om je stofwisseling actief te houden door regelmatig te eten. Eén keer per week mag je na je avondmaaltijd iets te snacken en één glas alcohol.

Bewegen

Als je wilt afvallen is het natuurlijk belangrijk om goed te bewegen en te sporten. Drie keer per week één uur intensief sporten is heel mooi. Lukt dit niet dan kan je drie keer per week bijvoorbeeld anderhalf uur wandelen.

Aanvullende Informatie

Kies zoveel mogelijk voor bruin brood. Al het brood mag dun besmeerd worden met roomboter. Liever geen margarine of dieethalvarine omdat margarines veel onnatuurlijke stoffen bevatten. Naast het eten mag je maximaal 4 koppen koffie / zwarte / groene / rooibos thee per dag, onbeperkt andere kruidenthee, minimaal 1,5 liter water per dag. Frisdrank liever niet. Ook niet teveel zuiveldrank zoals melk. Verder adviseer ik geen gebruik te maken van light producten vanwege de vele schadelijke toevoegingen. Ieder weekmenu begint op maandag en bestaat uit 7 dagen. Ik adviseer ik je om ook op maandag te beginnen maar dit is uiteraard niet verplicht.

Gebruikte afkortingen

kcal. = kilocalorieën
sl. = scheplepel
el. = eetlepel
tl. = theelepel
gr. = gram
ml. = milliliter

Ben je enthousiast en wil je ook beginnen met de gratis weekmenu's?

Aanmelden kan op deze pagina
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

karenl

Re: Algemene Informatie Weekmenu's

Bericht door karenl » 29 jun 2015, 15:18

Dank je wel Sanne!

Karen

annazon

Re: Algemene Informatie Weekmenu's

Bericht door annazon » 24 feb 2016, 09:06

karenl schreef:Dank je wel Sanne!

Karen

Beste Sanne,

Mijn weekmenus krijg ik niet meer in mijn mailbox. Ik heb 5 weekmenus gehad, maar het gaat toch tot week 12?

Groetjes Joke

Plaats reactie

Terug naar “Algemene Informatie”