12 weken programma

Alles wat met Sport en Bewegen te maken heeft.
Plaats reactie
Mieke3

12 weken programma

Bericht door Mieke3 » 11 jan 2016, 18:48

Ik ga aan zo een ontzettend goed programma beginnen vanaf morgen, het is wel ontzettend leuk als jullie met me mee doen! Ik zelf heb het boek al een keer opgevolgd, dit is overigens veel uitgebreider en online en allemaal super handig.

Misschien leuk als ik een paar dingen vertel over het dieet ( staat ook precies zo vermeld op de site, daar staat wel betere uitleg )

 Het programma is dynamisch. Geen statische weekmenu's. Je stelt je dagprogramma's zelf samen!
 Je eet normaal en vooral wat je zelf lekker vindt. Je hoeft nooit meer op dieet.
 Je hoeft geen speciale producten of supplementen aan te schaffen.
 Je doet normale boodschappen in de vorm van gezonde en betaalbare voeding en je haalt ze uit je vertrouwde supermarkt.
 Je verliest moeiteloos overtollige kilo’s op de juiste plekken als dat nodig is. Je lichaam bepaalt het zelf.
 Het verschil voel je de eerste week al. Je klachten beginnen snel te verminderen.

Als je interesse hebt dan geef ik met trots de link van de site aan jullie door zodat jullie ook een kijkje kunnen nemen, misschien tot spreeks!

Plaats reactie

Terug naar “Sport en Bewegen”