De Flinndal Gezond Gewicht Ervaring van Wendy

De productlijn van Flinndal bestaat uit gezonde caloriearme producten die rijk zijn aan eiwitten, vezels en vitaminen. Deze producten worden gecombineerd met stapsgewijs leefstijladvies. De producten bevatten natuurlijke ingrediënten.
Plaats reactie
Wendy
Flinndal
Flinndal
lengte: 1.72 cm
Welk dieet volg jij?: Weight watchers
Startdatum: 10 10 2013
Startgewicht: 66 kg
huidiggewicht: 66 kg
Streefgewicht: 58 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

De Flinndal Gezond Gewicht Ervaring van Wendy

Bericht door Wendy » 12 nov 2013, 07:42

In dit topic kun je de De Flinndal Gezond Gewicht Ervaring van Wendy lezen.
Marianne heeft meegedaan aan de FLinndal Actie

Afbeelding

Wendy
Flinndal
Flinndal
lengte: 1.72 cm
Welk dieet volg jij?: Weight watchers
Startdatum: 10 10 2013
Startgewicht: 66 kg
huidiggewicht: 66 kg
Streefgewicht: 58 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Re: De FLinndal Gezond Gewicht Ervaring van Wendy

Bericht door Wendy » 12 nov 2013, 10:53

Hoi,

Ik ben zondag 20-10 begonnen met het Flindall dieet... gewicht 80.9 kg... Ik heb voor zondag gekozen omdat ik zondag/maandag/dinsdag vrij was en doen “niets” hoefde te doen.

Fase 1 Zondag en maandag waren echt afzien.... hoofdpijn, slap en heel leeg (eng) gevoel. pff dacht ik dit word pittig.... maar toch doorgezet.

Woensdag(1e werkdag) heb ik een shakevrije dag gedaan ohhhhhhhhh wat was ik hier blij mee... in de ochtend havermout en in de middag 3 boterhammen.. 1 met 30+ kaas en tomaat/komkommer en 2 met rookvlees en tomaat/komkommer. Normaal gesproken houd ik totaal niet van brood maar deze dag smaakte het heerlijk !!

Na woensdag heb ik besloten om fase 2 te starten... dit omdat ik best wel pittig werk heb met flink sjouwen en werkelijk heel de dag lopen/tillen/bukken oftewel ik heb echt me energie nodig en vind niet fijn om met een licht/raar gevoel op het werk te lopen...
Fase 2 is goed vol te houden en je moet plezier maken van je maaltijd heb ik gemerkt... niet zomaar hup ff snel een boterham of iets naar binnen werken en gaan... maak er iets leuks en smaakvols van dan geniet je er van en kijk je er naar uit...

Vandaag is het weer zondag dus ik ga week 2 in... ben begonnen op 80.9 en staat nu op 79.8 oftewel 1.1 is er af !!!! ik ben er blij mee en fase 2 is goed vol te houden...
Van de week ga ik wat variaties proberen zoals beschuitje/crackers etc..

Of ik flindall aan zou raden aan andere: Ja ! het is goed vol te houden, diverse smaken shakes ( ik vind choco het lekkerst maar dat was al bekend want ik lust echt gewoon geen andere smaken... dus vanille en aardbei drink ik op zonder na te denken en te proeven zeg maar, dit ligt echt aan mij) De reepjes moet je even aan wennen maar zijn lekker en voedzaam.. ( zou wel fijn vinden als er meerdere smaken varianten van zouden zijn)
Misschien een idee om een reepje te maken wat een soort snoepje is bijvoorbeeld als tussendoor reepje a la een mars/bounty of iets dergelijks voor de zoetkauwen onder ons...

Inmiddels is het 12-11 dus ben een goede 3 weken bezig... helaas zijn er toch ongemerkt paar onsjes aangekomen... 80.3 (min 6 ons totaal)... ik houd me netjes aan het dieet maar helaas is bij mij de ervaring dat ik onzettendddddddddd traag afval... mijn lichaam gaat meestal na 2-3 op "slot" helaas heb ik dit afvalgewicht niet mogen bereiken nog en gaat het lichaam al eerder op "slot"
Wanneer mijn producten op zijn probeer is met de tips en trics die ik heb gekregen er toch nog iets af te krijgen en zet gewoon het gezonde eet patroon door.. het is tenslotte niet verkeerd om 3 boterhammetjes met gezond beleg en 2 stuks fruit op een dag te eten... mijn lichaam heeft waarschijnlijk gewoon wat meer tijg nodig..

Zoals ik al eerder schreef zou ik het dieet wel aanraden bij andere want er is niets mis mee. goede smaak en vult in principe goed (ten alle tijden goed water er bij blijven drinken).
Zou leuk zijn als ze ook een maaltijdreep ontwikkelen oor als je bijvoorbeeld onderweg bent en wat lekkere tussendoortjes met iets van chocolade... Vooral denk ik voor de vrouwen onder ons !

Al met al... er is niet veel af (6 ons) MAAR het is er af !!!

Flinndal

Re: De FLinndal Gezond Gewicht Ervaring van Wendy

Bericht door Flinndal » 14 nov 2013, 10:21

Wat fijn dat u positief bent over onze producten en het Stappenplan! We zijn inderdaad bezig om een nieuwe smaak reep te ontwikkelen en hopen die volgend jaar te kunnen introduceren. Graag willen we u ook attenderen op de mogelijkheid tot contact met onze Voedingsdeskundigen voor meer persoonlijk advies. U kunt eventuele vragen mailen naar [email protected] , maar er is ook de mogelijkheid tot persoonlijk contact tijdens het telefonische spreekuur. Elke maandag, woensdag en donderdag, van 10.00 tot 11.00 uur. Hiervoor belt u gratis naar 0800 - 3456 6325.

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij wensen u heel veel succes bij het behalen van uw streefgewicht!

Met vriendelijke groet,

Het Flinndal Gezond Gewicht Team

Plaats reactie

Terug naar “Flinndal Gezond Gewicht en Vitaminen”